Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Dit is niet van mij en niet per se dom maar vind het altijd schattig en grappig. Mijn neefje had een nieuw kindje in de klas. Tussen de middag ging hij samen met zijn buurmeisje die ook bij hem in de klas naar huis om te eten bij m’n tante. Hij vertelde dat er een nieuw meisje in de klas was. M’n tante vroeg hoe ze heette. Toen keken hij en dat buurmeisje elkaar aan van ja wat was het ook alweer? En toen “duif”. Nou dat vond m’n tante wel een beetje een gekke naam. Nee het was echt duif, ze heette duif. Even later kwam m’n tante erachter dat dat meisje Merel heette hahahaha . Ze hebben dus wel iets van een vogel onthouden maar daar houdt het ook bij op.

87 likes

Ik heb ooit het verhaal gehoord dat ik mijn handje in de vcr (voor videoband) gedaan had en toen op spoelen heb gedrukt en dat de huid van mijn hand/duim er toen afgeschaafd is door dat spoelmechanisme. Moet toch eens navragen hoe dat zat…

1 like

OUCH!

Mijn broertje ging eens vroeg in de ochtend z’n bed uit om eten te maken voor zichzelf en wat TV te kijken. (Hij was toen een jaar of 6/7) Hij had een lekker bakje cornflakes met melk en natuurlijk donderde de helft bovenop de afstandsbediening tijdens het zappen. Het leek hem toen wel een goed idee om de afstandsbediening netjes af te wassen zodat niemand zou merken dat hij hem een beetje vies had gemaakt… Die deed het natuurlijk niet meer :grin:

9 likes

Ahww das eigenlijk heel schattig van je broertje :slight_smile:

Op de camping met een lipje van een coca-cola blikje de wc deuren van het zwembad op slot gedraaid met een vriendinnetje. Een van de jongens het had gezien en had het gezegd tegen de baas van de camping. Moesten we super ongemakkelijk als straf papier prikken op de camping.

Mijn vader was vroeger erg handig en had een super coole erwten schieter gemaakt van pvc buizen. Vervolgens heb ik bij mijn opa in de buurt rode besjes bij een huis naar binnen geschoten, niet weten dat ze een wit tapijt hadden. Ik had iedereen in de buurt verteld over mijn super coole erwtenschieter dat iedereen precies wist wie het gedaan had. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf.

16 likes

Vonden het ook supercute!! Het was ook zo lief bedoeld. Hij was ook helemaal trots

1 like

Ik heb wel eens de bruin zonder zon crème van mn moeder gebruikt. Gelukkig alleen op mn armen. Het was helemaal gevlekt natuurlijk dus mijn moeder zag die vlekken. Maar ik heb wel hard ontkend dat ik die crème gebruikt had haha

5 likes

Ik heb ooit eens in m’n eigen hand geniet… Natuurlijk gelijk gillen en krijsen en snel naar de eerste hulp. Gelukkig konden ze 'm er gemakkelijk uithalen omdat de “pootjes” gewoon recht naar beneden stonden in m’n huid, haha.

Ook toen ik eens bij een vriendin ging gourmetten vroeger, wilde ik even rustig m’n pannetje op de tafel neerzetten. Op het plastic tafelkleed… Plastic aan de onderkant van 't pannetje en gat in het tafelkleed, oeps.

2 likes

We hadden een keer lekkage in ons huis en in die ruimte stonden ook allerlei elektrische apparatuur zoals onze tv. Onze moeder zei toen dat we er met onze handen vanaf moesten blijven. Mijn broertje nam dit iets te letterlijk en deed vervolgens de tv met zijn voeten aan. Gelukkig was het maar een kleine shock.

38 likes

Ik hield erg van calippo ijsjes en vooral ook die siroop wat na het ijsje in de verpakking gesmolten zat. Op een hele hete dag was ik met mijn ouders ergens bij een optocht ofzo kijken en ik zat bij mijn vader in zijn nek, met zo’n ijsje. Wilde ik lekker die siroop opdrinken, lukt het mikken niet helemaal waardoor al die siroop bij mijn vader in zijn nek beland.
Veel gedoe om helemaal schoon te krijgen, mijn vader chagrijnig omdat hij met 30 graden met een plaknek liep en ik teleurgesteld omdat mijn siroop weg was.

