Kan het woord ‘proces’ echt niet meer horen
Heeft Jasmijn überhaupt 1 gesprek gehad met Lucia of Erik?
Ja Melody is de eerste die er een keer wat van zegt
Wooow Anouk
Pffff de boel ontploft
Waarom kijk ik dit?! Deze kinderen maken me echt woest!
Dat vroeg ik mij dus ook al af, denk dat ze die scene hebben laten schieten. Vind het echt een heftige groep dit jaar hoor
Huh ja ik dacht al dat ik in de war was en dat het misschien vorige week was, maar het is dus niet uitgezonden. Niet bij te benen alle drama dit seizoen
Nee lijkt me ook niet. Maar vorige keer sportte Celena ook in een trui en jas dus het verbaast me niet meer van ze. Eerder dat veel docenten (Juvat en Melody dus niet) daar niets van zeggen
Ik denk dat het daar wel koud is maar dan nog kun je dat ook gewoon accepteren in plaats van een deken om je heen slaan tijdens de les. Dat stukje houding is denk ik juist belangrijk om ze bij te brengen omdat of mensen je in het echte leven willen helpen, super afhankelijk is van je houding. Ieder seizoen weer vind ik het super irritant dat Lucia dat aan hen zelf wil overlaten. Volgens mij onderschatten die kinderen namelijk hoe belangrijk (vooral oudere) mensen zo’n houding vinden.
Ik vind het altijd zo bijzonder om te zien dat die kinderen de ergste dingen hebben meegemaakt en overleefd en zich bij dream school uit het veld laten slaan door kleine dingen als koud, geen wit brood, trek tijdens de les en niet tot de pauze kunnen wachten, etc. Dan kunnen ze volgens zichzelf totaaal niet functioneren. Een soort van houding van: ik kan pas mijn best gaan doen als de omstandigheden perfect zijn.
Dat gesprek met Sana vond ik nog vager dan Anouk haha. Sowieso leek ze steeds super tegenstrijdige dingen te zeggen naar mijn idee. En daarna leek het ook gewoon ineens opgelost?
Maar misschien hebben ze dat ook gek geknipt.
Vragen jullie je ook wel eens af hoe het nu met oud-dreamschoolers is? Sommigen zijn gewoon helemaal onvindbaar op het internet. (Jade bijv.) Wel goed vind ik dat eigenlijk hoor maar ik zou wel eens willen weten of dit programma nu echt werkt op de lange termijn.
@Ditto @batallador
Ik vind het natuurlijk super interessant maar ik weet niet of t goed is om die insta’s hier te posten? Misschien zijn mijn google skills gewoon slecht hoor maar ik kreeg een beetje de indruk dat sommigen nu ook liever anoniem door t leven gaan.
Sorry ik had t niet zo bedoeld met mijn bericht!
Ik bedoelde het niet om met het vingertje te wijzen hoor maar ik weet oprecht zelf niet wat wijsheid is in dit geval.
Ik irriteert me zo kapot aan dat porrende vingertje als hij met Jelle praat. Blijf van die jongen af…
Zat ik helemaal klaar om te gaan kijken begint het deze week pas om 5 voor 9? Komt een ander programma tussendoor,nah.
Ook niet even ergens vermelden ofzo.
Echt top NPO
Deze leerlingen vinden eerlijkheid heel belangrijk, maar eerlijk zijn tegen jezelf is nét even wat anders
Ik word wel een beetje moe van al dat specialsnowflakegedrag.
Emma wíl gewoon niet.Alles is kut,niet leuk,vermoeiend en ze ergert zich aan álles.Lijkt me echt heel vermoeiend.