Dream School

Sommige van oude seizoenen ook… een meid actrice geworden.

Hoezo heeft Jelle 17k volgers trouwens?!

Maar actrice is gewoon een beroep en vergt enig talent toch? Vind dat wel net even wat anders dan influencer.

3 likes

Ja das waar! Vond het alleen een aparte wending aangezien zij sportopleiding ging doen.

1 like

Ja die! Speelt in Paradise Drifters, moet nog uitkomen volgens mij.

Ik zit nu een film te kijken (paradise drifters op videoland) en ik zie ineens Tamar. Kei leuk

5 likes

Goed ! Het is wel een soort van arthouse film . Ze heeft niet veel tekst enzo maar ze doet het heel goed

1 like

Er komt weer een nieuw seizoen :tada:

10 likes

Yeee!! :grin: O daar ben ik echt blij mee.

Jaaa wat top!! Wanneer ?

Echt benieuwd naar de deelnemers weer, zat laatst al te denken hoe groot het verschil tussen seizoen 1 en 4 was

De voorstelvideo’s staan online!

1 like

Wow ze blijven slapen! Vanwege Corona moesten ze met elkaar een bubbel vormen. Ben zo benieuwd hoe dat uitpakt…

2 likes

Ja echt tof, ik zag dat al in de trailers, kunnen ze niet te laat komen

5 likes

Oei heftig haha. Achja zo komen ze inieder geval niet te laat

2 likes

Wow ik heb net de voorstelfilmpjes gekeken, maar best pittig hoor! Wel weer echt een ander soort groep vind ik.
Ben super benieuwd en heb er echt zin in, haha

Oh ik vind het feit dat ze die koffers gaan controleren eigenlijk best wel een inbreuk op de privacy? Snap wel dat ze willen voorkomen dat mensen alcohol en drugs gaan gebruiken, maar ik vind het op deze manier bijna net alsof ze in detentie gaan.

3 likes

Waar kun je die kijken?

1 like

Hier kun je alle filmpjes bekijken.

3 likes

Waar kan je dit zien? Is er nog een soort trailer? Ik heb alle voorbeeldvideos gekeken maar niks over koffers

Poe dat wordt me een seizoentje :rofl:

O wow, heel benieuwd naar dit seizoen weer ! Apart ook met dat slapen, is inderdaad wel zo dat ze dan niet meer te laat komen maar vind het ook wel weer weinig verantwoordelijkheid wat ze dan zelf moeten nemen ofzo