Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Ah nee wat zielig en pijnlijk en ook een beetje grappig. Arma papa ook.

1 like

Hahaha oh god. Ben ik er nog prima van af gekomen.

Hahaha die opnerking doet me denken aan dat ik ooit heel stoer over een speel rek wilde springen, want dat deed mijn stoere buurmeisje ook. Natuurlijk landde ik met elk been aan een andere kant, en om stoer te doen riep ik met tranen in mijn ogen dat ik toch geen kinderen wilde. Hahaha snap ook echt niet waar dat vandaan kwam want was 7 ofzo.

13 likes

Ik herinner me ook iets doms/grappigs van vroeger. Was ongeveer een jaar of 7/8.
We (ik, mijn zusje en mijn moeder) hadden heel leuk bloemstukjes gemaakt. Het was rond de kerst en we wilden kerststukjes hebben voor in huis.
Hadden ik en mijn zusje super artistiek er sateprikkers in gestoken. Mijn moeder dacht waarschijnlijk ah prima ze hebben er lol in. Stukjes in de vensterbank gezet, gezellig voor de kerst. Waren we even vergeten te zeggen tegen mijn vader dat hij moest oppassen met de prikkers (en ze zaten echt tussen het groen, dus je zag ze niet heel goed en de puntige kant stak omhoog want die vond we mooier).
Bij het avondeten leunde mijn vader achterover en akelig dicht bij die stukjes met prikkers erin. Op een gegeven moment leunt hij te ver achterover en krijgt keihard al die prikkers in zijn achterhoofd. Eentje zat echt vast in zijn hoofd toen hij rechtovereind schoot :flushed:
Daarna moesten de prikkers uit onze kunstwerkjes :slightly_frowning_face:

11 likes

Toen ik 5/6 was fietste ik een keer in een parkje (echt ieniminie hoor) en er fietste een oudere jongen een stukje voor me. Hij fietste langs een struik en trok nonchalant een blaadje van de struik terwijl hij doorfietste. Ik dacht natuurlijk: dat kan ik ook. Raad maar wie er vervolgens met fiets en al in die struik lag.

22 likes

Tuffen tijdens het fietsen omdat je hebt gezien dat coole wielrenners dat doen en er vervolgens op de harde manier achterkomen dat je tegen de wind in spuugde

24 likes

haha! Ik wilde ooit een keer heel nonchalant een kouwgompje uittuffen, waaide het zo via het raam bij de achterbank weer naar binnen. Precies op schoot bij mn moeder :grin:

20 likes

Mijn broer had ooit 2 (mannetjes)hamsters, maar omdat dat na een tijdje niet meer samen ging, kreeg ik 1 van zijn hamsters (was ik zielsgelukkig mee, haha). Op een gegeven moment had ik bedacht dat die twee broertjes best wel weer vrienden zouden kunnen worden en heb ik ze stiekem weer bij elkaar gezet. Binnen 3 seconden waren ze natuurlijk keihard aan het vechten en heb ik ze echt met 2 handen van elkaar af moeten trekken. Had daarna mijn lesje wel geleerd :yum:

3 likes

ahh arme kleine diafragma
 Weet je nog wanneer je ontdekte dat je niet illegaal was?

6 likes

Toen ik 9 jaar was vond ik het nodig om mijn benen te scheren. Tijdens het ‘scheren’ haalde ik mijn huid open aangezien ik geen haar had. Het litteken is gelukkig weg

1 like

Ik ben ooit op het dak gegaan om een kat te aaien. Vond mn moeder niet leuk

14 likes

Omg ik word helemaal naar van die vajay op de stang verhalen! Wat zielig. Ik zat vroeger altijd bij m’n pa op de stang zijwaarts, hij had namelijk alleen wielrenfietsen dus geen bagagedrager. Ja toen ik baby/peuter was hij volgens mij wel een normale fiets, hij vertelde Iig dat ik als baby supersnel in slaap viel als ik in het zitje voorop zat en dan zat ik compleet scheef met m’n hoofd en moest m’n vader sltijd mijn hoofdje vasthouden. Ze fietsten wel eens naar mijn opa en oma in de zomer. Dat was 17 km fietsen dus 17 km lang een babyhoofd vasthouden. Sorry papa :hushed:

4 likes

Haha, ik zat ook vaak op het dak. Kon je heel makkelijk op komen bij ons via een raam. Mijn ouders hebben me ook weleens van het dak geplukt terwijl ik in mijn onderbroek naar de buurjongens aan het zwaaien was (what was I thinking?? :thinking:)

16 likes

eten wat ik niet op wilde eten stiekem onder de tafel gooien, niet doorhebbende dat ik het bij mijn moeder op schoot gooide

35 likes

Een keer per ongeluk een tijdschrift gestolen in een Franse supermarkt

Man man man wat was het genant toen ik het terug moest brengen van mijn moeder

3 likes

Ik was vroeger altijd heel erg bang voor de vader van mijn beste vriendin. Hij had toen nog een baart of snor en blijkbaar vond ik hem heel eng eruit zien? Ik moet altijd heel hard huilen als ik hem zag, haha.

9 likes

We waren een keer een weekendje weg in Nederland. Naast ons huis was een wei met paarden en daarvoor stond een bordje met ‘betreden op eigen risico’. Mijn oudste zus kon net een beetje lezen en dacht dat het paard Risico heette. Dus wij hele tijd dat paard ‘Risiiiiiicoo’ genoemd haha

50 likes

In Duitsland op de snelweg dacht ik altijd dat er ergens een plaats was die ‘Ausfahrt’ heet, omdat dat bij alle afritten stond.

6 likes

Oh dit past eigenlijk beter in ‘dingen waar je pas heel laat achter kwam’ :flushed:

Hahaha ja dit heb ik ook heel lang gedacht!

2 likes