Domme dingen die je als kind hebt gedaan

@Diamonds hahah ik heb als kind ook op poesjes.nl gekeken en ben toen geshockeerd naar m’n ouders gegaan. Mijn vader zegt dit helaas ook nog steeds op feestjes, ik voel je pijn

3 likes

Eind jaren 90 waren bepaalde stretchlaarzen helemaal hot :fire: en ik ging ze met iemand in de lokale Schoenenreus voor de lol passen omdat ik ze eigenlijk heel lelijk vond. Maar ik kreeg ze dus niet makkelijk meer uit, terwijl ik hele smalle voeten en benen had. Uiteindelijk zijn we 20 minuten bezig geweest en toen een winkelmedewerker langskwam, deed ik uit schaamte net alsof ik ze aan het passen was. Sindsdien durf ik geen stretchlaarzen meer te proberen in winkels.

En ik had ooit van oma een panterprintjurkje gekregen toen ik 10 was en die kreeg ik niet meer uit. (De rits wilde niet meer naar beneden.) Ik was toen erg ongeduldig en heb het kledingstuk toen gewoon van mijn lijf afgeknipt. Toen mijn grootmoeder een paar weken later vroeg waarom ik dat jurkje nooit aandeed zei ik dat ik helemaal niet zoiets had gehad haha.

11 likes

Ik was bij een vriendinnetje spelen en we waren even alleen thuis omdat haar moeder boodschappen aan het doen was.
We hadden toen het leuke idee om buiten te gaan overgooien met eieren precies voor de deur. Natuurlijk vielen er een heleboel kapot en bedachten we ons dat we dat wel moesten opruimen. Dus we hadden een emmer water gehaald en een borstel om de stoep schoon te spoelen, maar toen we er mee bezig waren kwam precies de buurvrouw langs en die vroeg wat we aan het doen waren. Mijn vriendinnetje zei toen zonder blikken of blozen: Ludo moest kotsen dus nu ruimen we het op.
Hahhahahahhahaahhaha kutwijf.

50 likes

Vroeger maakte mijn zus en ik overal hutten. Op een gegeven moment hadden we weer een foeilelijk exemplaar gemaakt en we vonden dat deze opgevrolijkt moest worden. Zo geschiedde dat wij met onze bolderkar de buurt door struinden op zoek naar spullen uit, jawel, tuinen van andere mensen. Dit hebben we volgens mij best lang volgehouden en niemand die erachter kwam. Voor mijn gevoel vond ik dit helemaal niet raar, terwijl mijn zus en ik wel heel netjes opgevoed waren en zo…

12 likes

Ik was zo ontzettend boos op mijn ouders dat ik ooit een briefje heb geschreven met “blush is ontvoerd”.

Heb me toen in een kelderkast opgesloten met snoep, water en knuffels. Heb het echt heel lang volgehouden en ben toen naar mijn ouders gerent en geschreeuwd dat ik ontsnapt was.

66 likes

Hahaha hoe reageerden je ouders?

“Goed zo schat” en gingen weer door met wat ze aan het doen waren. They know me :joy:

41 likes

Deze is van m’n broertje, misschien heb ik het al een keer verteld op het oude forum.

Hij had een keer straf, hij was een jaar of 7. Hij zag op z’n kamer en ik ging hem halen want we gingen eten. Zegt hij: ‘ik wil niet eten bij mama tering. Mama is een kankerlijer.’ En ik zat natuurlijk echt van !!!
Toen ik vroeg of hij wist wat het was zei hij ‘ja, dat betekent stommerd.’
Het was ook wel grappig omdat het zo bizar was. Hij mocht toen niet meer met z’n tokkievriendje spelen.

35 likes

Een van mijn broertje; Hij was een jaar of 5 en was een smeerlap. Veegde nooit zijn billen af na het toiletbezoek. Toen kwam onze stiefvader langs en sprong hij vrolijk naakt op zijn schoot. Zijn hele broek natuurlijk bruin van de poep.

En ik heb een keer met een vriendin een hut gebouwd van 2 matrassen, die hadden we tegen 2 lampen aangezet zodat het ‘binnen’ ook nog licht zou zijn. Waren we heerlijk aan het spelen in onze hut, roken we ineens wat… Stonden allebei de matrassen in de fik. Duurde ook wel even tot het uit was!

