Dream School

Ja dat hoorde ik ook :grimacing: Misschien bedoelde ze het anders

2 likes

Oh hij is wss gevaccineerd!

:clown_face::clown_face:

5 likes

Top ook dat het niet ff gerectificeerd wordt :joy: vooroordelen opnieuw bevestigd!

2 likes

Dan komen de gevoelons!

5 likes

Ik kan alleen maar kijken naar die wimpers van die meiden.

3 likes

Haha echt he, allemaal ook echt van die veel te lange extensions in hun wimpers

3 likes

Ja en echt veel te dik en zwart. Zo zonde!

Aaarrgghh Emma!!

Wat een ongemakkelijke scène om te kijken, je voelt die spanning door het scherm heen

2 likes

Klopt het dat er geen nieuwe aflevering was deze week?

Jup :sob: ik denk door voetbal afgelopen maandag

1 like

Kaj Gorgels bij dream school :nauseated_face:

3 likes

Een goede vriendin van me zei dat ze lucia haar manier van communiceren echt een voorbeeld vindt voor haar als docent. Ik stierf echt een beetje van binnen.

7 likes

Zonder dit topic had ik ook niet doorgehad dat ze het niet helemaal juist aanpakt, moet ik bekennen :flushed:

1 like

Vond het belletje van die jongen naar zijn broer wel echt ontroerend. Hij moet wel weten dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn broer maar erg lief wel.

3 likes

Zit nu de aflevering van gisteren terug te kijken en ben nog maar bij het begin maar dat gekibbel tussen Kimberly en Jaimie pff :roll_eyes:

Maar gelukkig leren ze daarop te reflecteren, als ze het maar aangaan en in hun kracht gaan staan :nauseated_face:

Ja want dat is hun proces. Iedereen heeft een eigen proces. Maar je moet het wel aan willon gaan, snap je

Ja, ik snap het, ik heb dit zelfs van geschoolde therapeuten geleerd :scream: lijkt een luxe in deze tijd.

3 likes

Ik vond die interactie tussen die ene dame en Eric wel mooi. Ze is zich heel erg ah ergeren aan hem (kijk niet consequent dus geen idee of er iets tussen hen is voorgevallen). Maar krijgt dan toch een paar complimenten die haar raken

3 likes