Dat stukje vond ik inderdaad ook oprecht overkomen! En idd @Noor die Sana kan er ook wat van pfff
Ligt het aan mij of waren er vorig jaar veel meer docenten? Sowieso zie je de stages dit jaar niet terug.
Goeie vraag ja, denk dat ze vorig jaar een beetje een flaterfiguur sloegen toen die kiddos niet kwamen opdagen op die stages.
Ik ben echt super benieuwd naar dinsdag. Dat had ik eerdere seizoenen niet zo. Vind de leerlingen best āvermoeiendā maar het boeit me wel echt heel erg.
(Disclaimer: dat ik de leerlingen vermoeiend vind ligt aan mij, ik heb niet zoveel geduld met ogenrollende kinderen )
Vond ik niet helemaal, soms is ānegerenā of iets laten gaan het beste, maar emma gaat hier over zijn grens heen en dat mag hij best aangeven (ook voor e rest van klas een teken dat hij niet vindt dat je over zijn grens mag gaan). Wat hierin de beste keus was, weet ik niet, maar ik begrijp hem wel. Dit is overigens wel reactie uitlokken en kijken hoe ver kan ik gaan van die klas (emma).
Nou dat ligt zeker weten niet aan jou
Ik zit te smullenā¦
Maar blijf van mān lieve Philip af
En volgens mij vindt Ariscaya hem ook wel errug leukā¦
Iedereen is deze kiddoās zat
Ik krijg ook hoofdpijn van al die mensen jeetje
Ik voel zo die frustratie door het beeldscherm heenā¦
Nou echt. Lijkt wel alsof ze een toneelstukje opvoert met al die gebaren erbij.
Ik ben de weg kwijt, ik snap niets meer van de dynamiek
Wat een intense woordenwaterval
Wat een actrice, Sana. Dit kwam zo nep over.
Pff wat een sociaal gewenst gesprek werd dat op het einde zeg.
Heheeee eindelijk. Go Erik.
Zoooooooooo
Ahhh ik heb echt met Erik te doen
Kut voor Juvat dat hij zo zijn les moet beginnen. Vind hem echt een leuke man
Ik vind het ook sneu voor Erik. Het was misschien beter (voor hem) geweest als hij niet was gaan werken zo kort na het overlijden van zijn vader. Ik weet ook niet hoe helpend dit uiteindelijk is voor de leerlingen.