Documentaires

Voor de gemiddelde PowNed-kijker is het wellicht wel nieuwe info, kan me voorstelen dat het in hun gebruikelijke bronnen niet uitgebreid besproken is allemaal. Ga me wel meteen afvragen of dit een soort PVV-sluikreclame is, de concurrent zwartmaken voor je eigen publiek zodat de bende in jouw partij mee lijkt te vallen… (ik ga mijn aluhoedje maar vast vouwen :sweat_smile:)

4 likes

ik heb net in in een x alle afleveringen van nachtkinderen op videoland gekeken… vindt het wel heftig hoor!! weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden… ook vooral omdat dit vooraltijd aan hun zal blijven kleven. de maakster is wel echt close met de kinderen en dat vond ik juist ook lastig. dat je erbij zit en filmen als ze zo slecht gaaan ofzo

2 likes

Maternal Instinct op Netflix… echt een bizar verhaal. Wel Netflix sensatie. Vind de docu over Rachel Nickell beter gemaakt. Maar wellicht ook verschil in docu over slachtoffer vs dader

3 likes

Zo inderdaad wat een verhaal was dit?!?!

3 likes

nee ik vond het ook totaal niets nieuws. ik kon ook weinig sympathie opbrengen voor die mensen eigenlijk. ik dacht bij sommigen echt: nee de mensen van de racistische antisemitische misogyne facistenpartij maken geen uitzondering voor jou.

alsnog goed dat ze zich uitspreken maar ik vond het niet heel schokkend (de inhoud wel maar je snapt me) aangezien we dit allemaal al wisten

2 likes

Ik heb hem net aangezet, maar ik dacht tot nu toe dat de titel was: “De Duitse kant van FVD”

dat het dus over de extremistische Duitse fascisten ging waar ze banden mee hebben of Nazi’s binnen de partij.

Nou niet dus haha, tot nu toe vind ik nog niks nieuws inderdaad, maar ik vind het alsnog niet verkeerd dat wellicht naïeve mensen dit nu ook gaan zien.

1 like

Ik heb me afgelopen 2 weken enorm vermaakt met de documentaire “de oligarch en de kunstdealer” op NPO. Aankomende week is de laatste aflevering. Fascinerend om zo’n beeld te krijgen van een wereld waar ik absoluut niet in zit (hele hele hele dure kunst en Sotheby’s etc)

2 likes

Ik vind de rol van die man ook zo vreemd? Zijn familie waarschuwt hem dat ze liegt, hij mag haar maandenlang niet aanraken of naakt zien en hij is bij geen enkele zwangerschapscontrole geweest. Maar hij vind dat niet echt gek ofzo?

5 likes