Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Dit doet me denken aan dat ik een jaar of 6/7 was. Een meisje uit mijn klas had van die Dille pastilles. Die vond ik zo lekker dat ik ze ook wilde. Dus ik zei tegen m’n moeder dat ik echt last van mijn keel had en me niet zo lekker voelde, of ik die pastilles mocht halen. Ik denk dat het een van de eerste keren was dat ik een boodschap deed. Ik kreeg vijf gulden mee en ging op naar de supermarkt. Tijdens mijn zoektocht naar de Dille, kwam ik langs het speelgoed. Ik weet niet meer wat het was, maar het was in ieder geval iets wat ik echt niet kon laten hangen en het kostte precies 5 euro. Onderweg naar huis voelde ik me mega blij met m’n aankoop. Tot mijn moeder thuis heel boos aan me vroeg of meneer Super de Boer soms tegen me had gezegd dit ook wel zou helpen bij een zere keel? :stuck_out_tongue:

18 likes

Macaroni in mijn neus stoppen. Echt waarom? Ik was een jaar of 9 trouwens, dus niet eens klein meer. :confused:

3 likes

Hahahaha. Dit doet me denken aan een keer dat een vriendinnetje en ik iets in de winkel moesten halen. En van het geld wat over was mochten we iets uit zon kauwgomballen automaat halen. Wij waren zo gefocused op hoeveel we uit die automaat konden halen dat we de boodschappen waren vergeten. Die lagen mooi bij de kassa.

8 likes

Wij hadden zo’n mini roulette spel en ik was een keer boos op mijn broer dus heb ik die balletjes ervan doorgeslikt, zodat hij het niet meer kon spelen. En dan maar wachten tot ze er weer uit komen… Niet dat hij dat spel ooit speelde trouwens haha

21 likes

Oh ja… lees nu dingen over stelen…

Heb ooit een backstreetboys kauwgompje gejat bij de Jamin met de dochter van de dominee.
Ik heb der aangespoord. Ze neemt het me na 20+ jaar nog steeds kwalijk .

42 likes

Vroeger stond er bij ons in de straat een grote kei die een soort van inkeping had.
Als het had geregend stond die inkeping vol met water en modder en ik heb best wel lang dat water als een soort hond uit die inkeping gelikt. Echt een soort van opgeslorpt, met modder en al.
Na een tijdje stond ik daar ook om bekend in de buurt dus als andere kinderen vriendjes op bezoek hadden moest ik dat ook aan hen laten zien.

80 likes

Hahahahahahahahahahah

2 likes

Hahaha zooo cute dat je dan niet een scheldwoord neerzet maar ‘kip’ ><

2 likes

We hebben in het Nederlands echt een woord voor siblings nodig.

13 likes

Ik wilde ooit met een vriendinnetje naar het zwembad maar dat mocht niet omdat de oppas zou komen 's middags. Toen kwamen we op het goede idee om zelf een zwembad te maken in mijn kamer. Ieder met een emmer vol water heen en weer lopen en de emmer gewoon leeg gooien in mijn slaapkamer. Na een uur kwam de oppas erachter omdat er allemaal water langs de muur liep in de woonkamer. :joy: Maand huisarrest gehad.

67 likes

hahahaha de logica van kinderen ook echt :joy:

2 likes

Ik denk dit zo vaak he. En ik heb niet eens siblings

3 likes

Hahaha oh wat ergggg! Ik moet hardop lachen op mijn werk hahahaha

Het voelt als heel veel moeite om elke keer mijn broer en zussen te zeggen. :sweat_smile:

1 like

Hahahaha geweldig ik probeerde op mn werk mn lach in te houden maar het lukte niet. Ook echt dat je erom bekend stond hahaha

Brusjes :nauseated_face:

18 likes

Oh trauma’s hoor! Mijn buurman zag het gebeuren en heeft me gered, verder kan ik me er niet echt meer iets van herinneren.

Ja dat was ook echt zo!
Ik kan me nog goed herinneren dat een van de buurmeisjes een vriendin op bezoek had en toen belden ze aan om te vragen of ik het wilde laten zien.
Ik was echt niet goed toen hoor.

7 likes

Met al die dingen die ik lees over stelen: ik was wat dat betreft een ontzettend braaf kind, maar ik ‘jatte’ wel eens snoepjes van mijn moeder. Een keer had ik zo’n snoeprolletje gestolen, die lag al heel lang in de la en ik vond ze zo lekker. Ze werden ook niet meer verkocht volgens mij, zo oud was het al… Maar goed, ik nam dus dat rolletje stiekem uit de la mee naar het zwembad om het daar met een vriendinnetje te delen. We staken een snoepje in de mond en… er stond gewoon schimmel op, gatverdamme!

Andere actie: ik was (en ben stiekem nog steeds) als de dood voor stroom, dus ik durfde ook niet zo goed over het stroomdraad heen te stappen. Toevallig had ik een (ijzeren) parasolstok bij me, dus ik dacht dat het wel een goed idee was om de draad daarmee naar beneden te duwen. Trauma, echt!

8 likes

ik word er bang van! :joy: