Dure items die het echt NIET waard zijn

Nou dit dus. Veel te lubberig bij de pijpen en lopen ook nog eens mega uit.

Nudie jeans geprobeerd: lengte 34 is te kort en is niet skinny genoeg bij de pijpen.

Inmiddels een zwarte jeans van Lois geprobeerd maar dat is een super dunne stretch stof die wederom te kort is.

Levi’s Mile high kreeg ik na 2-3 maanden al witte kont van door het fietsen.

Mijn eeuwige zoektocht naar een zwarte strakke skinny jeans voor lange benen, die het liefst ook nog duurzaam is en niet vervaagd bij de billen… gaat door. :frowning:

1 like

Ik doe al ruim 10 jaar met mijn Acne skinny jeans! Ik heb ook lange benen, hij is niet vervaagd. Heb hem heeeel vaak gedragen. Misschien dat hij nu iets te strak is gaan zitten maar dat ligt niet aan de jeans haha.

2 likes

Topshop jamie tall jeans. Jammer genoeg niet duurzaam.

6 likes

image

niet echt DUUR DUUR maar BLIJF WEG van alles van dit merk, Nicolas Vahe

is overpriced rotzooi in verpakkingen die NIET werken

6 likes

Gisou hair oil.

Gewoon overpriced siliconen olie.
Ruikt alleen wel lekker, dat wel.

2 likes

Dyson stofzuigers

7 likes

Weet niet of ik moet lachen of huilen

14 likes

Ik dacht dat een artikel van De Speld was!! :joy::sob::scream:

2 likes

image

10 likes

Love dat deze quote nu overal opduikt als hij weer eens met wat idioots komt :joy: Cristóbal ligt echt al jaren tollend in zijn graf volgens mij

5 likes

ja ik heb er een bladwijzer van gemaakt als het weer eens er over gaat hier haha, het ergste is nog dat ze wel recordwinsten blijven boeken :sob:

8 likes

Wie draag dit?

3 likes

M’n hoofd dacht meteen aan de prinses uit The Neverending Story haha.

7 likes

Ik vind dit best mooi :joy:

17 likes

Apple watches

4 likes

Oneens! Ik vind dit ding zo handig en gebruik het elke dag om mn beweging te tracken

6 likes

:joy: zou je zonder je horloge dan geen idee hebben hoeveel je hebt bewogen? Waarom zou dat zoveel geld waard zijn?

5 likes

Zonder horloge zou ik verbande kcal, stappen, hartslag en slaap niet zou nauwkeurig bij kunnen houden nee. Als je veel bezig bent met sporten (of überhaupt inzicht wil in je gezondheid) is dat gewoon handig

5 likes

Ik sport veel en heb Garmin. 1000x accurater dan Apple, batterij gaat veel langer mee en in de meeste gevallen ook gunstiger qua prijs.

11 likes

Wat mij heel fijn lijkt aan een Apple Watch (ik heb nog steeds dezelfde fitbit die ik 7 jaar geleden ofzo heb overgekocht van een forummer haha) is dat je dan ook kan bellen/ appen en je telefoon kan thuislaten. Lijkt me zo chill dat je wel bereikbaar bent, maar dat ding lekker af en toe kan thuislaten. Alleen dan moet je ook weer de versie hebben die én duurder is en je een apart abo moet afsluiten en daar ben ik weer te gierig voor.

2 likes