Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Hahaha oh wat ergggg! Ik moet hardop lachen op mijn werk hahahaha

Het voelt als heel veel moeite om elke keer mijn broer en zussen te zeggen. :sweat_smile:

1 like

Hahahaha geweldig ik probeerde op mn werk mn lach in te houden maar het lukte niet. Ook echt dat je erom bekend stond hahaha

Brusjes :nauseated_face:

18 likes

Oh trauma’s hoor! Mijn buurman zag het gebeuren en heeft me gered, verder kan ik me er niet echt meer iets van herinneren.

Ja dat was ook echt zo!
Ik kan me nog goed herinneren dat een van de buurmeisjes een vriendin op bezoek had en toen belden ze aan om te vragen of ik het wilde laten zien.
Ik was echt niet goed toen hoor.

7 likes

Met al die dingen die ik lees over stelen: ik was wat dat betreft een ontzettend braaf kind, maar ik ‘jatte’ wel eens snoepjes van mijn moeder. Een keer had ik zo’n snoeprolletje gestolen, die lag al heel lang in de la en ik vond ze zo lekker. Ze werden ook niet meer verkocht volgens mij, zo oud was het al… Maar goed, ik nam dus dat rolletje stiekem uit de la mee naar het zwembad om het daar met een vriendinnetje te delen. We staken een snoepje in de mond en… er stond gewoon schimmel op, gatverdamme!

Andere actie: ik was (en ben stiekem nog steeds) als de dood voor stroom, dus ik durfde ook niet zo goed over het stroomdraad heen te stappen. Toevallig had ik een (ijzeren) parasolstok bij me, dus ik dacht dat het wel een goed idee was om de draad daarmee naar beneden te duwen. Trauma, echt!

8 likes

ik word er bang van! :joy:

Hahahaha dit vind ik geweldig!!!

Haha dit. Alleen was een pleister niet genoeg. Die klap was echt face first. Mijn hele gezicht lag aan puin :sob:

Ooh, au :sob:. Ik wist mn gezicht op magische wijze niet echt beschadigd te krijgen, maar mn benen waren wel kapot. Dus bij 1 pleister bleef het niet helaas.

Mijn buurman was vroeger mijn allerbeste vriend, ik was elke dag bij de buren en het was een soort vervanging voor mijn overleden grootouders. Ik vertelde dus ook altijd alles als eerste aan de buurman. Op een dag wilde ik weer iets (geen idee wat) aan de buurman vertellen dus ik sprong op mijn driewieler en ging op pad. Toen heb ik blijkbaar met een scherp randje aan mijn stuur van voor tot helemaal achter zijn gloednieuwe auto bekrast. Hij vond het eerst heel erg maar kon het echt wonderbaarlijk snel relativeren. Kan me goed voorstellen hoe rot het moet zijn geweest :’)

12 likes

Ik was erg vroeg erg zelfstandig en had niemand nodig als ik wakker werd. Dan ging ik gewoon uit bed en mn ding doen.

Ik maakte een mooie tekening voor mn moeder. Maakte dr wakker met ‘mama, heb tekening gemaakt voor jou!’
Mn moeder: ‘leuk schat, leg maar op mn nachtkastje.’
Ik: ‘… kan niet.’
Mama: …oh oh
Toen ze dr ogen open deed zag ze een prachtige tekening op de slaapkamermuur met haar lippenstift gemaakt.

Stopcontacten zijn gevaarlijk, moet je niet iets insteken.
Dus om iedereen te beschermen heb ik zo ook eens ALLE stopcontacten op de benedenverdieping dicht geplamuurd met een hele pot Nivea. Dat was het moment dat mn ouders besloten dat er een koebel op mn deur geïnstalleerd moest worden, zodat ze het hoorden als ik wakker was en de deur uit glipte.

62 likes

Mijn oma had vroeger van die matroesjka poppetjes in huis staan. Op een gegeven moment was ze er eentje kwijt. Had ik opgegeten…:rofl:

42 likes

Ik was eens zwemmen met mijn broers en toen was ik (weer) boos op mijn broer. Dit keer de andere. En toen heb ik uit boosheid mijn handdoek in het zwembad gegooid. Seconde erna meteen spijt haha. Moest ik me afdrogen met de handdoek van mijn broer zodra hij klaar was :sweat_smile:

6 likes

Hahaha ik las dit en mijn eerste reactie was:

Zonde van de nivea

3 likes

Ik heb als kind absoluut een keer een flippo in mijn mond klem gehad. Ik had hem (om welke reden??) in mijn mond en was er met mijn tong mee aan het spelen, maar toen kwam hij klem te zitten áchter mijn voortanden (boven en onder zegmaar).

Voor mijn gevoel kon mijn mond niet nog verder open en raakte ik in totale paniek omdat ik dacht dat ik voor altijd met een flippo in mijn mond moest rondlopen :joy:

37 likes

Haha wat cool dat je nog contact hebt met die man! Bijzonder dat al die mensen ook stopten, kan me voorstellen dat je op de snelweg daar gewoon aan voorbij sjeest en het niet eens opvalt.

5 likes

Bijzonder dat je nog contact hebt!

1 like

Als 5jarige snotaap zei ik tegen een ander (ietwat gezet) meisje tijdens zwemles an publiek dat ze niet zoveel frikandellen moest eten want daar werd ze dik van.

fastforward 20 jaar later zit ik hier met dik overgewicht. haha karmaaa

36 likes