Inderdaad, hij is ook niet van school afgetrapt, maar van de gymnasiumschool, alsof je dat er zo nadrukkelijk bij moet vertellen. Hij komt bij mij ook over alsof hij heel erg met zichzelf en zijn eigen imago bezig is ipv de leerlingen echt te helpen, dat dit voor hem persoonlijk de ultime uitdaging is en het ook nog goed staat op het cv.
Viel het jullie trouwens ook op dat de aflevering zo slecht geedit was? Erik was met Yves in gesprek en toen leek het alsof het gesprek afgerond was, gingen ze het gesprek even later weer opnieuw inleiden en andere stukjes laten zien. En in het shot daartussen zat Yves alweer in de klas.
Sorry voor de vage uitleg 
Dit seizoen heeft gewoon een Eljereau nodig, hij haalde vorig seizoen echt iedereen omhoog.
Whoops bedankt 
Jaa Eljereau, Tamar en Tatanka vond ik ook heel leuk.
Wat vinden jullie van dat hele verhaal van Ariscaya en Delano? Dat hij die lelijke opmerking maakte over homo’s omdat hij in een pleeggezin met twee mannen mishandeling heeft meegemaakt. Ik vond eigenlijk dat ze best in hadden gaan op ‘t feit dat dat het nog steeds niet ok maakt om lelijke dingen te zeggen over homo’s. Maar misschien ben ik ongevoelig…
Ik vond zeker dat ze daar gelijk in had. Wat hij deed was een beetje hetzelfde als roepen dat alle mensen van een land verkeerd zijn omdat eentje jouw iets aan heeft gedaan. Wat die mannen hem hebben aangedaan heeft niks met hun geaardheid te maken.
Ik zit nu ook terug te kijken en het is ook best wel zonde dat hij op dat moment van poeeezie wel ingaat op die negativiteit, maar niet op het positieve van het verhaal van die gast. Hij moet daar geen aandacht aan besteden of pas na het positieve en dan kort houden.
Ja, zij is volgens mij heel slim! Met die vraag of echte vrienden voelen als familie, liet ze wel een kwetsbare kant zien. Hopelijk gaat ze die vaker laten zien
Omdat ze zo slim is wekt ze bij mij argwaan bij die ‘gevoelige’ stukjes. Alsof ze dondersgoed weet dat mensen medelijden met haar krijgen als ze dit soort dingen verteld. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik heb een bepaald onderbuik gevoel dat ze op dat soort moment gewoon niet oprecht is.
Ik heb dat juist bij Sana. Vind haar zo enorm schijnheilig overkomen.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Alsof het niet helemaal oprecht is? Al vond ik het wel weer goed van haar dat ze Anouk wees op de bouwstenen omtrent alcoholgebruik (omdat Anouk zei dat ze ging drinken komend weekend). Mijn mening over Emma wisselt constant merk ik haha
Dat stukje vond ik inderdaad ook oprecht overkomen! En idd @Noor die Sana kan er ook wat van pfff
Ligt het aan mij of waren er vorig jaar veel meer docenten? Sowieso zie je de stages dit jaar niet terug.
Goeie vraag ja, denk dat ze vorig jaar een beetje een flaterfiguur sloegen toen die kiddos niet kwamen opdagen op die stages.
Ik ben echt super benieuwd naar dinsdag. Dat had ik eerdere seizoenen niet zo. Vind de leerlingen best ‘vermoeiend’ maar het boeit me wel echt heel erg.
(Disclaimer: dat ik de leerlingen vermoeiend vind ligt aan mij, ik heb niet zoveel geduld met ogenrollende kinderen  )
)
Vond ik niet helemaal, soms is ‘negeren’ of iets laten gaan het beste, maar emma gaat hier over zijn grens heen en dat mag hij best aangeven (ook voor e rest van klas een teken dat hij niet vindt dat je over zijn grens mag gaan). Wat hierin de beste keus was, weet ik niet, maar ik begrijp hem wel. Dit is overigens wel reactie uitlokken en kijken hoe ver kan ik gaan van die klas (emma).
Ik zit te smullen…
Maar blijf van m’n lieve Philip af 

En volgens mij vindt Ariscaya hem ook wel errug leuk…
Iedereen is deze kiddo’s zat 
Ik krijg ook hoofdpijn van al die mensen jeetje