24 likes

Vroeger hadden wij in de tuin veel pissebedden lopen onder de struiken. Ik was een soort mini-bioloog, dus ik vond het allemaal fascinerend en zat hele dagen naar alle beestjes te kijken. Er waren grijze en blauwe pissebedden, maar ook grijs-blauwe met een grijze voorkant en een blauwe achterkant (of andersom, geen idee). Op een gegeven moment vroeg ik me af hoe die blauw/grijze pissebedden dan ontstonden en volgens mijn ouders kwam dat omdat blauwe en grijze pissebedden met elkaar gepaard hadden.

Toen had ik het idee opgevat om mijn eigen pissebedden te creëren door van sommige pissebedden 1 voelsprietje uit te trekken (sorry pissebedden!!). Ik hoopte dat die dan gingen paren en dat er éénsprietige pissebedden zouden ontstaan. Mijn experiment is nooit succesvol gebleken… :redface:

33 likes

Dat was mijn favoriete bezigheid als klein kindje!
Heb echt de buurvrouw hartaanvallen bezorgd als ik weer eens met m’n nieuwe vriendjes in m’n hand (of mond) op bezoek kwam

5 likes

Haha, helaas hield ik het alleen bij sadistische experimenten :wink:

1 like

Ik was een jaar of 11 en toen mocht ik mee naar het zwembad. Een vriendin van mij zat op een sport met alleen maar jongens in haar team, en toen mocht ze een meisje meenemen met de afsluiting van het seizoen naar een zwembad. Ik ging eerst spelen bij die vriendin thuis en daarna ging ik me om kleden. Ik trok mijn bikini aan en toen zag ik dat er buiten het broekje een schaamhaar groeide. Ik zocht een schaar en knipte 'm af… Samen met een stukje huid. Het ging bloeden en het was ook echt een los velletje. Heb t broekje er maar steeds een beetje overheen getrokken. Had maar gezegd dat er een stukje huid tussen mijn rits van mijn broek was gekomen… :slightly_frowning_face:

5 likes

Ik mocht geen oorbellen van mijn moeder, omdat haar zus vroeger heel vaak ontstoken gaatjes had en ze herinnerde nog dat dat zoveel pijn deed toen bij haar zus en dat wilde ze mij niet aandoen. Maar na lang zeuren mocht ik eindelijk gaatjes! Ik was 11/12 jaar.
Af en toe had ik weleens ontstoken gaatjes, maar dat zei ik niet tegen mijn moeder, want ik was dan bang voor de opmerking ‘‘zie je wel’’ of iets in die trant.
Toen had ik op een gegeven moment een oorbel in, maar de achterkant deed best wel zeer en ik was er geloof ik best wel mee aan het klooien. Ik weet dus niet meer precies wat ik gedaan had en hoe het, maar er zit nu dus een achterkantje in mijn oor. Als ik aan mijn oorlel voel, dan voel ik hem nog steeds zitten.
Mijn moeder weet het nog steeds niet, want ik heb het haar nooit durven te vertellen. Eigenlijk weet niemand het, behalve mijn vriend.

75 likes

Fascinerend! Ik zou wel eens aan je oorlel willen voelen haha :redface:

1 like

Nee! Omg. Ik heb wel eens gehad dat de voorkant van een zweerknopje, dus gewoon een kleine bolletje, in het gaatje verdwenen was. Maar niet een achterkantje! Die zijn vet groot.

1 like

Haha toen ik een jaar of 9 was ongeveer, overleed mijn hamster.
Ik was zo boos en verdrietig dat ik mij huilend achter de bank heb verstopt. Was alleen thuis met mijn vader en hij had dat niet door omdat hij zo druk bezig was met die hamster. Dus hij was mij kwijt en heeft echt ANDERHALF UUR LANG het hele dorp afgezocht, bij verschillende mensen aangebeld etc. etc. Hij riep mij natuurlijk ook overal in huis en ik heb gewoon anderhalf uur lang m’n mond gehouden en daar gezeten :joy: weet echt niet wat me bezielde

32 likes

Wow! Zo’n achterkantje is best groot? Zie je er aan de voorkant en zijkant niets van?

@Falafel hahahaha mag wel hoor.
@Banananana Echt? Is die er nu uit of niet?
@Pienchi en @voortaan Nee, je ziet er niks van gelukkig. Hij zit er nu al zo’n 13 jaar.

1 like