De cien mannenmesjes van de lidl zijn fijn
Vind Estrid heel fijn!
Ik vind Estrid ook erg fijn! Vooral voor mijn benen. (wegwerpmesjes vind ik van Bic het fijnste, maar weet even niet of de dm die ook verkoopt)
Binnenkort ben ik in Aken, welk filliaal vinden jullie daar fijn met veel assortiment?
In Aken centrum liggen er drie op een “rij”.
Een op de Munsterplatz, achter de Elisenbrunnen. Een in de hoofd winkelstraat. En een in het grote winkelcentrum Aquis Plaza. Ze zijn altijd allemaal wel druk bezocht.
Heeft iemand deze al gezien in Duitsland? Ben nu in Bulgarije en heb deze een paar dagen geleden gekocht. Vind hem heel fijn, maar kan hem niet vinden op de site van de DM, alleen de balsem. Anders moet ik een paar tubes inslaan
Ik heb hem een paar weken geleden nog in Bocholt gekocht. Maar heb het idee dat dingen soms verdwijnen en later weer terug komen.
Oke top, goed om te weten!
Hier is-ie op de Duitse site dus dan kan je vanaf daar gaan zoeken welke filialen 'm op dit moment (nog) hebben ![]()
Lief, dank je wel!!
Vandaag in DM Geilenkirchen geweest, was heerlijk rustig en goed bevoorraad. Totaal 111 euro uitgegeven incl coupons korting
Die nachtcrème is hurrrrrlak
Ik ga binnenkort op vakantie en wil daarom even wat zonnebrandcrème inslaan bij de DM (woon vlakbij de grens), iemand tips voor fijne, liefst die niet plakt, maar dat is misschien onmogelijk.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe lang je met zo’n voorraad douchegels doet haha ik ben altijd gefascineerd door hoe sommige mensen er één fles per week doorheen jassen terwijl ik maandenlang dezelfde in de douche heb staan en ik die keer dat mijn moeder drie buttermilk&lemon uit Duitsland voor me meenam er een heel jaar mee heb gedaan (moet er wel even bij vermelden dat ik mijn oksels en meer zweterige delen met een zeepblokje was voor de douchepolitie komt)
Ik doe er zelf ook lang mee maar mijn vriend en kinderen gebruiken het liefst een halve fles per keer.
Oooo die buttermilk lemon is denk ik mijn favoriete douchegel allertijden
Haha ja dat snap ik, ik en mijn man douchen elke dag dan gaat het best wel snel. Vooral als we straks naar Griekenland gaan dan douchen wij vaker. Ik moet wel erbij zeggen dat er 5 flessen voor mijn moeder is haha.
Wat een lekker woord, waschlappen.
Vind jij die wattenstaafjes ook zo cute
Ik kwam er pas thuis achter, maar vind ze zo leuk
(Die van rechtsbovenin, pastel ombre achtig zijn ze)