Dure items die het echt NIET waard zijn

Even de tegenhanger!

4 likes

Mijn achterlijk dure elektrische tandenborstel met app, aanpasbaar led-lichtje en reisdoosje… Wel een heel fijn ding, maar met eentje van een paar tientjes worden je tanden even schoon denk ik.

Ik had deze tandenborstel in een #treatyoself bui gekocht trouwens :see_no_evil:

3 likes
  • Nuxe lippenbalsem (voor een lippenbalsem duur) deed voor mij vrij weinig.
  • Onze bank en boxspring van Pronto. Bed had na 1 jaar al dikke kuilen en de bank zit te hard + ik voel gewoon een plank er doorheen haha.
  • Zuiver Nienke vloerkleed. Dat ding pilt als een gek en ben om de 3 maanden het kleed aan het ontpillen.
  • Oh ja, en al ons Joseph Joseph keukenspul. Alles gaat kapot. Deegroller, kookwekker, pizzasnijder, stoominzet, knoflookpers en vast nog wel meer dat ik nu vergeet haha.
4 likes

Dure mascara’s
Ik moet nog altijd de eerste tegenkomen die echt beter is dan een degelijk exemplaar van het kruidvat

25 likes

Al die domme superfood poeders waar ik in ben getrapt. Staat te verrotten in m’n keukenkastjes.
Eet wel een banaan extra hoor pff

14 likes

Ik heb meestal een gele of roze-achtige van Maybelline. Ik weet hoe ze eruit zien maar ken de namen niet helaas

4 likes

The colossal?

2 likes

Net even gaan spieken in de badkamer en de gele is inderdaad de Colossal!

2 likes

macbooks

4 likes

Hahahaha heb ik ook, ben wel heel erg blij met die tandenborstel, maar die app gebruik ik echt nooit meer, veel te veel gedoe.

3 likes

Heb je wel geklaagd over je bank en bed? Wij hebben een bank van een ander merk en waren niet tevreden. Nu heeft de webshop 90% van de kosten van het opnieuw vullen van de kussens betaald (bij een stoffeerder die wij gekozen hebben)

3 likes

Same here, ik heb er 2 gekregen door bepaalde opdrachten. Maar de kwaliteit is echt niet top, bij één is het hengsel afgebroken en de lijm van de hengsels laat los. De portemonnees zijn daarentegen wel goede kwaliteit.

1 like

Rasdieren. Neem gewoon een beestje uit het asiel in plaats van er eentje te fokken met ziektes omdat je per se een hond zonder neus of een kat met zulk lang haar wilt dat hij zichzelf niet eens kan onderhouden. Ja dit zit hoog.

35 likes

Hier ook zo een vreselijke aankoop van Pronto. Wat een kutbank, nooit meer.

2 likes

Oortjes van beats by dr dre, ik had ze dan wel niet zelf gekocht, maar gewonnen, maar die dingen waren na drie weken kapot.

2 likes

Naked2 palette van urban decay, kan niet eens omgaan met oogschaduw en haal dat ding alleen uit de kast met dagen zoals kerst

4 likes

We hebben nieuwe kussens in de matrassen gekregen. Hielp dus helemaal niets hahaha. Bleef precies hetzelfde. Ligt waarschijnlijk gewoon aan de vering.

@raketje Nog vier maanden, dan verlossen we onszelf van de bank haha. Ik zit tegenwoordig gewoon op de grond ipv op de bank.

Shit zeg, ik baalde toen ook zo van onze bank had echt een zere rug ervan

1 like

Wij zijn nu ook aan het sparen voor een nieuwe bank. Ik loop liever met de eetkamerstoelen te zeulen dan dat ik nog op die bank ga zitten. Ik schaam me er ook voor als er bezoek komt, ze zakken meteen een hele verdieping naar beneden om met hun kont op planken neer te komen.

5 likes

Die 4737903 apple kabels die ik al gekocht heb
Hele goedkope (action, hema) doen het vaak niet meer na een week
Andere merken zijn vergelijkbaar in prijs en ook na 6 maand stuk :cry:

3 likes