14 likes

nou jongens ik heb ze eindelijk gevonden hoor :sunglasses: (speciaal voor @punaise)

160 likes

Hahah wat leuk en lief!

2 likes

Wat was jij een schattig kindje zeg :grin:

4 likes

Awwwwww

1 like

Ahhh zo schattig!

1 like

Te cute dit. Leuk dat je er nog foto’s van hebt.

Ik vond net een “interview” dat ik had bedacht met Gerard Joling, vooral goeie vraag die over de moordaanslag, en ernaast een “nieuwsbericht” dat Maxima drugs aan het Nederlandse elftal verkocht.

Had een Goed voor dit project overigens.

74 likes

Met mijn neefje deed ik altijd de domste shit. En hij was ook echt schijtirritant. Dus ik was bij hem logeren en we gingen darten. Hij was mij toen al de hele dag aan het irriteren en ging op dat moment in de deuropening van zijn kamer staan terwijl hij naar mij gilde:’ gooi dan! Doe dan! Doe dan! Idioot!’. En ik was het helemaal zat en gooide dus zonder te aarzelen een fucking dartpijl naar hem toe. Hij valt vervolgens achterover waarna ik gegil achter die deuropening hoorde. Na mijn blinde woede kwam al snel paniek en ik dacht:’ oehhhh fuck fuck fuck’ terwijl ik naar de deur rende. Zie ik hem naast dat dartpijltje liggen helemaal bebloed, met een super klein gaatje in zijn hoofd. Terwijl hij zegt:’ We gaan dit niet aan mijn moeder vertellen anders moet mijn dartbord weg’. Echt heel hij was zon smiecht van een kind ik zweer het je.

Nu kan je je voorstellen dat ik het helemaal eens was met dit plan, omdat ik nou niet echt stond te popelen om mijn tante te vertellen dat ik hun kind bijna voor het leven had misvormd. Dus toen hadden we een heel verhaal bedacht over dat hij tegen de kachel was aangevallen en dat hij daarom een gat in zijn hoofd had. Ik hield mij trouw aan het verhaal omdat ik niet in de problemen wou komen. Mijn neefje dacht serieus dat ik dat deed uit solidariteit om zijn dartbord te beschermen :joy: tuurlijk joh.

Mijn tante en nicht gingen die avond ook echt nog in discussie van:’ maar ik snap het nog steeds niet hoor. Het was zo’n klein gaatje dat kan toch bijna niet van een kachel?’. Echt ik sprak geen woord hahaha. En hij ook niet en tot op deze dag weten ze dat geloof ik nog steeds niet.

62 likes

Toen ik een jaar of 6 was heb ik een steen door onze voordeur gegooid (was deels van glas) omdat m’n moeder niet thuis was
Ik was samen met een vriendinnetje dus misschien heeft dat nog meegespeeld maar geen idee waarom we dat toen hebben gedaan
Een paar seconden later kwam onze hond erdoorheen naar buiten :joy: gelukkig mankeerde hij niks

13 likes

Ik weet niet of ik deze al op egf had gedeeld. Toen ik klein was was het opeens echt winter. Sneeuw en meren die dicht vroren en zo. Een vriendin, mijn broertje en ik wouden heel graag schaatsen maar dat mocht nog niet want het ijs zou nog niet sterk genoeg. Toen zei die vriendin dat we ook wel over het kleine visvijvertje bij haar achter konden lopen als een soort van vervanging van schaatsen. Komen we daar twijfelen we toch of het ijs wel sterk genoeg is. Dus ik bedenk als het gemene kind wat ik toen was een plan waardoor ik 100% droog blijft. We gaan van licht naar zwaar erop. Ik was de grootste dus mocht als laatste. Mijn broertje het kleinst dus die ging eerst. Ging allemaal goed. Vervolgens gaat mijn vriendin erop. Gaat ook goed. Dan ga ik er op. Gaat ook goed. Dan wil ik, het kleine baasje, per se in het midden. Dus ik prop me ertussen en opeens krak en zak ik erdoor heen. Eruit geklommen en ijskoud en huilend naar mijn huis er tegenover gerend. Mocht toen onder de douche en de hele dag warme chocolademelk drinken onder een dekentje.

10 likes

Vooral de hond ook :joy:

4 likes