Ja thanks! Kon niet op de naam komen
De 2doc over de Capitoolbestorming zoveel beelden, echt heel indrukwekkend
Ik kijk hem nu ook. Wat moeten sommige mensen (politie agenten en staff etc) angstig zijn geweest zeg pff
Ik heb hem ook net gekeken, echt erg dat het zo ver is gekomen. Ik weet nog dat ik in een Starbucks stond en het daar live hoorde, zo absurd.
Het ergste vind ik nog dat die mensen er gewoon trots op zijn en dat het is nog niet over is. Ik zag een paar dagen geleden nog een truck waar in grote letters ātrump wonā op was geverfd.
Heeft iemand āthe rescueā gezien? Het gaat over de reddingsactie in 2018 van de 12 kinderen en hun voetbalcoach uit een ondergelopen thaise grot. Ik vond het heel interessant maar ook wel heftig. Mn vriend en ik zeiden nog tegen elkaar dat we het ons zo niet herinnerd hebben, maar de details (hoe ze die kinderen er precies uit hebben gekregen) zijn toen schijnbaar ook niet echt bekend gemaakt.
Ik heb het daarnet gekeken nav jouw bericht. Inderdaad super heftig, en bijzonder dat het ze is gelukt. Ook met het toedienen van die medicatie en dat dat goed is gegaan. Ik werd al helemaal benauwd van die beelden in de grotten.
Ik had trouwens het idee dat dat echt vorig jaar pas was gebeurd, maar het was al in 2018!
Ik heb deze docu nog in het filmhuis gezien voor de lockdown en was ook erg onder de indruk!! En wat een hobby zeg dat grottenduiken wow
Bizar dat het gelukt is he? Ik wist natuurlijk dat ze het overleefd hadden, en toch schoot er soms door mijn hoofd ādit kan toch nooit goed gaan?! HOE???ā.
Ik heb m op disney+ gekeken, weet niet of het ergens anders te bekijken is.
Ik sla m op en zal m eens kijken!
Doet me ineens denken aan die Nutty Putty Cave zaak, ook veel hulp maar helaas niet goed afgelopen. vergeet ik ook nooit meerā¦
Ik heb nog terug gezocht en vond inderdaad het āze hebben duikles gekregen en zijn zelf gedokenā verhaal. Het is natuurlijk ook enorm controversieel en had zo makkelijk ZO fout kunnen gaan, echt een wonder. En precies wat je zegt, wat een enorme verantwoordelijkheid (en lef) hadden die hobby duikers.
Dit is een krantenartikel uit 2018 met wel veel informatie. Er staat wel enkel dat de jongens ākalmerende medicatieā kregen. Ik kan me inderdaad zoiets herinneren dat de kinderen niet of slecht konden zwemmen en dus moesten voorbereid worden.
En @Konijntje Paar weken terug is diegene de missie leidde (een Brit dacht ik) bij Beau geweest. Misschien kun je dat nog terug vinden. Die legde helemaal uit hoe ze het plan hadden gemaakt. Dat er ook artsen mee gingen die hobby duikers waren. Die hadden dan allemaal verdovende en kalmerende medicijnen mee onderwater. Echte helden zijn deze mensen geweest. Met gevaar voor hun eigen leven al die kinderen gered.
Dat is precies wat er in de docu te zien is ja, ik kan het me alleen van de berichtgeving toen helemaal niet herinneren
Nog twee dagen kun je gratis tien Japanse documentaires zien. Misschien nog een leuke tip.
Ik heb net de documentaire over Evan Rachel Wood en Marilyn Manson gekeken, Phoenix Rising. Ik had deel 1 al eerder gekeken en nu net dus deel 2. Echt een heftig en verdrietig verhaal, het gaat dus over alle mishandeling die zij in deze relatie heeft meegemaakt.
Ik heb hem ook gezien, vond het erg heftig. Met name omdat het eigenlijk āen publicā gebeurde. Tijdens touren, het filmen van de videoclip etc. Door roddelkoning Perez uitgemaakt voor Whore en dan pas 18-19 zijn. Ze komt heel de docu sterk over, maar verdrietig.
Ik heb net wat dingen gelezen omdat ik geen HBO max heb maar wow, wat heftig. De andere slachtoffers, maakte hij die ten tijden van hun relatie?
Zoān mooie docuserie!