Dungeons & Dragons

Gewoon mee doen joh we doen toch eerst een one-shot geloof ik!

Als er iemand is die het nog nooit heeft gedaan en graag wil proberen klik gewoon op de link hoor trouwens. Het is een van mijn favoriete dingen om nieuwe spelers kennis te laten maken met D&D :smiley:

2 likes

Ik ben zo iemand! Heb dit altijd al een keer willen doen, maar ik ken niemand anders die het leuk zou vinden.

Als ik op het linkje klik krijg ik alleen de melding “Invite Invalid”, is hij misschien al verlopen @Nautilus?

1 like

https://discord.gg/3BhSp39 nieuwe link :slight_smile:

2 likes

Hahahahaha!!! Love it!

ah shit ik had dit niet mee gekregen, zou ik me bij de discord mogen voegen? Ben nu met vrienden voor het eerst een campaign aan het spelen en vind het mega leuk!

1 like

tuurlijk!

Dit was een subtiele hint dat de link weer verlopen is haha

1 like

Hahaha

1 like

Oh echt? Ik dacht dat ik een link had gepost die niet kon verlopen :sweat_smile:

1 like

Een FF D&D topic!!! Ik speel nu 2.5 jaar en ben sinds een maand ook DM en ooohhh het is zo fijn <3

Is bovenstaande discord alleen voor spelen of ooi voor algemene D&D-kletserij?

1 like

De discord is nogal doodgebloed helaas. We hadden een hele leuke opbouw voor een one shot maar door corona omstandigheden is er niks van gekomen. Misschien is het te revivify-en haha!

2 likes

Ik weet niet of dat voor de meesten een optie is maar ik speel altijd online, met roll20 voor alle kaarten en sheets en discord voor het beeld en geluid! Dat is wel corona proof

Er staan nu weer wat berichtjes in de oude discord. Ik vond het inderdaad een leuk kanaal als newbie, hoop dat we weer verder kunnen!

Is er ruimte voor nieuw bloed? Ik zou er graag mee komen kletsen als dat mag

https://discord.gg/6zP9Fx Kom er bijjj

Plottwist: We zijn nooit begonnen!

Corona happened :sob:

3 likes

Mijn parties zijn al lange tijd gestopt ivm Corona :frowning: ik mis het wel, maar dan eigenlijk vooral de gezellige tijden met mn vrienden.

1 like

Ik heb een d&d groepje waar ik iedere 2 weken via discord een sessie doe en een RP groep in een Star Wars setting waar ik een soort doorlopende rp doe via tekst. Dat is wel heel leuk allebei maar ik mis fysiek spelen wel erg. Heb mn dobbelstenen al maanden niet meer aangeraakt.

1 like

ik ben nu zo’n leuke D&D podcast aan het luisteren en nu mis ik het zo :sob: Is ook mijn eigen schuld dat ik geen groep heb want sociale angststoornis maar alsnog, D&D is zo leuk he, ik mis wat in mijn leven

Join the party! Multitude is een van m’n favo podcast makers :heart:

1 like