Ja zoiets dacht ik ook al. En oh oh oh wat érg in dan stiekem alcohol in iemands drankje te doen als die zo hard aan het strijden is.
Wat fijn en knap van hem! Met sommige mensen moet je gewoon breken in je leven, dat werkt niet samen.
O tof! Vond het artikel al mooi maar had deze afleveringen nog niet gezien (lijkt wel of m’n Spotify-feed soms niet alles weergeeft?)
Dank voor de tip!
Ben ook zij-instromer maar dan in de zorg en vind het echt leuk om andere mensen over zo’n switch te horen praten.
Iemand anders nog leuke tips? Heb de laatste tijd naast Chefs de Mission en Aaf en Lies niet zo veel leuke nieuwe ontdekt. Graag zonder moord of drama, beetje positief.
Edit: o sorry dacht dat ik in het podcasttopic zat
Tjits chat of ken je die al? Gaat helemaal nergens over
Jaa i love it!
Ik zie op de Instagram van Teun Toebes dat hij een documentaire heeft gemaakt (Human Forever) en ik ben er zo benieuwd naar. Hij liet weten dat het nog niet duidelijk is of het vertoond gaat worden of iets dergelijks maar ik hoop dat dat wel zal komen. Zijn boek Verpleegthuis is ook echt een aanrader vind ik.
Die broer is wel echt een schat! En lief hoe zijn moeder over Anna Nooshin sprak. Vond het ook wel een aangrijpende docu, vraag me af of hij er ooit vanaf komt.
Daar is gedoe mee, zij wilde eruit geknipt worden en staan ook niet in de aftiteling.
Waar is de docu over Koen te zien?
Allebei? En hoe weet je dat?
Ja heel slecht van Yvonne, maar die heeft het wel vaker bij het rechte eind… En zag idd Anna wel in de aftiteling staan maar Estelle en Jamie dus niet.
Ja echt een aanrader!
Komt dat ook niet deels door de verslaving?
Of ‘gewoon’ een fijne vriendschap voor hem ipv dat dat komt door de verslaving?
Ja, maar in hoe verre is een vriendschap ‘fijn’ als je keer op keer dan weer toegeeft aan alcohol en drugs en ze jou ook niet supporten in het minderen of stoppen.
Ik ga de docu vanmiddag ook maar eens kijken.
Ja ook eens hoor! Maar denk niet dat per se de verslaving hem terug brengt naar hen. Maar gewoon omdat ze van elkaar houden.
Ze zouden zich zeker in zijn bijzin anders moeten gedragen qua drugs en alcohol. Dat zou ik ook doen bij een vriend die verslaafd is.
Ja! Vond m wel heftig.
Net gekeken, thanks voor de tip! Fijne docu.