Meppen is helaas dicht idd, ik ga nu naar Haren. Vond de bevoorrading daar wel slecht de laatste keer dat ik er was helaas.
Ik ben vorige week voor het eerst in de DM geweest. In een minidorpje in het Zwarte Woud, drie man en een paardenkop in de winkel en alles was aangevuld . Ben echt met een lijstje gegaan met al jullie tips, haha. De urea bodylotion en douchecreme zijn echt geweldig en hebben mij in een week van mn droge bultjes op mn bovenarmen af geholpen.
Ff een foto van m’n karretje, inclusief spullen voor anderen. De nivea zonnebrandcreme (voor m’n vriend) heb ik later nog ingewisseld voor een dm huismerkvariant. De deo’s en haarparfum vond ik niet zo chill, dus die heb ik thuis in een weggeefkastje gezet. Douchegel en krullenshampoo en -conditioner wel een groot succes vind ik. Totale schade 43 euro… Nederland could never.
Die after sun douchegel ruikt zo lekker!!
Hebben jullie nog aanraders voor baby’s? Heb nu de moedermelk zakjes op m’n lijstje staan, de spulreiniger, de wundschutz crème en de penaten baby crème.
Luiers, lepeltjes voor hapjes en sowieso de potjes met eten zijn daar goed.
Weleda wundschutzcreme, Babylove wegwerpwashandjes (eigenlijk gewoon dikke billendoekjes die handig zijn als je echt even goed moet vegen), slaapbadspul van Penaten.
En mijn heilige graal toen ik borstvoeding gaf, ik heb ze hier al eerder getipt; zoogcompressen van Lansinoh. Echt veel fijner dan alle andere die ik hebt gebruikt en veel goedkoper in Dld.
Luiers, vooral vanaf maatje 3 want dan kun je (volgens mij) grotere dozen halen. Vind ze heel fijn en goed betaalbaar. Verder inderdaad de vochtige doekjes en later hapjes/potjes
Dentinox gel voor tandjes, in Nederland kun je alleen druppels krijgen en die kreeg ik nooit op de juiste plek.
Over die luiers gesproken, ze zijn veranderd. Ze hebben nu ook zo’n plas indicatie streep en de randjes zijn anders, dacht eerst dat mijn luiers die vleugeltjes rondom de beentjes miste haha!
Hopelijk is het een verbetering
Denkmit vkekkenspray en denkmit oxi powder (ik heb een pot voor wit en een pot voor gekleurd) voor alle spuug- en poepvlekken en 100 andere vlekken, waarvan je het bestaan nog niet wist
En ik zweer ook bij de Dentinoxgel.
Die wou ik vandaag gaan halen net als zoveel maar er was praktisch niets meer. Het is gewoon niet meer leuk winkelen als je landgenoten het halve dorp lijken te moeten voorzien met het hamstergedrag met karren vol aan producten. Dus heb ook bijna niks kunnen kopen vandaag jammer genoeg. Absurde lange wachtrij bij de kassa’s ook.
Goed dat je het zegt, ik wilde er morgen even een detour voor gaan maken maar dan ga ik dat denk ik niet doen. Zal op een zaterdag niet leuk zijn denk ik😅
Waar was je?
Kranenburg en Emmerich. Kleve was helemaal vol geparkeerd dus dat heb ik bewust overgeslagen en check van te voren ook altijd de hoeveelheid per winkel met: oh dat moet wel lu- nou niet dus
Je kan ook online bestellen en in de winkel afhalen! Dat kan je bijvoorbeeld doen voor producten die je toch al standaard haalt. En dan kan je daarna in de winkel altijd nog kijken naar nieuwe dingen enzo
Klopt die functie was ik even helemaal vergeten want dat heb ik ook een tijd gedaan om alvast mijn standaard producten alvast zo veilig te stellen. Thanks en fijn dat je het even aanhaalt
Ze hebben nu Mickey Mouse luiers 🥹🥹🥹
Aahh, van het huismerk?
Ja, die van babylove!
Oke, even een vraagje.
Als je de app hebt en een qr code als klanten pas. Scan je die dan bij de kassa met het afrekenen voor de korting?
Ik heb de app al even naar nog niet gebruikt
Zie mezelf al stuntelen aan de kassa namelijk
Ja je kunt hem gewoon scannen aan de kassa!