Met mijn neefje deed ik altijd de domste shit. En hij was ook echt schijtirritant. Dus ik was bij hem logeren en we gingen darten. Hij was mij toen al de hele dag aan het irriteren en ging op dat moment in de deuropening van zijn kamer staan terwijl hij naar mij gilde:’ gooi dan! Doe dan! Doe dan! Idioot!’. En ik was het helemaal zat en gooide dus zonder te aarzelen een fucking dartpijl naar hem toe. Hij valt vervolgens achterover waarna ik gegil achter die deuropening hoorde. Na mijn blinde woede kwam al snel paniek en ik dacht:’ oehhhh fuck fuck fuck’ terwijl ik naar de deur rende. Zie ik hem naast dat dartpijltje liggen helemaal bebloed, met een super klein gaatje in zijn hoofd. Terwijl hij zegt:’ We gaan dit niet aan mijn moeder vertellen anders moet mijn dartbord weg’. Echt heel hij was zon smiecht van een kind ik zweer het je.
Nu kan je je voorstellen dat ik het helemaal eens was met dit plan, omdat ik nou niet echt stond te popelen om mijn tante te vertellen dat ik hun kind bijna voor het leven had misvormd. Dus toen hadden we een heel verhaal bedacht over dat hij tegen de kachel was aangevallen en dat hij daarom een gat in zijn hoofd had. Ik hield mij trouw aan het verhaal omdat ik niet in de problemen wou komen. Mijn neefje dacht serieus dat ik dat deed uit solidariteit om zijn dartbord te beschermen
tuurlijk joh.
Mijn tante en nicht gingen die avond ook echt nog in discussie van:’ maar ik snap het nog steeds niet hoor. Het was zo’n klein gaatje dat kan toch bijna niet van een kachel?’. Echt ik sprak geen woord hahaha. En hij ook niet en tot op deze dag weten ze dat geloof ik nog steeds niet.
.