Ooooh heidelberg vond ik ook een perfecte tussenstop. Genoten van die stad. Mooie sfeer, veel studenten, mooie gebouwen, goede horeca.
Ik vind zelf dresden erg mooi met een rijke geschiedenis en mooie gebouwen en lekker eten.
Voor zover ik weet ligt Berlijn vaak op de route als tussenstop met de trein naar Praag. Vind ik ook een leuke stad, wel groot en bekender natuurlijk maar er is veel te zien en te doen.
Ik ben naar wernigerode geweest afgelopen week, erg mooi slot daar! Wel semi in verbouwing maar leuk om te zien. In de buurt zijn nog meer activiteiten: grot, wild park waar je wat geld kunt doneren (niet verplicht) en geen entree, mooi meer, genoeg parken en ook nog wat winkeltjes.
Een van mn favo steden
Nachttrein naar Praag? Ben je er in 11 uur
Super bedankt voor alle tips!
@Maya11 @Fotorolletje Heidelberg ben ik vorig jaar geweest! Wel super mooi idd. Precies het soort plek dat ik zoek.
@Mette Dresden ben ik ook al geweest. Ik reis te veel. Berlijn vind ik heel gaaf maar meer om weer een keer echt naar toe te gaan ipv als tussenstop.
@Clancy die plek ken ik nog niet! Ik ga er naar kijken. Bedankt!
@vitaminwater is ook een optie maar ik houd niet echt van slaaptreinen.
Ik deelde ooit (op de terugweg in de nachttrein vanaf Praag dus) een coupe met o.a. twee jonge jongens die na 3 uur zuipen (sangria uit pak) gingen overgeven en de trein was vol we konden nergens anders heen 🥹 echt een trauma van, jarenlang geen sangria kunnen drinken
OEI ik ben laatst met mijn vriend in een privécoupé naar Praag gegaan en dat was wel beter
geen van beiden gekotst
Haha ja dat is dan beter, ik was 20 en geen groot budget
Jena?
Bedankt voor de tip. Ik ga er naar kijken!