Dream School

Haha de quotes van Emma ‘van vrouw tot meisje’

6 likes

Volgende week zegt Emma: Ik ben a-merk, zij is bonusmerk. Volgens mij zijn a-merken vaak in de bonus. Emma haar gedrag mag in de koopjeshoek.

14 likes

Wauw wat is Jimmy een toffe gast! Wil ook les van hem.

7 likes

Zeker. Ik vond het zo pijnlijk en tenenkrommend om te horen wat hij allemaal verkeerd deed, jeetje.

Ik vind het jammer dat Emma al drie afleveringen zoveel aandacht krijgt. Ik wil de andere jongeren ook zien. Sommige zijn nog amper in beeld geweest. Ook typisch dat ze over Sena zegt dat ze met allemaal mensen achter haar rug heeft zitten praten. Terwijl ze zelf de hele aflevering lang allemaal mensen opzoekt om te klagen en roddelen over Sena🤣. Wel weer lekker droog hoe Erik op haar gedrag reageert.

8 likes

Dat hoofd van Sana als haar naam voor wrs de duizendste keer in haar leven verkeerd wordt uitgesproken :ok_hand:

Ik kijk het nu terug maar wow deze jongeren ‘ik vind dit niet zo leuk, maar wat ga ik anders doen ga toch niet de hele tijd stikzitten?’ en ‘ja niet echt mijn ding, maar ik doe wel mee want ik ben hier om de les te volgen’

Wat hoor ik??? Dit ben ik niet gewend van dream school.

8 likes

Dat ben ik niet met je eens, en ik ben blij dat Lucia ook Sana eindelijk tot de orde heeft geroepen. Er is een gezegde voor: waar twee kijven hebben twee schuld, volgens mij probeert Lucia dat duidelijk te maken.

Aanvankelijk dacht ik dat Sana zich heel volwassen hield, maar ik ben het met Lucia eens dat Sana zichzelf ook wel heel makkelijk in de slachtofferrol heeft gemanoeuvreerd. Het zou beter zijn als ze haar eigen aandeel in de situatie erkent. Op de beelden zie je bijvoorbeeld dat Sana Emma negeert terwijl ze eten aan tafel. Dat lijkt olie op het vuur te zijn voor Emma - en dat heeft Sana volgens mij dondersgoed door.

Bovendien komt het op me over alsof er dan eigenlijk al het nodige aan vooraf is gegaan. Volgens mij weet Sana bepaalde plekken van Emma gewoon goed te provoceren, waardoor Emma negatieve aandacht veroorzaakt en ontvangt, en Sana er ‘goed vanaf komt’. Ik ben wel blij dat Lucia niet trapt in die bullshit.

Lang verhaal kort vind ik dat Sana een Emmy verdiend voor haar acteerkunsten. Onder het geacteerde gaat volgens mij een meisje schuil dat het zo graag allemaal goed wil doen, super gemotiveerd is om Dream School te volgen (ook al wil haar familie daar niks mee te maken hebben) en daar erkenning voor wil krijgen. Maar dat moet ze niet doen over de rug van Emma, vind ik. Hopelijk zien we dit seizoen nog Sana’s kwetsbare kant. :pray:

16 likes

Eens, ze had best kunnen reageren op het excuus van Emma. Ze weet hoe Emma reageert en ze had kunnen weten dat Emma dat niet zou trekken. Prima als je de keuze maakt haar te negeren, maar own die keuze dan. Vind het ook een beetje vals dat ze Emma in een heel slecht daglicht zet:“Jullie weten hoe ze is, ze is zo agressief” ze analyseert haar helemaal, terwijl dat niet haar taak is

2 likes

Jaa, zo lekker huisje boompje beestje! En dat hij lekker in de bouw of iets aan de slag gaat.

2 likes

Ja wat een scheetje. Echt een teddybeer.

1 like

… En weer verder met de vogels

Wel knap dat die ene jongen adhd én add heeft😂

7 likes

Slaapt hij nou echt in een auto?

Aaach sneu, van die auto en Damian. Maar hij liegt er dus om? Hij slaapt bij zijn zus en niet im die auto?

Nee, blijkbaar niet zoals ik het begrijp.

Ja ik vond het heel verwarrend :sweat_smile:

Hij loog blijkbaar over het feit dat hij er in sliep. Hij heeft geen rijbewijs, maar was vanochtend met de auto gekomen omdat hij zich had verslapen.

2 likes

Ik herken me in bepaalde dingen bij Anouk, denk dat zij door haar vaders dood enorme verlatingsangst heeft ontwikkeld. Ik heb dat zelf ook, door de scheiding van mijn ouders. Heb zelf ook heel lang bij mijn moeder in bed gelegen, totdat ze een nieuwe relatie kreeg. Het is heel makkelijk om aanhankelijk te zijn, totdat je echt op je eigen benen moet staan, dat is lastig.

1 like

Nee dat kan niet. Het is of add of adhd, die schelen net een aantal criteria. Als je die wel hebt hebt je adhd, als je ze niet hebt is het add. Je kan ze niet allebei hebben, per definitie niet.

1 like