Dure items die het echt NIET waard zijn

Exfoliant van Paula’s Choice deed voor mij helaas niks, had echt gehoopt op een wonder.

4 likes

Dat hij niet meer op de site staat hoeft niet te betekenen dat ze hem niet meer hebben. Heel veel spullen (vooral veel make up) staat niet op de site, maar ligt wel in de winkels :blush:

3 likes

Haha ik had ook zo’n plastic Joseph Joseph knoflookpers. Die brak zo doormidden toen ik nietsvermoedend een knoflookje aan het persen was. En die plastic snijplanken zijn zo dun dat als je een beetje scherp mesje hebt, je er zo doorheen snijdt, echt idioot. Lijkt me ook niet helemaal veilig met kip enzo

Wij hebben die snijplanken in een houder (zijn nog niet kapot). Kip blijft er gewoon inzitten ja! Lekker hygiënisch.

1 like

Nee, die is er niet meer :sob: Lag in mijn Hema ook niet meer in het schap.

1 like

Nope, ze zijn zwart/zilver/goud/Rosegold en er zit dus om de hele kabel nog een laag kevlar en daaromheen weer een laag stof, waardoor hij een stuk dikker is. En de verbindingsstukken aan het begin en einde van de kabel zijn verbreed en langer, omdat op die punten de meeste druk staat.

En je kan m registreren op de website van belkin, dan heb je volledige garantie. Normaal heb je twee jaar standaard, maar daar valt gebruiksschade niet onder (dus mediamarkt heeft helaas gelijk), maar bij die kevlar kabels valt ook gebruiksschade eronder.

3 likes

Rivièra Maison glazen. Super lang gespaard ervoor maar de dubbelwandige glazen barsten waar je bij staat en de opschriften vervagen meteen. Echt zonde

Haha ik begon met typen, ervan overtuigd dat ik heel veel dingen kon bedenken maar eigenlijk geef ik echt veel te impulsief geld uit maar heb ik er eigenlijk bijna nooit spijt van… Anyway here it goes:

  • Mijn (licht)roze Kate Spade tas. Gekocht toen ik echt nog een beetje dronken was van de avond daarvoor. Ik draag helemaal geen roze en ging de winkel in om een zwarte tas te kopen (???). 3x gedragen ongeveer.
  • Personal Body Plan. Ben binnen de toegestane 2 weken gekapt omdat het niets doet dat ik niet in Myfitnesspal kan doen en je steeds van die supervriendelijke templates toegestuurd krijgt.
4 likes

Ga ik eens naar kijken, thx!

2 likes

Bij mij ook niet, mijn huid kon er niet tegen en ik kreeg er puistjes van. Niet echt wat ik wou :sob:

1 like

Starbucks vind ik ook zonde, zo duur en merk niet superveel verschil (en er zit echt teveel suiker in). Drink ik net zo lief Albert Heijn koffie

En verder G-Star boeken, zo snel kapot en zo dun :frowning: echt zo zonde, eentje was al binnen een half jaar uitgescheurd uit het niets (en hij zat niet eens te strak)

2 likes

Deze tas. Helaas na drie keer dragen brak de ketting al… Terwijl ik niet bleef hangen oid. Viel op straat dus de hardware meteen beschadigd. Ook is het sluitsysteem niet echt handig. Als je hem dicht wilt doen moet je de flap op de tas duwen maar je moet best hard duwen waardoor er al best snel lelijke vouwen in ontstonden. Heb nog 2 tassen van dit merk en geen problemen mee. Maarja heb deze nu weg gebracht en hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg.

1 like

Sieraden van Moonloft in Zwolle. Sieraden zou den echt goud en echt zilver zijn. Niets van gemerkt. Die ontsteking die ik krijg als iets niet van echt goud of zilver is, daar heb ik genoeg van gemerkt.

De echt zilveren Fashionology sieraden zijn ook hit or miss.

1 like

Janken ja, dat was ook mijn favoriet :sob::sob:

Bij Jan magazine zit nu een kleine Chanel mascara. Kan je het even proberen en kost je €6 ofzo. Vond de mascara ronduit kut, maar dat even terzijde haha

4 likes

Echt? Waarom?

Volgens mij heb je geen verguld zilver en qua prijs kan je meestal wel zien of dingen verguld of echt van goud zijn.

Ik vraag mij altijd af waarom mensen Tiffany & Co kopen. Want de reviews zijn slecht: ze verkleuren schijnbaar. Er is toch een soort grens van prijs aan slechte spullen.

3 likes

Je bespaart me echt een hoop geld, die ventilator stond hoog op m’n verlanglijstje. Thanks!

Ik heb van mijn opa en oma Tiffany sieraden gekregen en die zijn nu jaren later niet verkleurd. Als het zilver is, verkleurt het altijd een beetje door het dragen. Beetje poetsen en klaar!

5 likes