Documentaires

Nee, ik vind het niet wereldvreemd. Het past gewoon niet binnen jouw normen en waarden? (denk ik) En dat is helemaal prima. En volgens mij ben je zeker niet de enige.

1 like

Heb je die kookwekker gezien??

7 likes

Snap ik! Moet zeggen dat ik ook nu niet meteen kan zeggen wat ik nu meeneem uit deze docu. Ik vind dat je als kijker weinig achtergrond info krijgt en dat hun motivatie vrij oppervlakkig beschreven wordt.

5 likes

Ik ben m ook aan het kijken na de reacties hier gelezen te hebben, wordt er helemaal naar van, ben nu op de helft… en die blijdschap van die oma :cry:

2 likes

Ik heb net die docu over s10 gekeken en ik vond hem zo mooi! Ook heel bijzonder hoe haar muziek er in verwerkt is en hoe je als kijker steeds benieuwd bent naar wat er nou allemaal gebeurd is en dat steeds wat duidelijker wordt.

En extra bijzonder omdat ik die avond ook in de zaal stond en een vriendin van mij op die avond overleed en toevallig zelf een nummer van s10 had uigekozen voor haar afscheid…

12 likes

Ik ben nu aan het kijken naar Jongens zonder thuis en vind hem wel heftig hoor. Die jongen die de uitvaart van zn moeder aan het regelen is pfoee.

3 likes

Gisteren Groenkijkers gekeken. Ik vond het wel een mooie boodschap. En die vlinderende mannen, zo leuk.

3 likes

Op Netflix (usa) is nu net een documentaire verschenen van Louis Theroux: ā€œtell them you love meā€ over een trainster die een ā€œrelatieā€ krijgt met een van haar patiĆ«nten. Hier op het forum stond lang geleden ook een artikel over dit verhaal, getipt door een van jullie. De vraag is of die relatie wel consensueel (is dit een woord) was.
Maar helaas hier nog niet te zien!
Ben wel benieuwd wanneer ie op NL app te zien is

4 likes

Staat op prime! Echt een bizar verhaal

3 likes

Niet beschikbaar staat er bij prime, staat het nog ergens anders?

2 likes

Oh blijkbaar was het skyshowtime. Wat stom dat google met prime komt. En ik had m gezien dus dacht klopt wel.

1 like

Is ren faire hier al getipt? Soort real life succesion. Ouwe baas die de eigenaar is van een festival/pretpark met 14e eeuws thema. Laat zich als een koning behandelen. Vol met mislukte acteurs en andere wannabe en culties. Wie gaat hem opvolgen. Het is echt alles wat je wilt.
Op HBO

14 likes

Dit klinkt perfect, ik ga dit weekend kijken.

Hahaha godver ik had Prime en Netflix net opgezegd maar dit klinkt echt als goed materiaal voor op een druilerige dag.

1 like

Het is HBO max! Zijn maar drie afleveringen dus misschien kun je via iemand anders even inloggen. Het is wel de moeite. Ik wil er met mensen over kunnen praten. :joy:

4 likes

Holy shittt! Heb net de eerste aflevering van ā€˜The Man With 1000 kids’ gezien en het is zo bizar!

5 likes

Heel ziek idd! Maar waarom hebben ze gekozen om die Nederlanders Engels te laten praten :woozy_face:

3 likes

Hahaha als nederlander voelt dat heel onzinnig idd. Ik kijk in Nederland, naar Nederlandse mensen die Engels praten, met Engelse ondertiteling (want dat heb ik altijd) en dan vertaal je het zelf weer naar Nederlands :joy:
Vooral met de naam van de website vond ik het heel irritant

3 likes

Nou maar echt ik ben net 5 minuten begonnen en houd dit amper vol.

Heb het ook net uitgekeken. Ze lieten aan het einde ook een stukje zien dat hij na de uitspraak van de rechter bij Evan Jinek zat. Waarom krijgt zo’n man daar nog een podium vraag ik me dan af? Heb die aflevering van Jinek overigens niet gezien.

3 likes