DM Topic

Oh nice, heb er ook gebruik van gemaakt😎

1 like

Mij lukte het ook niet in de winkel, dus stelde het elke keer uit. Zat inmiddels op 100 euro en zag toevallig die deadline van 30/9, groot deel van mijn punten is sowieso van langer dan 3 jaar geleden dus ben echt super blij dat het is gelukt!!

3 likes

Ohhh chill dat ik dit lees. Net 41 euro laten uitbetalen.

3 likes

Ik wist niet eens waarvoor ik die punten spaarde, toch €38 rijker! Bedankt voor de link

6 likes

Dat moe(s)t toch haast wel? Vind mezelf al aso als ik met meer dan 1 per product thuis kom :sweat_smile:

3 likes

Woehoee ik ook, meer dan €112. Heeft dat inslaan bij de DM toch wel nut haha :joy:

3 likes

Holy shit wat is dit en hoezo ken ik dit niet?! :joy: ik sla elke maand voor een fortuin babyspullen in

3 likes

Als ik ga, neem ik ook altijd veel van het wensenlijstje van vriendinnen en familie mee. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn

Ja denk het ook.

Ik moet denk ik ook maar die app gaan downloaden nav al die berichten hier.

1 like

Ik heb het obv deze post van @Radio aangemaakt en verbonden aan mijn meinDM Account. Dank nog daarvoor Radio :smiley:

Is een post uit 2023 en ik weet niet of ik het goed link hier maar hopelijk is het te volgen. (Omg doet mij beseffen dat ik sinds 2023 dus bijna 12.000 punten heb gespaard enkel via dm aankopen - ter verdediging ik sla daar luiers in voor mijn kind!)

5 likes

Ah thanks allemaal, €165,- rijker :money_mouth_face:

Voor degene die nog geen punten sparen, je kunt in mijn dm app coupons activeren, soms krijg je daardoor ook extra punten op je payback.

4 likes

Ik voel me echt dom, maar kan het knopje van uitbetalen niet vinden :sweat_smile: Hoe ziet het eruit?

1 like

Via de link van Hetty in de post daaronder

Dan helemaal naar beneden scrollen langs alle artikelen die je zou kunnen kopen en dan krijg je dit. Bij waar ik die lelijke pijl heb getekend invullen hoeveel punten je in wilt wisselen. Dan op Weiter klikken. Dan kan je je IBAN invullen etc.

1 like

Dankjewel!

2 likes

Heb je hier een screenshot van, kan het niet vinden?

Edit: nm. Thanks trouwens!

1 like

Nog een tip, waar ik zelf net ook per ongeluk achter kwam. De payback app is weer beschikbaar in NL.
Eerder kon die geloof ik alleen in Duitsland zelf gedownload worden, maar ik heb hem net gedownload. Soort van per ongeluk, want m’n DM app zat te zeiken dat m’n wachtwoord veranderd was en toen kwam ik op de payback site en toen kon ik ineens de app downloaden.

Nu kan ik bijvoorbeeld ook bij Edeka, Netto, Aral en C&A punten sparen en coupons aktiveren!

3 likes

Bij mij staan daar ook echt alleen cadeaukaarten?
‘Gutscheine’ bedoel je hiermee toch?

3 likes

Opgelost!
Kon het wel op de computer, niet op mijn telefoon.

4 likes

Ik ga zo lekker stinken

18 likes

Die vanille kokos is echt mijn favoriet!

1 like