DM Topic

Ik ga binnenkort op vakantie en wil daarom even wat zonnebrandcrème inslaan bij de DM (woon vlakbij de grens), iemand tips voor fijne, liefst die niet plakt, maar dat is misschien onmogelijk.

2 likes

Ik ben nieuwsgierig naar hoe lang je met zo’n voorraad douchegels doet haha ik ben altijd gefascineerd door hoe sommige mensen er één fles per week doorheen jassen terwijl ik maandenlang dezelfde in de douche heb staan en ik die keer dat mijn moeder drie buttermilk&lemon uit Duitsland voor me meenam er een heel jaar mee heb gedaan (moet er wel even bij vermelden dat ik mijn oksels en meer zweterige delen met een zeepblokje was voor de douchepolitie komt)

3 likes

Ik doe er zelf ook lang mee maar mijn vriend en kinderen gebruiken het liefst een halve fles per keer.

5 likes

Oooo die buttermilk lemon is denk ik mijn favoriete douchegel allertijden

7 likes

Haha ja dat snap ik, ik en mijn man douchen elke dag dan gaat het best wel snel. Vooral als we straks naar Griekenland gaan dan douchen wij vaker. Ik moet wel erbij zeggen dat er 5 flessen voor mijn moeder is haha.

1 like

En ook nog luiers en zwemluiers die niet op de foto staan.

14 likes

Wat een lekker woord, waschlappen.

2 likes

Vind jij die wattenstaafjes ook zo cute :rofl: Ik kwam er pas thuis achter, maar vind ze zo leuk
(Die van rechtsbovenin, pastel ombre achtig zijn ze)

3 likes

Haha ja ik opende het net en toen zag ik dat het allemaal regenboog stokjes waren. Erg gezellig!

2 likes

Love die haarolie

1 like

Dochter van 11 heeft lang blond haar. Na een dag is het enorm vet op haar hoofd. Maar in de lengtes is het net stro. Welke shampoo / spoeling / masker raden jullie aan?
Heb de balea plex al geprobeerd voor haar maar die doet niet veel.

Ik heb precies hetzelfde en ik gebruik altijd een hele reinigende shampoo die ik alleen op mijn hoofdhuid gebruik en een verzorgende, hydraterende conditioner. Denk dat het merk niet eens zoveel uitmaakt.

En ik ga regelmatig naar de kapper wat ook helpt bij de droge plukken

Edit: sorry, ik zie nu pas dat je in het DM topic post. Ik heb geen specifieke tips qua shampoo

3 likes

Denk dan dat deze wel goed zou kunnen werken vanwege

für leicht fettendes Haar und trockene Spitzen

als beschrijving. Ruikt naar groene appels wat ik altijd heerlijk vind ook :slight_smile:

2 likes

Die laatste hebben we ooit gehad. Weet eerlijk gezegd niet of deze goed beviel.

Ik vond zelf deze:

Ook met het oog op de vakantie.

Heeft toevallig ook iemand een fijne tip voor een vette hormonale puberhuid? Ik heb vanalles gevonden op de app van dm, maar hoor graag ervaringen over dingen die helpen

1 like

Inmiddels meer dan geslaagd :sweat_smile:

13 likes