Dure items die het echt NIET waard zijn

Witte strepen zijn vaak resten van zeep, komt volgens mij door een te volle lading. Wat kan helpen is er binnenstebuiten overheen strijken

Een keer extra spoelen helpt ook @GrumpyHarry, die optie zit waarschijnlijk wel op je wasmachine.

4 likes

Binnenstebuiten strijken zou ik nog eens kunnen proberen, een extra spoelbeurt had helaas geen effectā€¦

1 like

Nou dit dus. Veel te lubberig bij de pijpen en lopen ook nog eens mega uit.

Nudie jeans geprobeerd: lengte 34 is te kort en is niet skinny genoeg bij de pijpen.

Inmiddels een zwarte jeans van Lois geprobeerd maar dat is een super dunne stretch stof die wederom te kort is.

Leviā€™s Mile high kreeg ik na 2-3 maanden al witte kont van door het fietsen.

Mijn eeuwige zoektocht naar een zwarte strakke skinny jeans voor lange benen, die het liefst ook nog duurzaam is en niet vervaagd bij de billenā€¦ gaat door. :frowning:

Oh ik ben wel mega tevreden van mijn (gesponsorde :joy:) AA jeans. Al moet ik zeggen dat ik nooit meer skinny jeans draag dus daar kan ik niks over zeggen. Maar ik heb een model met wat wijdere, korte pijpen en 2 zakjes voor en die sluit zo mooi aan. Krijg er altijd veel complimenten over, zelfs van vreemden! Dat is de Rumaa, en de Mairaa (mom jeans, beetje Leviā€™s 501 model) zit ook super mooi. Ik vind alleen dat AA ruim valt, dus best een maatje kleiner nemen.

2 likes

Ik doe al ruim 10 jaar met mijn Acne skinny jeans! Ik heb ook lange benen, hij is niet vervaagd. Heb hem heeeel vaak gedragen. Misschien dat hij nu iets te strak is gaan zitten maar dat ligt niet aan de jeans haha.

1 like

Topshop jamie tall jeans. Jammer genoeg niet duurzaam.

4 likes

image

niet echt DUUR DUUR maar BLIJF WEG van alles van dit merk, Nicolas Vahe

is overpriced rotzooi in verpakkingen die NIET werken

4 likes

Gisou hair oil.

Gewoon overpriced siliconen olie.
Ruikt alleen wel lekker, dat wel.

1 like