Voor de nodige boodschappen ga ik naar Kranenburg. Toen mijn vader nog in Kleve woonde gingen we daar altijd standaard heen. Kleve heeft wel mijn voorkeur.
Ik ben opzoek naar een nieuwe shampoo voor mijn dunne, futloze en enigszins beschadigde haar. Welke ik jullie favoriet?
En namens mijn kind: wat zijn jullie favo billendoekjes?
Ik lees veel dingen over de balea plex care (olaplex dupe) maar zelf geen ervaring mee.
Billendoekjes weet ik niet. Maar ik vind de snackjes voor dreumes/peuter van DM ook heel fijn. En veel wat ze in NL niet hebben zoals gedroogd fruit repen enzo.
De waterdoekjes (feuchttücher 99% wasser) van babylove, DM huismerk. Eerder gebruikte ik de sensitive lijn daarvan, die beviel ook goed.
Ik vind de shampoos van Pantene fijn! Ik heb er een die color and repair oid heet. Je hebt er verschillende varianten van en ook fijne maskers. Qua babydoekjes, misschien een onpopulaire mening, maar ik vind niks fijn van de DM. Bij mij zijn de waterdoekjes best droog en scheuren snel met eruit halen. Ik gebruik alleen maar Pampers Aqua en dan in de aanbieding (ze hebben ze ook bij de DM per 6 ofzo).
Welke scheermesjes (niet single blade) verkrijgbaar bij de DM raden jullie aan? Ik zag dat ik nu een coupon met 20% korting heb op Estrid, is dat wat?
Ja is prima, maar de scheermesjes van Etos en Albert Heijn eigen merk zijn hetzelfde. Dus ik zou er niet te veel geld aan besteden, ookal heb je een coupon
De cien mannenmesjes van de lidl zijn fijn
Vind Estrid heel fijn!
Ik vind Estrid ook erg fijn! Vooral voor mijn benen. (wegwerpmesjes vind ik van Bic het fijnste, maar weet even niet of de dm die ook verkoopt)
Binnenkort ben ik in Aken, welk filliaal vinden jullie daar fijn met veel assortiment?
In Aken centrum liggen er drie op een “rij”.
Een op de Munsterplatz, achter de Elisenbrunnen. Een in de hoofd winkelstraat. En een in het grote winkelcentrum Aquis Plaza. Ze zijn altijd allemaal wel druk bezocht.
Heeft iemand deze al gezien in Duitsland? Ben nu in Bulgarije en heb deze een paar dagen geleden gekocht. Vind hem heel fijn, maar kan hem niet vinden op de site van de DM, alleen de balsem. Anders moet ik een paar tubes inslaan

Ik heb hem een paar weken geleden nog in Bocholt gekocht. Maar heb het idee dat dingen soms verdwijnen en later weer terug komen.
Oke top, goed om te weten!
Hier is-ie op de Duitse site dus dan kan je vanaf daar gaan zoeken welke filialen 'm op dit moment (nog) hebben
Lief, dank je wel!!
Vandaag in DM Geilenkirchen geweest, was heerlijk rustig en goed bevoorraad. Totaal 111 euro uitgegeven incl coupons korting
Die nachtcrème is hurrrrrlak