DM Topic

Toppie! Dankjewel voor het antwoord :smiley:

3 likes

Je scant m op de bovenkant van dat rechter scherm, dus de qr code daar boven houden. Ik doe t net zoals bij de Lidl als de kassière aan t scannen is

5 likes

Kijk! Daar kan ik mee aan de slag :relaxed:
Binnenkort maar eens gebruik van maken
Merci dames

2 likes

Oh en ik kreeg de tip van een medewerker om gewoon al die coupons te activeren, er zit geen limiet op en dan weet je zeker dat je niks misloopt. Ze zei dat er soms producten zijn die onder 2 coupons vallen en dan zoekt de kassa de beste voor je uit. Ik vond dat wel een goeie tip want ik was ook al eens aan het klooien bij de kassa met die app :sweat_smile:

8 likes

En dan direct nog een tip. Nadat je betaald hebt moet je eigenlijk nog een keer naar je coupons kijken, want soms krijg je een gratis product. Als je een uur naar huis moet rijden is t natuurlijk zonde als je daar thuis pas achter komt, dus je kan beter direct weer de winkel in gaan om die erbij te zoeken :joy: ik had laatst gratis shampoo en een vriendin gratis handzeep en mini douchegel

5 likes

En die punten gaan echt hard, ik had laatst met dubbele coupons etc meer dan 900 punten. Dus dat schiet lekker op!

2 likes

Morgen is een Duitse feestdag dus voor wie dacht: lekker nog ff in de herfstvakantie naar de DM, check even de openingstijden want waarschijnlijk zijn ze gesloten morgen

(En als je aan de grens woont kan je morgen dus beter ook niet naar de Ikea enzo gaan in Nederland haha)

3 likes

Ja idd, zei ze bij mij ook! Gewoon alles aanzetten

1 like

Niet in alle Bundesländer, in een deel is het vandaag een feestdag, in een ander deel morgen, en in een paar allebei niet (drie keer raden in wat voor een ik woon :cry:)

4 likes

Hahahha jeetje lekker verwarrend

2 likes

Ja, wordt per Bundesland (vergelijkbaar met Amerikaanse staat) vastgelegd welke feestdagen er zijn. Morgen is geloof ik Allerheiligen, dus vooral in de van oorsprong katholiekere staten in het zuiden een feestdag.
Enige voordeel dat ik heb is dat Berlijn omdat ze het Bundesland met de minste feestdagen waren sinds een paar jaar internationale vrouwendag als extra feestdag heeft toegevoegd. Vind dat echt heel tof, ipv een of andere irrelevante religieuze dag.

12 likes

Even een tip, deze crème van Balea.
Heb hem gekocht nadat Sproetonline (huidtherapeut) hem aanraadde.
Heb een gevoelige droge huid en vind hem heel fijn!
En hij is maar € 4,45

13 likes

Gebruik je het voor het gezicht?

1 like

Ja voor het gezicht!

3 likes

Weet iemand of die coupons in de app blijven staan totdat ze vervallen of dat ze bij één keer gebruiken verdwijnen?

2 likes

Vervallen. Er staat ook bij ‘Gilt für beliebig viele Artikel innerhalb eines Einkaufs‘ (of iets soortgelijks) en dat betekent dat je zoveel artikelen als wilt kopen met korting binnen één aankoop.

4 likes

Verkopen ze een hoofdhuidscrub bij de DM?

Jazeker kijk ff in de dm webshop en je kunt dan zoeken op filiaal ook

1 like

Net deze gezichtsmaskers meegenomen. Ben heel benieuwd. Hopelijk lijkt de green tea variant een beetje op het sephora masker die uit het assortiment is gehaald. Iemand al geprobeerd?
Ze waren € 1,75 per stuk

6 likes

Geen ervaring met deze maar ik ben wel fan van de gezichtszonnebrand van dit merk.

2 likes