Dungeons & Dragons

Zag het woordje D&D voorbij komen op het forum en vroeg me af of hier spelers of dm’s zitten?

2 likes

Ik heb het heel lang gespeeld maar zit nu al een jaar of 2 zonder groep! Ben nooit dm geweest, maar moet ook zeggen dat me dat niet super aanspreekt

1 like

Jaaaa enorme enthousiasteling hier :smile: Speel een halfling monk in een maandelijkse campaign en een tabaxi rogue in een wekelijkse online, maar die staat voor mij even on hold. Ik kijk ook graag critical role al loop ik inmiddels echt heel erg achter. :neutral_face:

2 likes

Ik loop ook erg achter met critical role maar ben momenteel erg geïnvesteerd in Not anothr D&D podcast. Echt super droog en hilarisch!

Ik speel momenteel een tiefling barbarian, ze heet Bobbie en mijn beste vriendin heeft haar geschilderd :heart_eyes: https://www.instagram.com/p/B0qtsRdgPjm/?igshid=1do6e2nfayeqs

2 likes

Hahaha ik word blij van mensen die zo gepassioneerd zijn met dnd! Lijkt me tof om een FF campaign te spelen online :scream:

Ik speel bijna 10 jaar dnd en pathfinderen ik vind het zo leuk om te merken dat veel meer mensen om me heen het spelen/een keer zouden willen spelen. Het lijkt echt alsof het net iets meer mainstream geworden is dan vroeger!
Voor mij is dnd echt een avondje puur gezelligheid met vrienden. Vaak gaan we samen koken (of we gooien een pizza in de oven) en praten we echt over alles en daar tussen door doen we een encounter :joy:
Op dit moment speel ik een halfling rogue in 3.5maar ik wil ook een keer 5 proberen, ik heb er goede dingen over gehoord!

Speel het pas twee jaar, met een groepje vrienden die het wel al langer spelen.

Ik wil een upje :slight_smile:

Dit lijkt mij echt zo leuk! 0,0 ervaring maar zou graag het een keer willen meemaken

2 likes

Haha ik run tegenwoordig zelf ook een campaign met alleen meiden en mijn barbarian tiefling is ondertussen lvl 10 :rofl:

@camper is je man nog steeds open voor het idee van een online campaign? Of misschien een one-shot.

Ik wil ook heel graag weer een groepje runnen, eventueel online. Heb ooit een paar sessies met een paar forummers gedaan maar dat is helaas een stille dood gestorven :sob:

2 likes

Ik speel veel D&D! Ik speel het twee keer in de week met een vast groepje. In eentje speel ik en in de ander ben ik de DM. We wonen allemaal wat te ver bij elkaar weg om het IRL te spelen dus we doen het over Discord voor voicechat en Roll20.c.om voor battlemaps/tokens, muziek, dobbelsteen rollen en character sheets enzo. Werkt heel goed!

1 like

Sinds ik in Stockholm woon zou ik het echt kicken vinden om online te spelen met wat Nederlanders :heart: Ik ben echt een leek in DM’en dus als iemand anders een one-shot wil organiseren zorg ik dat ik achter mijn laptopje zit en goed voorbereid ben.

@anon76889665 … (ik kijk naar jou)

2 likes

Ahh ik volg je beste vriendin al een tijd op Instagram! Ik vind het zo mooi wat ze maakt altijd, echt een toffe stijl. :heart_eyes:

Mij lijkt het ook super leuk om in het Nederlands te spelen man, ik weet niet of ik tijd heb voor nog een wekelijkse game maar bi-weekly of een one-shot zou zeker kunnen.

1 like

Omg zo lief!!! :heart:
En ja, hoeft niet een wekelijks event te zijn voor mij, mijn leven is al 1 grote dnd warboel. Ik denk dat een one shot het leukste is om te testen of we klikken met elkaar en of er iets meer uit kan groeien.

Misschien moeten we een FF dnd discord maken zodat we daar verder kunnen discussiëren?

2 likes

Jaa doen! Goed idee :smiley:

Yasss!!

Hahahaha, ik zal een discord maken en de link hier delen. Eens kijken wie er allemaal wil spelen :grin:

Ik wil wel joinen maar ik heb echt 0 idee over wanneer ik tijd zou hebben voor iets, maakt dat wat uit? Ik heb vrij lang gespeeld (nu al een tijdje niet meer) en mis het wel, maar ben niet zo flexibel voor speelmomenten :’(