Hahaha fantastisch! Ik zie het helemaal voor me
Ik heb een keer mijn pony afgeknipt en op een knutselwerkje geplakt. Het was een schaapje dat we hadden gemaakt van wattenbollen en een wc-rol. Op weg van school naar huis is 'ie blijkbaar wat van z’n vacht verloren en dat vond ik zielig. Omdat ik niet wilde dat hij het koud zou krijgen vond ik het wel een goed plan om mijn haar dan maar als vacht te gebruiken. Mijn moeder vond het een iets minder goed idee…
Omg hahaha ik heb exact hetzelfde gehad. En die vader had ook een baard. Later kwam ik daar nog heel vaak thuis. Wat zou hij wel niet gedacht hebben.
Hahaha oh wat leuk en schattig en slim! Ik moet er gewoon hardop om lachen.
Wij woonde in de soort bungalow met maar een paar (5 ofzo) traptreden verschil tussen de woonkamer en slaapkamers. Mijn zusje zat nog in een loopkar op wieltjes, zo een waar je in hangt. Ik was leuk met haar aan het spelen maar duwde op een gegeven moment iets te hard en daar ging ze zo de trap af ondersteboven. Super hard krijsen natuurlijk en ik ben toen snel naar de kamer gelopen om braaf op de bank te gaan zitten.
Eentje van mijn broer: Hij moest in groep 4 een keer nablijven van de juf (geen idee wat ie had gedaan). Op een gegeven moment had hij gevraagd of hij naar de wc mocht, was prima. Was hij stiekem gewoon naar huis gelopen en er verder thuis niks meer over gezegd. Mijn moeder had er natuurlijk niks van gedacht want hij was gewoon op de normale tijd thuis. Belde de juf ineens op: "Ik ben heel boos’’.
Ik heb ooit mijn vaders sokken als zogenaamde grap door de wc gespoeld, met lekkage als gevolg.
Niet echt dom, wel grappig:
Ik had blijkbaar net het woordje ‘neuken’ ontdekt en we gingen verhuizen. Dus bijna elke doos had ik beklad met dat woord. In het nieuwe huis vroegen de verhuizers zich af welke kamer ‘neuken’ precies was. Ik werd zo rood als een boei en iedereen moest lachen. Ik verdenk mijn ouders ervan om die mannen te vragen dit zo openlijk te vragen
Ik was een jaar of 8. We gingen met een aantal kinderen uit de buurt zwemmen. Nu stond er in het pierenbad een glijbaantje. Na er een aantal keer op de normale manier afgegleden te zijn vonden de andere het leuk om de glijbaan op te lopen. Ik kon dat ook wel, dacht ik. Niet dus. Ik gleed uit en sloeg vol met mijn kin op de (betonnen) glijbaan. Dat werd een retourtje ziekenhuis. Gelukkig geen hechtingen gehad haha. Ergste was nog wel dat mijn ouders er niet bij waren en de mensen met wie ik mee was zich schuldig voelde. Nergens voor nodig natuurlijk, want mijn ouders waren totaal niet boos op ze.
Vroeger was ik bij een vriendje van mij op de camping bij zijn oma en overgrootoma, mijn moeder was er ook. Toen vertelde ik aan hem een rijmpje waar zn overgrootoma ook bij was en dat was (ik kan het me niet meer precies herinneren) iets over een lekker wijf van nummer vijf en een potje neuken in de keuken? En die overgrootoma was echt totaal geschockeerd en zei dat ze het tegen mn moeder ging vertellen. Ik had echt geen idee dat wat ik had gezegd zo heftig was.
Ik moest net ineens hier aan denken:
Ik zat in groep 2 en het was bijna vaderdag dus iedereen moest een tekening maken. Ik heb geen vader, dus aan mij de taak iets moois voor mijn opa te tekenen. Geen flauw idee waarom, maar het werd een olifant met een hele grote piemel? Het ergste is nog wel dat de juf die tekening aan mijn moeder heeft laten zien toen ze erachter kwam en ik ‘m gewoon mee mocht nemen naar huis. Mijn opa heeft de tekening nog steeds ergens liggen, haha.
Haha ik heb hem opgezocht!
(deze moeder vond het duidelijk ook niet oke)
Haha wow deze deden wij ook! Met als afsluiter 'trek maar aan m’n tiet, dan ben jij ‘m lekker niet’. Kinderen zijn zo raar he.
Haha linkertiet was het bij ons!
Je had ook die ene met melkmachientje ofzo, was ook zo’n aftelrijmpje
Haha die ken ik niet! Ken je die van sneeuwwitje nog? Hee ho, hee ho, sneeuwwitje doet het zo. Benen wijd, kut gespreid, pik erin, nieuw gezin, hee hoo. Echt wtf haha dat zongen we dan als 9 jarigen
Haha omijngod ja!!!
“Draai een keer in het rond, stop je vinger in je kont” was favoriet bij ons
Vamos a la playa, de tieten van soraya
Wij hadden ook heftige versies op sinterklaas liedjes. Eentje met een mes in de rug van zwarte piet ofzo. Echt niet oke.
Ooooh die ken ik ook nog.
We leerde zelfs tijdens de muziekles op de basisschool een liedje over hondenpoep.