Haha ja ik opende het net en toen zag ik dat het allemaal regenboog stokjes waren. Erg gezellig!
Love die haarolie
Dochter van 11 heeft lang blond haar. Na een dag is het enorm vet op haar hoofd. Maar in de lengtes is het net stro. Welke shampoo / spoeling / masker raden jullie aan?
Heb de balea plex al geprobeerd voor haar maar die doet niet veel.
Ik heb precies hetzelfde en ik gebruik altijd een hele reinigende shampoo die ik alleen op mijn hoofdhuid gebruik en een verzorgende, hydraterende conditioner. Denk dat het merk niet eens zoveel uitmaakt.
En ik ga regelmatig naar de kapper wat ook helpt bij de droge plukken
Edit: sorry, ik zie nu pas dat je in het DM topic post. Ik heb geen specifieke tips qua shampoo
Denk dan dat deze wel goed zou kunnen werken vanwege
für leicht fettendes Haar und trockene Spitzen
als beschrijving. Ruikt naar groene appels wat ik altijd heerlijk vind ook ![]()
Die laatste hebben we ooit gehad. Weet eerlijk gezegd niet of deze goed beviel.
Ik vond zelf deze:
Ook met het oog op de vakantie.
Heeft toevallig ook iemand een fijne tip voor een vette hormonale puberhuid? Ik heb vanalles gevonden op de app van dm, maar hoor graag ervaringen over dingen die helpen
Hebben jullie nog fijne tips voor kindjes van 1.5? Van verzorging tot snacks! We zoeken in ieder geval nog een fijne (sterke) gel en shampoo.
Ik heb even in mijn dm app gekeken wat ik zoal gekocht heb de afgelopen jaren. Mijn zoon is nu 5 maar, er zijn wel een aantal zaken die ik echt veel heb gekocht.
Shampoo hadden we altijd deze, is vrij neutraal en ruikt wel lekker.
Nu deze, is wel met conditioner, maar mijn zoon heeft krullen en stug haar
Mocht je een bad hebben:
Deze waren heilig.Met poepluiers altijd heel fijn. Meer vocht en veel dikker dan gewone doekjes, frisse maar niet storende geur.
Deze reepjes vind hij nog steeds lekker en zijn mooi klein. Ze hebben ook grotere los.
Deze chipjes, ze hebben nog meer soorten. Ik zou het gewoon uitproberen. Ik vind ze smakeloos en muf, hij vond ze lekker.
Verder dronk hij toen veel thee (nu helaas niet meer) dus hiervan nam ik altijd meerdere pakken mee:
En bij verkoudheid deze ‘beertjesthee’
Geweldig! Shampoo en badspul gaat op het lijstje. Hier dun piekhaar, dus conditioner is nog niet nodig haha! Snackjes ga ik ook proberen, die repen heb ik inderdaad in het groot wel al in huis maar dit lijkt me ook wel makkelijk.
Mijn kinderen zijn ook al wat ouder maar wat ik elke keer nog meeneem zijn deze:
De waterwipes van eigen merk, fijn als billendoekjes maar tegenwoordig als snoetenpoetsers. Mijn oudste heeft een heel gevoelige huid en kan hier goed tegen.
Voor haar kocht ik ook vaak deze:
Als douchegel. Dan had zij ook iets met een diertje waar haar huid wel tegen kon als haar zusje weer iets met parfum en eenhoorns uit had gezocht
Ik vind de fruitreepjes van Hipp een aanrader. Hebben ze ook in variant met haver, ook top. Verder bananenkoekjes van Leibniz, zijn zonder toegevoegde suiker
Mijn tips, en wat betreft de reepjes die ook hierboven genoemd werden; je hebt ze ook van DMBio en Alete ofzo, allemaal de moeite waard! Scheelt soms toch best qua prijs namelijk
Welke shampoo van Balea maakt het haar echt goed schoon?
Uhhhh? Wat bedoel je met echt goed schoon?
Clarifying stond er eerst, dus om productopbouw echt weg te halen
Dan zou ik nog steeds niet weten welke echt schoonmaakt. Is echt specifieke ervaring denk
Die blauwe doet niet veel, althans, ik vind het gewoon een basic normale shampoo.
L’Oréal heeft ook een clarifying shampoo die ik persoonlijk heel fijn vind. Ook hier te verkrijgen maar daar is ie goedkoper.