Iemand een tip voor een goede deo?
Bij voorkeur een roller.
Die garnier ultradry roller werd hier vaak getipt.
Stick ook goed? Dan die van Rexona! Scheelt ook veel met NL qua prijs
Ik vind deze stick heel lekker ruiken en prima werken. Maar ik ben geen onwijze zweter dus weet niet of hij goed werkt als je veel zweet of een sterke lichaamsgeur hebt.
Gerade bei dm entdeckt: Deostick Natural, 40 ml (dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen)
Old Spice of iets uit de Balea Men lijn maar ik ben dan ook meer fan van “mannelijke” geuren.
Ik was deze week naar een kerstmarkt in Duitsland, en op de terugweg even langs de DM gereden. Ik had niet echt een boodschappenlijstje, heb dit topic een heel klein beetje bekeken en verder daar rondgekeken. Ik had m’n kind mee, dus er zitten ook veel kinderaankopen bij .
Oh en ik vergeet deze nog, want die staat meteen in de keuken natuurlijk. Er wordt nu zonder gezeur meerdere keren per dag handen gewassen
Ik was gisteren (zaterdag) in tuddren, natuurlijk op een verkeerd tijdstip 1130. Maar jeetje wat een mega drukte. Mensen met mega volle karren.
Ik heb gelukkig alles wat op mijn lijstje stond. Maar is zeker geen moment om rustig verpakkingen te lezen.
Wat is een leuke DM plek vanuit Brabant? Liefst een dorpje waar ook supermarkten enz zijn. Ik zie tuddern, kleef, kranenburg maar kan niet kiezen.
Ik vind zelf kleef leuk maar wel de eerste plek voor veel Nederlanders.
Kleef! Dat is ook een prima centrum om een rondje te winkelen en wat te eten. Inderdaad veel Nederlanders, maar ga er wel graag heen. Kranenburg is heel klein en heeft naast supermarkten bijna niks.
+1 nog een vote voor Kleef. Emmerich zou je ook nog kunnen overwegen
Tuddern en Kleef liggen niet echt in dezelfde regio he
Nee maar het is allebei even ver dus daarom maakt het niet zoveel uit
Zou iig niet naar Emmerich gaan dat is echt een doods dorp. Kleve is leuk. En de lekkerste broodjes bij heicks & teutenberg.
Vond Emmerich juist altijd lekker rustig in tegenstelling tot Kleef en Kranenburg maar nu zonder de Rewe daar nog in het Rheincenter was ik vorige keer toch ook aardig verdwaald met: uh ja wat doe ik hier nog eigenlijk? Maar die DM is altijd wel minder leeggeroofd, dat wel.
Ik vind die dm juist zo klein en dan met al die inhalige Nederlanders kan je er je kont niet keren. En dan de rest vh stadje is zo uitgestorven. Het is voor ons gewoon heel dichtbij anders zou ik er nooit meer komen en er zit geen heicks & teutenberg!!!
Ik ga altijd naar Nettental, zit een Kaufland tegenover en om de hoek een Lidl. Zitten verder niet heel veel winkels, maar je kunt er wel iets eten ofzo.
H&T zat wel naast de DM en in de Rewe maar ook niet meer jammerlijk genoeg nee Kleef heeft meerdere DM’s wat ook fijn is voor als de ene het niet meer heeft altijd nog kans op de andere het nog wel heeft misschien.
Oh is de Rewe in Emmerich verdwenen? Wat jammer, wat is daar nu voor in de plaats gekomen?