Ik vind het te veel een Emma show. En inderdaad lijkt Lucia steeds zweveriger. Dit seizoen pakt me niet echt.
Whutt, Celena is zwanger
Ik vind het te veel een Emma show. En inderdaad lijkt Lucia steeds zweveriger. Dit seizoen pakt me niet echt.
Whutt, Celena is zwanger
Vind het een gemis dat Lucia echt 0 pedagogische kennis lijkt te hebben, terwijl dat juist echt belangrijk is bij deze leerlingen. Ze lijkt de signalen te missen van leerlingen die onder de radar vliegen, maar wél een hulpvraag hebben. Misschien wordt er achter de schermen wel aandacht aan besteed hoor, maar vind dat echt enorm jammer. Ze loopt gewoon leerlingen figuurlijk voorbij, terwijl Eric die signalen wél oppikt en daar wel iets mee doet.
Jeetje, wat een nieuws. Ze is niet de eerste, een ander meisje, shawny ofzo? was ook vrij snel zwanger na dream school geloof ik. Ik hoop dat het celenaâs leven in positieve zin beĂŻnvloedt. En dat de baby haar haar krijgt.
Ze zijn echt anders ja. Ik vind wel dat Lucia heel goed de kern uit een verhaal kan halen. Dan heeft zoân leerling een heel betoog over waarom of hoe of wat en zegt Lucia dus ⊠eigenlijk vindt je het moeilijk geen oordeel te hebben? Oid. Dat vind ik heel knap.
Bv ook bij Ariscaya die zegt dat ze iemand nodig heeft om naast haar te zitten en te zeggen dat het goedkomt, ik zou naast haar gaan zitten en dat zeggen. Maar Lucia gaat dan door naar de kern, en uiteindelijk brengt dat haar meer denk ik.
Maar Emma zit echt in haar persoonlijke irritatie ofzo. Snap ik. Maar is moeilijk coachen als ze je zo kan raken.
Ik vind dat Lucia teveel dingen gebruikt die je bij een mindfullness cursus leerd.
Is hartstikke interessant hoor en heb je ook echt wat aan als je daar voor open staat en eigenlijk weinig heftige problemen in je leven hebt.
Maar daar heeft een eigenwijze puber niks aan.
Zon kind met heftige problemen wilt gehoord worden en natuurlijk hebben zij ook een spiegel nodig en moeten ze niet altijd de schuld bij een ander leggen.
Maar om dingen te roepen als âHoe komt het dat je je ergerd als de les word verstoord door anderen komt dat door je vaderâ
Nee lucia dat komt omdat zij zin heeft in die les en die andere kinderen kut zijn.
Ik vind Sana zo vervelend. Ze is zo aan het manipuleren en zichzelf in een slachtoffer positie aan het zetten. Emma is ook niet heilig maar ik ben het wel met dr eens dat Sana schijnheilig doet. Met een persoon als Emma of selena zou ik nog wel om kunnen gaan, maar sana zou ik niet kunnen handelen. Ariscaya is wel een voorbeeld voor veel vind ik, en ik vind het zo kut voor dâr hoe Lucia met dat gedoe tussen haar en Delano om ging
Ik ben seizoen 3 aan het bingen, hoe kan ik dit nu pas hebben ontdekt.
HAHAHAA ik dacht dat het een meme account was joh
Ik vind het jammer dat Lucia zich zo vasthoudt aan een en dezelfde werkwijze. Haar meer âzweverigeâ aanpak werkt als je ervoor open staat/zelf wat hebt met zoân manier van spreken. Maar lang niet iedereen (en vooral pubers/jongvolwassenen niet) kan wat met bewoordingen als âik wil me met je verbindenâ. Wil je dit soort werk doen, dan vind ik dat je moet kunnen variĂ«ren in je werkwijzen op basis van wat past bij degene die je begeleid, en niet alleen bij waar je zelf achter staat/comfortabel mee bent. En hetzelfde geldt voor haar aanpak om alles maar te draaien naar âmaar wat zegt dit over jou en jouw behoeften?â. Op zich ook een goede techniek en soms komt ze daarmee echt tot een treffend punt, maar er zijn meer technieken en soms hebben jongeren ook gewoon even een luisterend oor nodig en empathie ipv continu een spiegel. Tijd en plaats.
Ook op aaaalles zegt ze âben je bereid daarnaar toe te gaan? Ben je bereid daarnaar te kijken? Ben je bereid dat aan te gaan?â
Terwijl Emma soms gewoon een vervelend kind is en dat is niet omdat ik zelf mijn eigen onzekerheden wil verbergen en vooroordelen op haar projecteer en ik dat met mezelf aan moet gaan. Dat is omdat Emma soms gewoon een vervelend kind is.
Pfff, ben nu de laatste twee afleveringen aan het kijken. Die les met die ex drugsverslaafde is zo ongemakkelijk. Zit weinig beweging in die groep tot nu toe.
Ik ook Hij maakt echt het programma.
Oef ik erger me dood aan die manier van praten van die mensen⊠met een illegaal accent en straattaal. Het is ZO lelijk. Je ouders praten niet zo je broertjes en zusjes praten niet zo dit is echt iets wat ze zichzelf hebben aangeleerd bah.
Ik begrijp wel waarom sommige leerlingen zich ergeren aan Sana. Ze zit zo in de slachtofferrol steeds⊠Dat ze bijvoorbeeld Anouk geen compliment wil geven is toch gewoon flauw.
Heerlijk: âDat kind slaapt gewoon voor 10 uur!â
@June Die was zeker flauw en die arrogante blik dan ookâŠ
Ik snap ook niet dat niemand die slachtofferrol lijkt te zien?
In het begin was ik nog team Sana,maar ik ben geswitcht.
Die Milo is zoân kneus. En heeft ie nou gewoon een zuigzoen in zân nek?!
Hij lijkt zo leeg, hij laat echt niks van zichzelf zien.
Pff wow wat gebeurt er allemaal ineens