Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Nee totaal niet. :’) ik snap de logica ook helemaal niet. Want het leek misschien korter omdat ik dan via de achterdeur kon, maar het was allebei rond de 200 meter.

1 like

Kinderlogica :heart: de beste die er is.

1 like

Haha mijn nichtje deed vroeger ook zoiets, die moest op haar kamer haar eten opeten als ze te lang treuzelde. Bleek later dat ze het op allerlei plekken verstopte, kwam mijn tante achter toen het toch wel begon te stinken op haar kamer :joy: toen moest mijn nichtje alle plekken aanwijzen.

4 likes

Een slak opgegeten.

7 likes

En ik zou een keer van de schommel springen. Toen landde ik op het terras, tussen de visite, op de tegels.

Als in? Hij liep over het pad en je at hem? Of in Frankrijk in een restaurant? :stuck_out_tongue:

Haha gewoon gevonden in de tuin, toen uit zijn huisje gepeuterd en opgegeten!

3 likes

Was het een aanrader?

Ik ben weinig ziek geweest als kind, dus voor de weerstand absoluut!

7 likes

Niet heel dom, maar wel onaardig: ik ging een keer in de ochtend als klein meisje op m’n vader’s rug zitten met de mededeling dat ik hem wel even zou masseren, en dat vond mijn vader helemaal prima.

Schijnt niet zo lekker te zijn als dat gedaan wordt met de harde kant van een schuursponsje :woman_shrugging:

47 likes

Toen ik een jaar of 8 was fietste ik op de fiets van mijn oudere buurjongen door de straat. Zijn fiets was veel te groot voor mij waardoor ik niet goed met mijn voeten bij de grond kwam. Ik remde te abrupt en belande met mijn vajaj op de stang van de fiets. De dokter moest bij ons thuis komen, mijn vader viel flauw en ik moest 2 weken lang met maandverband lopen.

38 likes

Zo’n verhaal was laatst in het nieuws, een jongen had ook ooit een slak (of was het een worm?) gegeten naar aanleiding van een truth or dare, en een aantal jaren erna zat hij in een rolstoel en was ernstig ziek omdat dat beest een bacterie of virus bij zich droeg :astonished:

Edit: Heb t effe opgezocht:
https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2018/03/08/a-young-rugby-player-ate-a-slug-on-a-mates-dare-now-hes-paralyzed/?noredirect=on&utm_term=.9e94df77985e

3 likes

Ik heb een keer een la in de slaapkamer van m’n moeder opengetrokken, alle panty’s eruit gehaald en allemaal aangetrokken. Panty’s om m’n benen, over m’n hele lijf uitgerekt, op elke arm een paar, en eentje zo op m’n hoofd als muts met voeten. Daarna sprong ik van het bed af en riep dat ik kon vliegen??? Hahaha er zijn nog foto’s van ergens

52 likes

Ga die foto’s eens zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ahh zo erg. Ik had toen ook een wat ouder buurmeisje die net iets te veel Goede Tijden keek en die zei dat ik nu misschien wel nooit meer kinderen kon krijgen. Thanks girl.

9 likes

Ben nu niet bij m’n moeder maar zal de volgende keer als ik er ben even vragen of ze weet waar ze liggen :biggrin:

1 like

Mijn moeder: ‘Golden, je mag de koektrommel niet helemaal leegeten!!!’

Ik: alle koekjes voor de helft opgegeten :rofl:

26 likes

Mn eigen haar geknipt en Mn moeder de schuld gegeven (die de avond ervoor mijn haar had geknipt). Viel door de mand toen ze mijn geknipte haren onder het bed vonden :joy:

17 likes

@Flamoes Omg ik ooook! Weet nog dat alles helemaal blauw was daar beneden hahaha

3 likes

Omg @LizzyBennet @anon66313343 dat zo veel mensen dit meegemaakt hebben. :open_mouth:

2 likes