Haha m’n man: HUH waar zijn haar wimpers?!
Ik vind dit meisje echt top
Ze ziet zelf nu waarschijnlijk ook meer.
Emma zonder die mega spinnenwimpers is al een hele verademing
Ja echt veel beter
“ik ben elk weekend dronken, maar heb nooit een kater” haha wacht maar tot je ouder bent
Shit wat heftig van Erik zijn vader zeg
Maar komop, wát een act weer van haar zeg.
Ik vind die Damian zo stront vervelend in z’n houding. Zo enorm defensief en koppig
Ahw ik vind het wel lullig hoor wat er met Celena gebeurde. Ze spreekt zich eindelijk ergens over uit en dan wordt er door Damian nota bene zo op gereageerd.
Ik vind het ook jammer dat we van sommige studenten maar zo weinig zien. Jasmijn bijv. Ik snap dat zij misschien minder zeggen in verhouding maar ik ben nu wel klaar met Emma Sana en Damien.
Ook tijdens dat kringgesprek zag je Amina de hele tijd haar hand omhoog steken en toen ze eindelijk wat mocht zeggen werd ze gedempt, jammer. Want ik kreeg ook de indruk dat ze de groep/Emma wilde aanspreken op de manier waarop ze tegen die docent in gingen.
Wat heeft Damian nou tegen Selena gezegd waardoor er ruzie is?
Dit geneuzel over die afwas haha, voegt het iets toe?
@Kees volgens mij nog over wat er gebeurde bij de vorige aflevering?
Wat was dat ook al weer? Ik heb de vorige aflevering gezien, maar ben het even helemaal vergeten??
Volgens mij iets dat ze het vervelend vond dat mensen chagrijnig/ongemotiveerd in de les zaten, en dat Damian toen iets zei van dat zij daar zelf ook schuldig aan is
Oh tijdens die les van die (ex)verslaafde! Nu weet ik het weer. Dankje
‘‘Ik heb geleerd dat ik geen fles op iemands hoofd moet gooien’’
Ik ben echt helemaal klaar met dit seizoen geloof ik
Vind de groep niet leuk, iedereen haalt elkaar naar beneden en ik mis Eric.
Ik ken van deze groep 3 mensen ofzo. De rest komt niet in beeld.
Dit hele seizoen is als de eerste aflevering van expeditie robbinson… ik denk de hele tijd huh wies dat.
Dit was wel een lief stukje, knap hoor.
Ugh die Sana die weer uitdaagt en vervolgens zielig gaat doen dat ze zich onveilig voelt…