Dure items die het echt NIET waard zijn

belkin kevlar kabels zijn heel chill, en zit 5 jaar garantie op, ook bij schade van buitenaf.

3 likes

Nou vind ik ook hoor, hier komt voor de tweede keer bij een iPhone na een jaar de voorkant los

1 like

Haha same en mn beste vriendin die bij de i.ci werkt zegt altijd: duurdere mascara’s zijn echt beter hoor!!!

Uhm nee?

3 likes

Ik ook… Duurde ook elke keer lang voordat ik die app aan de praat kreeg :joy_cat:

1 like

Een Dutchbone stoel die gauw lelijk werd. Ik heb de stoel na een jaar verkocht omdat ik steeds verdrietig werd als ik zag in welke staat die al verkeerde. Ik vind dure meubels sowieso vaak tegenvallen in vergelijking met veel IKEA-artikelen.

Een dure spijkerbroek van de Vero Moda van 55 die na 1 keer dragen zo ontzettend uitlebberde dat ik er bijna 2 keer aan de bovenkant inpaste. (Ik draag normaal alleen spijkerbroeken van Cheap Monday / Weekday uit de sale van max 25 euro of zo en die gaan hier 6 jaar mee.)

Laarsjes van Ash die ik wel uit de sale had, maar waarvan de studs echt supersnel verkleurde.

Van Michael Kors tassen wordt de hardware gauw lelijk.

Als dit die platte kabels zijn: die gebruik ik en daar zijn er ook al enkele van gesneuveld :frowning: mijn media markt doet echt moeilijk met die garantie, moet ik elke keer gaan zeggen dat néé ik niet aan die kabel heb liggen trekken, en jaaa ik weet dat ik ‘m niet moet ombuigen…

1 like

Eens met de dure mascara’s en iPhones. Ik vind de kwaliteit van Fashionology sieraden ook tegenvallen, heb al 3 dingen gehad die kapot zijn gegaan.

2 likes

Heb je wel eens de Lash Queen van Helena Rubinstein geprobeerd? Zo duur maar voor mij de enige goede mascara.
Ik wou dat ik daar een goed alternatief voor bij Kruidvat kon kopen :disappointed:

2 likes

Mijn ouders hebben een rashond. Niet genomen omdat hij dan mooi is , want hij is te klein en heeft een te korte snuit. Dat was voor hun niet de reden om een rashond te nemen. Ze vonden het toch spannend om een asielhond te nemen en de fokkers waar ze contact mee hadden en waar ze op bezoek gingen waren echt hele lieve, goede mensen die het met passie deden. Dat gaf mijn ouders toch meer zekerheid.
Helaas heeft mijn hond nu wel ziektes waar die als pup niet op getest kon worden. Hoe ouder hij wordt, hoe meer last hij van zijn allergieën heeft. Ik zie zelf om me heen bij dezelfde rashonden dezelfde rode plekken bij hun liezen, oksels en poten. Net als mijn hond hebben die honden ook hele happen uit hun staart en dat vind ik dan ook zielig.
Ik ken ook een gezin die constant een rashond koos en die konden dan na vijf jaar weer een nieuwe nemen, omdat de vorige dan weer onder de kanker zat. En telkens namen ze weer een rashond.
Hoewel ik nooit mijn hond weg zou doen, zou ik zelf nooit voor een rashond kiezen. Het beestje zorgt onbewust toch voor veel gedoe bij de dierenarts en verzekering.

Wow lang bericht
TL;DR: Heb rashond, is allergisch. Het is zielig. Doe het niet.

15 likes

Ik vind de chanelmascara le volume wel echt beter dan goedkope mascara’s. Altijd met korting kopen bij ici

10 likes

Ja, vind ik dus wel. Zonder mijn gavo mascara vind ik mijn wimpers echt niet mooi.
Maar ik koop ze idd ook met 40% korting, dat scheelt gelukkig een hoop.

3 likes

haha fuck nu moet ik toch weer geld gaan uitgeven aan een dure mascara want ik wil weten of hij echt beter is

2 likes

Dan ga ik die jij aanraadt ook proberen!

1 like

Ja echt waar. Was laatst op en dan haal ik mijn eerdere van Kruidvat want hiervoor geloofde ik het ook niet. Maar dan zie en merk je echt verschil. Heb gisteren meteen ingeslagen. Met 40 procent korting ongeveer 21.50. Best prijzig maar voor mij wel echt het verschil waard. Want met een andere mascara blijf ik echt laagjes over laagjes aanbrengen en dit werkt snel gemak en zonder klonteren.

1 like

Bepaalde MAC lippenstiften
Zijn droog en korrelig en na een paar uur heb je alleen nog maar een vieze rand om je liplijn

2 likes

Mijn Hema mascara werkte net zo goed als die van Chanel. Maar het zal vast per persoon anders zijn.

3 likes

oooh welke?

1 like

En dierproefvrij!

Edit: ik kijk net op de HEMA site en daar zie ik allemaal andere. Jezus man, altijd die veranderingen in assortiment. Huilon. Sorry @MrFahrenheit mag ik zelf ook op zoek naar een nieuwe :sob:

2 likes

Tweezerman pincet. Te scherp waardoor ik steeds halve wenkbrauwhaartjes eruit trek ipv hele haartjes.

Heb wel twintig dure mascara’s geprobeerd maar zweer ook bij die van Maybelline

iPhone is z’n geld echt niet waard. Intens duur die dingen en de kwaliteit en specificaties zijn niet (veel) beter dan bij andere goedkopere merken.

Dure jeans. Doe mij maar Esprit, Only en Monki. Verschillende dure merken gehad vroeger, ging net zo snel kapot.

Sokken van zo’n beenmodezaak en onderbroeken van Sloggi. Hema en Hunkemöller all the way.

Panty’s van Falke. Na 2u kapot. Oroblu vind ik wel oke.

2 likes