Ik vind Anouk een superleuke meid maar heel haar mojo wordt de grond ingetrapt door Eric. Bizar
Zoo en lucia bodyshamen bij Davey. Wat erg
Ik vind Anouk een superleuke meid maar heel haar mojo wordt de grond ingetrapt door Eric. Bizar
Zoo en lucia bodyshamen bij Davey. Wat erg
Ik vond dat ze bij dat laatste gesprek tussen Eric en die jongen (ff zān naam kwijt) wel echt inbrak.
Maar ik vind ook dat Eric hier wel overdrijft hoor. Wel met hem eens over tact en timing maar hij zit er wel heel kort op
Anouk had ook als grootste doel om rustiger te worden in de klas /groep. Vind haar wel heel erg aanwezig en ze zoekt constant aandacht ook de hele tijd met die telefoon
Volgensmij doelde lucia op zn ongezonde levenstijl en niet per se op zn gewicht. Want hij gaf zelf aan lichamelijke klachten te hebben door zn drankgebruik enzo, idk anders zou het wel echt erg zijn
Ik vind het sowieso erg, zij heeft daar toch helemaal niks mee te maken?
@Jammerwel ja met die aram geloof ik. Maar ik zag haar gewoon lekker kletsen met edson en dan noemt eric dat āongepastā. Vind ik echt zonde
Nou aan een gastdocent vragen of zn 4 kinderen wel van dezelfde vrouw zijn vind ik wel apart hoor.
Ik vind aan de ene kant dat Erik gelijk had. Maar ik vond het niet gek dat zij wou vertellen dat ze een kindje verloren was. Ik vind dat dat aan een vrouw zelf is of en wanneer en hoe je dst verteld.
Ja vond het op zich geen gekke timing, omdat ze er verder niet diep in detail op in ging
Jemig wat zitten er weer heftige verhalen tussen dit jaar. Toch jammer dat het andere instanties het niet gelukt is om deze jongeren weer te bereiken en naar school en of werk te krijgen en ze mee āmoetenā doen aan zoān programma. Zoān jong meisje dat al twee jaar thuis zitš„².
Anouk bevestigd het punt van Eric later in aflevering 2 wel weer. Terwijl hij in gesprek is met Aryan breekt ze ook weer in.
Afl 3
Wtf begint Lucia te bazelen over 100% geven en dat alles kan wachten terwijl Aram probeert te zorgen dat hij en zijn ouders niet met deurwaarders te maken krijgen?! Lijkt me ook vrij belangrijk en ook een heftige verantwoordelijkheid en dan krijgt hij nog op zijn kop ook.
Waarom sta je er niet achter? Ik kijk nu voor het eerst en heb nog niet alles gekeken dus ik weet niks van voorgaande seizoenen
Beetje naar boven scrollen, staan wat links, oa
Ligt het nou aan mij of wordt Lucia elk seizoen vager?
Zullen we die Rowena ooit nog te zien krijgen?
T viel mij op dat haar testimonials van te dichtbij zijn gefilmd waardoor het vibes krijgt van the office hahahaha
Heel knullig
Ik weet niet of meer mensen vooruitkijken, maar die Julian⦠Mijn hart breekt echt voor die jongen. Echt zoān lieverd eigenlijk, maar hij zit helemaal vast in zijn patronen
Ik heb gisteren nog een vriendin geappt dat ik hem echt fantastisch vind. Ik vind juist dat hij ook heel veel zelfkennis heeft maar nog niet de handvatten om er iets mee te doen. Hoe hij sprak over dat kleine jongetje
Ja, echt heel knap dat hij het zo kon benoemen! Hopelijk gaat hij de juiste persoon vinden die hem kan helpen⦠betwijfel of dreamschool de juiste plek is.
Ik vind haar ook erg irritant erg belerend. werd er ook opstandig van. Maar we zien ook maar een heel klein stukje van de les natuurlijk. De opdracht vind ik ook erg heftig. Vond haar met de persoonlijke gesprekken wel weer fijn overkomen.
Dit nu ook eindelijk gezien en inderdaad. En hem dan zien zeggen ik heb ook een kant die nergens een fuck om geeft⦠Denk het niet, lijkt me meer een masker (bescherming)
Ik vraag me af of ik Madelon gister bij Jinek in het publiek heb zien zitten.
Kick ass trouwens, hoe zij met het boksen tekeer ging!
Voor mijn gevoel worden de deelnemers met het seizoen negatiever en tonen echt nul inzet. Eerdere seizoenen was dat veel minder, maar een paar die niet gemotiveerd waren, en daarop stonden ook zwaardere consequenties. Ik vind het echt slappe hap nu. Ik had zoān type als Anouk al honderd keer weggestuurd, maar daarom ben ik ook totaal niet geschikt voor iets als dit.
Ik vind de problematiek van sommige jongeren ook veel te heftig voor dit programma. Vooral Anouk en Caithlin zijn hier toch helemaal niet klaar voor?