Dat hij niet meer op de site staat hoeft niet te betekenen dat ze hem niet meer hebben. Heel veel spullen (vooral veel make up) staat niet op de site, maar ligt wel in de winkels
Wij hebben die snijplanken in een houder (zijn nog niet kapot). Kip blijft er gewoon inzitten ja! Lekker hygiënisch.
Nee, die is er niet meer Lag in mijn Hema ook niet meer in het schap.
Nope, ze zijn zwart/zilver/goud/Rosegold en er zit dus om de hele kabel nog een laag kevlar en daaromheen weer een laag stof, waardoor hij een stuk dikker is. En de verbindingsstukken aan het begin en einde van de kabel zijn verbreed en langer, omdat op die punten de meeste druk staat.
En je kan m registreren op de website van belkin, dan heb je volledige garantie. Normaal heb je twee jaar standaard, maar daar valt gebruiksschade niet onder (dus mediamarkt heeft helaas gelijk), maar bij die kevlar kabels valt ook gebruiksschade eronder.
Rivièra Maison glazen. Super lang gespaard ervoor maar de dubbelwandige glazen barsten waar je bij staat en de opschriften vervagen meteen. Echt zonde
Ga ik eens naar kijken, thx!
Bij mij ook niet, mijn huid kon er niet tegen en ik kreeg er puistjes van. Niet echt wat ik wou
Starbucks vind ik ook zonde, zo duur en merk niet superveel verschil (en er zit echt teveel suiker in). Drink ik net zo lief Albert Heijn koffie
En verder G-Star boeken, zo snel kapot en zo dun echt zo zonde, eentje was al binnen een half jaar uitgescheurd uit het niets (en hij zat niet eens te strak)
Deze tas. Helaas na drie keer dragen brak de ketting al… Terwijl ik niet bleef hangen oid. Viel op straat dus de hardware meteen beschadigd. Ook is het sluitsysteem niet echt handig. Als je hem dicht wilt doen moet je de flap op de tas duwen maar je moet best hard duwen waardoor er al best snel lelijke vouwen in ontstonden. Heb nog 2 tassen van dit merk en geen problemen mee. Maarja heb deze nu weg gebracht en hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg.
Sieraden van Moonloft in Zwolle. Sieraden zou den echt goud en echt zilver zijn. Niets van gemerkt. Die ontsteking die ik krijg als iets niet van echt goud of zilver is, daar heb ik genoeg van gemerkt.
De echt zilveren Fashionology sieraden zijn ook hit or miss.
Janken ja, dat was ook mijn favoriet
Bij Jan magazine zit nu een kleine Chanel mascara. Kan je het even proberen en kost je €6 ofzo. Vond de mascara ronduit kut, maar dat even terzijde haha
Echt? Waarom?
Volgens mij heb je geen verguld zilver en qua prijs kan je meestal wel zien of dingen verguld of echt van goud zijn.
Ik vraag mij altijd af waarom mensen Tiffany & Co kopen. Want de reviews zijn slecht: ze verkleuren schijnbaar. Er is toch een soort grens van prijs aan slechte spullen.
Je bespaart me echt een hoop geld, die ventilator stond hoog op m’n verlanglijstje. Thanks!
Ik heb van mijn opa en oma Tiffany sieraden gekregen en die zijn nu jaren later niet verkleurd. Als het zilver is, verkleurt het altijd een beetje door het dragen. Beetje poetsen en klaar!
Zilver wordt inderdaad donkerder. Zodra ik m’n kettingen gepoetst heb glimmen ze weer als nieuw
Van die epileer-apparaten. Al twee verschillende gehad maar het werkt voor geen meter. Het wordt niet glad, en er zijn binnen drie dagen weer zichtbare haren. Heel jammer.
(Overigens was de keer waxen via Groupon ook het geld niet waard, eerste en tweede dag bultjes, derde dag glad, vierde dag kwam er weer haar.)
En ik ben echt niet over-behaard ofzo
Maar met waxen is juist het idee dat als je het vaker doet de haartjes steeds langer wegblijven en dunner terugkomen. De eerste keer is het misschien snel terug maar ik heb het drie jaar lang gedaan en na een jaar ofzo bleven de haren 2 weken weg.