Dream School

Wow Eljereau, jezus man :frowning:

2 likes

Tranen in mijn ogen

1 like

Ik zit te janken… wat een heftig verhaal zeg. Wat lief hoe de groep op hem reageert. Jammer dat Whitney niet meedoet.

3 likes

Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat Whitney haar masker laat vallen…

2 likes

Wie deed ook zn armen over elkaar! Haha

  • Tim en zn egel website haha!
  • al die apple logo’s afgeplakt xD
7 likes

Ik vind Lodewijk Asscher zo’n lieve man, ik ben heel benieuwd!

7 likes

Hahaha Chess over PvdD

6 likes

Ik ben later begonnen met deze aflevering maar omg die Eljareau (?). Man man, tranen rollen over mijn wangen.

5 likes

Love deze serie!

Ben zoooo benieuwd naar volgende week. Je zag gewoon de error die Olcay kreeg toen die Shayenne? haar opdracht niet had gemaakt. Al denk ik wel dat ze ene uitbrander krijgt van Lucia en Erik omdat ze zelf misschien te heftig en aanvallend reageert. Al vond ik het zelf wel lekker dat ze de kids ook eens wat harder aanpakken

2 likes

Ik voelde op dat moment precies dezelfde error als Olcay. Mijn God het is maar goed dat ik niet voor die klas sta. Vind het echt knap dat ze zichzelf nog enigszins kan beheersen.

2 likes

Precies haha, ik kan daar ook niet mee omgaan. Vooral dat velen nieteens iets willen proberen :face_with_raised_eyebrow:

Doet me denken aan mensen/kinderen die op voorhand al zeggen dat ze iets niet lusten, heb ik echt een allergie voor haha.

1 like

Yes dit was wat ik eigenlijk wilde zeggen maar jij zegt het beter. Zo mee eens iig!

1 like

Waar zie je dat? Can’t find it haha

Heb je een link of naam van hun instas?

Wow eva is best anders op fotos.

Jee wat sneu zeg, dat pestgedrag! Instagram is zo oncontroleerbaar, ik ben benieuwd wat het dreamschool ‘team’ hier van vindt en of ze nog zijn teruggeroepen.

Ik kijk uit naar de aflevering van vanavond!!! Dikke Olcay fittie

1 like

Waw wat erg. Ik ging die insta’s opzoeken en zag ook dat Cheyenne bij clubhub/bij het biechthok zat vandaag. En dat ze vriendinnen is met Ayleen van Temptation Island :no_mouth::no_mouth::no_mouth:. Mja en Chess bekeek ik laatst en toen zei ze in haar verhaal dat Dream School haar niets had opgeleverd, maar een beetje met zo’n boeiuhhh vibe. Zo jammer.

1 like

Hebben jullie dit filmpje al gezien?

Het programma Dream School krijgt stevige kritiek te verduren. Twee leerlingen klappen uit de school en hebben het gevoel totaal geen nazorg te krijgen. Ze kunnen mogelijk ook een boete verwachten, nu ze negatief over het programma praten.

https://www.6inside.nl/nieuws/entertainment/kandidaten-worden-aan-de-kant-gezet-na-opnames-dream-school.html

Ik dacht dat eerst ook van dat stoer doen, maar zie nu dat Tamar van vorig seizoen die post die @Rewind hieronder deelt ook repost op haar insta :no_mouth:. Terwijl ik van haar niet zou denken dat ze het zou doen om stoer te doen of iets… Maar Tatanka praat er wel weer positief over. Ben benieuwd hoe het nou zit met die nazorg en of het programma hier nog op gaat reageren