Dream School

Ik heb vooruit gekeken en hij maakt op een gegeven moment echt een schadelijke opmerking over (spoiler) dat hij in huis werd genomen door zijn stiefvader en dat het een vreselijke man is, maar dat het logisch is dat hij niet de liefde kreeg zoals zijn stiefbroertje? zus?) omdat hij niet het echte kind was van zijn stiefvader. Hij werd daarover wel op het matje geroepen maar ik vond dat zijn rectificatie ook echt super slecht was. Hij zei iets van, ja dat was mijn situatie bla bla. Maar het is mij niet echt duidelijk of ze goed met de geadopteerde kinderen hebben gesproken erover. Die jongen komt nog wel even in beeld en hij zegt dat hij zijn pleegouders wel echt als zijn ouders ziet, maar ja wie weet wat hij nu denkt. Misschien is daar ineens een zaadje geplant dat hij ook minder geliefd was en daarom ook uit huis werd geplaatst. En voor die meid is het al helemaal een bevestiging dat haar adoptieouders nooit zullen zijn voor haar wat biologische ouders wel zouden zijn. Maar ja, zij ziet haar adoptieouders niet als haar ouders en zij zijn de boosdoeners die haar uit haar land gehaald hebben.

2 likes

Van de straat was dat, toch? Ik vond dat echt een heel tof programma destijds. Idd benieuwd hoe ik er nu tegen aan zou kijken.

1 like

Oh ja als we spreken over tv ‘hulpverleners’ die meer kwaad dan goed doen staat hij met stip bovenaan. Echt heel heftig

2 likes

Jaaa dat inderdaad!

Zei dat meisje nou dat haar broertje door wat hij heeft meegemaakt autistisch is geworden?? :nerd_face:

7 likes

Ja dat hoorde ik ook :grimacing: Misschien bedoelde ze het anders

2 likes

Oh hij is wss gevaccineerd!

:clown_face::clown_face:

5 likes

Top ook dat het niet ff gerectificeerd wordt :joy: vooroordelen opnieuw bevestigd!

2 likes

Dan komen de gevoelons!

5 likes

Ik kan alleen maar kijken naar die wimpers van die meiden.

3 likes

Haha echt he, allemaal ook echt van die veel te lange extensions in hun wimpers

3 likes

Ja en echt veel te dik en zwart. Zo zonde!

Aaarrgghh Emma!!

Wat een ongemakkelijke scène om te kijken, je voelt die spanning door het scherm heen

2 likes

Klopt het dat er geen nieuwe aflevering was deze week?

Jup :sob: ik denk door voetbal afgelopen maandag

1 like

Kaj Gorgels bij dream school :nauseated_face:

3 likes

Een goede vriendin van me zei dat ze lucia haar manier van communiceren echt een voorbeeld vindt voor haar als docent. Ik stierf echt een beetje van binnen.

7 likes

Zonder dit topic had ik ook niet doorgehad dat ze het niet helemaal juist aanpakt, moet ik bekennen :flushed:

1 like

Vond het belletje van die jongen naar zijn broer wel echt ontroerend. Hij moet wel weten dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn broer maar erg lief wel.

3 likes