Waar dan? Ik kan hem in Duitsland niet vinden namelijk. Ik dacht dat je het over de EverPure Clarify lijn had, maar gaat het over de Hydra Hyaluronic Pure lijn?
Was vandaag weer even in Duitsland en wow, bijna alles was uitverkocht?!
Dus ben alleen met deze teruggekomen. Hopelijk lekker warm voor de winter in mijn Docs ![]()
Hoe vallen deze? Aangezien ik maat 35.5 heb durfde ik ze vorig jaar niet te kopen omdat iedereen in de reviews zeiden dat ze erg groot vielen.
Deze kan je op maat knippen! Ik koop zo ook vaak de grootste maat om er dan twee paar zooltjes voor kinderlaarzen uit te knippen
Dat vind ik een lastige vraag om te beantwoorden want ik heb schoenen in zowel maat 38 als 39. Deze gaan in het geheel in mijn maat 38 Dr. Martens die ik weer zelf meer een 39 vind maar zoals @Krekel ook al zegt, je kan ze ook naar je eigen maat knippen ![]()
Heeft iemand een tip voor een goede nachtcrème? Ik ben 38 en heb een wat drogere huid.
Ik lees het nu toevallig net. Ik ben begin 40 en gebruik deze en voor mij is hij zelfs iets te vet/voedend. Verder erg fijn, maar ik heb een gecombineerde huid en gebruik hem om en om.
Let niet op het wazige beeld, maar dat is stoom want mijn vriend heeft net gedoucht.
Dit viel mij ook op vanochtend! Ik was in Kranenburg en kon de helft van mn lijstje niet afvinken
Dank je wel! Deze sprak me in de app ook het meest aan. Binnenkort maar eens een tripje plannen.
Aah dat is top! Dan gaan ze zeker op mijn lijstje!
Ik ben ook blij met die crème.
Omg volgende week gaan mijn ouders naar Duitsland en ik zit nu mijn wishlist samen te stellen ![]()
Echt bizar he? Daar was ik onder andere ook. In Kleve zag ik echt een dame het hele schaars gevulde schap alsnog leeghalen aan douchegel voor mannen van Balea: hey uh, die vind ik ook allemaal best wel lekker ruiken maar zo lekker?! ![]()
@Vaiana tip: als er Express Abhohl service is waar ze zullen zijn kan je zo een soort van personal shopper door de winkel sturen en dat ze dat dan met een code bij zo’n kluis in de winkel kunnen afhalen. Dan weet je zeker dat je je goodies zal hebben. Die tip heb ik van hier en kan zoveel teleurstellingen schelen!
Ik zie op de site van payback dat per 30 sep punten vervallen die ouder dan 36 maanden zijn, als ik het goed begrijp want mijn Duits is slecht. Nu wil ik mijn saldo laten uitbetalen op m’n rekening maar ik kom er niet uit via de site, heeft iemand onlangs nog punten laten uitbetalen? Kan dat nog of kan je alleen nog maar zooi van kopen?
Ja het kan nog, heb het een tijdje terug uit laten betalen. De optie staat als je die pagina met korting en cadeaukaarten waar je uit kan kiezen een heel eind scrollen naar beneden
Ik was er begin augustus en veel was toen ook leeg in kleve. In de supermarkt zaten twee nl vrouwen hele schappen leeg te halen, vooral micelair water. De karren zatten ookal vol met allemaal van dat soort producten. Denk bijna dat ze het door verkopen, echt aan het inslaan.
Goede tip, wist helemaal niet dat dat kan. Heb t ook laten uitbetalen.
Oh wauw bedankt en @Handtas bedankt voor de herinnering! Wist niet dat het zo ook kon, kreeg het laatst in de winkel niet werkend met verrekenen met de bon. Had al 61 euro bij elkaar gespaard!