Allebei? En hoe weet je dat?
Ja heel slecht van Yvonne, maar die heeft het wel vaker bij het rechte eind⊠En zag idd Anna wel in de aftiteling staan maar Estelle en Jamie dus niet.
Ja ah ik was echt ontroerd bij de marathon en daarna meteen weer de tekst dat ie is teruggevallen. Ik vond het een mooie docu. Die broer, wat een rots. Moet ook zo zwaar zijn als familie.
Vond het wel goed dat er zo eerlijk werd gesproken over de invloed van Jaimie en Estelle, maar vond het zo dubbel dat hij dan wel met hen blijft omgaan (terwijl ik ook snap dat je je vriendschappen niet makkelijk opgeeft).
Ja echt een aanrader!
Komt dat ook niet deels door de verslaving?
Of âgewoonâ een fijne vriendschap voor hem ipv dat dat komt door de verslaving?
Ja, maar in hoe verre is een vriendschap âfijnâ als je keer op keer dan weer toegeeft aan alcohol en drugs en ze jou ook niet supporten in het minderen of stoppen.
Ik ga de docu vanmiddag ook maar eens kijken.
Ja zou goed kunnen! En zo blijf je in de verleiding komen natuurlijk, ook al zijn het fijne vriendschappen
Ja ook eens hoor! Maar denk niet dat per se de verslaving hem terug brengt naar hen. Maar gewoon omdat ze van elkaar houden.
Ze zouden zich zeker in zijn bijzin anders moeten gedragen qua drugs en alcohol. Dat zou ik ook doen bij een vriend die verslaafd is.
Ja! Vond m wel heftig.
Net gekeken, thanks voor de tip! Fijne docu.
Ja vd week gekeken, echt wel indrukwekkend
Er staat Vlaamse true crime op Videoland
Die van vandaag heet de hiphop moord
Sorry maar dit fragment
Tip: alledaagse waardigheid op 2doc. Over Philomena Essed echt een heel mooi portret van haar en de gevolgen van haar wetenschappelijke werk voor de nieuwe generatie.
Ik heb een tijdje geleden Schuldig gekeken op NPO, en dat is wel echt een aanrader. Het is van dezelfde makers als Klassen en volgt een aantal mensen die in de schulden is beland en hoe hun dagelijkse leven eruit ziet. Ze hebben ook wel echt een interessante groep mensen gevonden, iemand met een dierenwinkel, een jonge vrouw die ooit optrad in Ibiza, heel boeiend, maar ook wel eng (door alle âpechâ-verhalen realiseer je je dan pas dat zoiets eigenlijk iedereen kan overkomen)
Net Mag ik je aanraken? op 2doc gekeken. Gaat over acteurs en seksscĂšnes. Goede docu, wel weer typisch om te zien hoe sommige mannelijke acteurs reageren
Ben je al gegaan? En zo ja wat vond je ervan?
Ik heb hem gezien en ik vond hem mooi/indrukwekkend. Sowieso al bijzonder dat hij zelf is gaan wonen in verpleeghuizen; welke twintiger doet dat nou? Dus daar heb ik veel bewondering voor.
Ik vond de docu wel een beetje afgeraffeld; ergens aan het einde kwamen nog even 473728 landen voorbij waar hij geweest was. Wat mij betreft mogen ze een deel 2 en deel 3 maken
En het zet wel aan het denken; waarom is veiligheid in onze samenleving belangrijker dan vrijheid/geluk?
Ik ben nog niet geweest, hopelijk lukt het me volgend weekend te gaan!