Dure items die t echt waard zijn

Lekker origineel maar macbook air <3 heb hem nu 2 jaar en nog 0 problemen mee gehad. Oh en mijn iPhone heb ik 4 jaar geleden tweedehands gekocht en werkt ook nog steeds top.

#ikwerknietvoorapple

1 like

MacBook
iPhone
Koffiezetapparaat met bonen
Uggs pantoffels
Rituals bedparfum, heerlijk in slaap doezelen
Mijn BMW, wat een fantastische auto. Rij met zoveel plezier en comfort.

1 like


Als je veel fietst is een goede fiets zoooo fijn


goede regenjas daarbij is wel handig…

En mijn macbook

5 likes

Ohja, mooie blousjes waar de kraag mooi omhoog van blijft staan. Kost wat, maar heb je ook wat

Spiegelreflexcamera, heb mijne 10 jaar geleden gekocht en tienduizenden (honderduizenden?) foto’s gemaakt en hij legt nu pas langzaam het loodje, dus ben nu aan het sparen voor een nieuwe

1 like

Ben een arme student en moet alles zelf betalen, en toch mn kostbare centen uitgegeven aan deze liefdes:

  • macbook pro (wel tweedehands maar was destijds maar 2 of 3 jaar oud dus alsnog duur)
  • dr martens
  • hardloopschoenen (eerste paar zonder advies gekocht en na een aantal maanden toch een flinke blessure gekregen… dus ja je betaald ook gewoon voor advies in de winkel)

Goede panty’s. Ik ben serieus best onhandig, maar met een 20 denier oroblu of falke doe ik soms wel een heel seizoen. Met wassen en al. Nooit meer haakje, snel ladders en lelijke weving. Ik zie van een km. Afstand als mensen een goedkope panty aanhebben, zo zonde…

13 likes

Heb ooit de allermooiste designstoel gekocht en daar ben ik nog elke dag heeel blij mee. Zo ook met mn dressoir, al moet die mss wel als ik ga verhuizen want vriendlief is er nog niet helemaal van overtuigd :frowning:
Verder mn buitensportspulletjes: merinowollen onderlaag, chille wandelbroek, hardshell, donsjas en goede wandelschoenen+sokken en als allerbeste: onze tent!

2 likes

Iemand die Levi broeken hebben en dit het geld ook echt waard vinden? Ik mag eigenlijk van mezelf alleen nog maar kwalitatief goede producten kopen ipv 20 euro h&mbroeken maar ben benieuwd of het echt uitmaakt?

1 like

Ik heb ze wel en vind ze fijn, maar ze blijven kapot gaan bij mij. Alle broeken gaan aaaltijd kapot in mn kruis, die van Levi’s wel minder snel gelukkig! Ik vind de pasvorm wel goed en koop altijd dezelfde, vaak in de sale of in een outlet dus dat is mss wel een tip!

2 likes

Meh. Ik had eens eentje met redelijk veel stretch. Stond fantastisch en zat heerlijk, echt als gegoten. Maar kreeg er best wel snel haakjes in :frowning:.

Maar misschien dat die zonder (veel) stretch wel veel beter zijn.
Heb trouwens wel jeans van diesel en die draag ik na 4 jaar nog steeds met heel veel plezier!

Robotstofzuiger.

4 likes

Revitalash idd! Urban decay oogschaduw (naked). Iphone. M’n shabbies laarsjes die ik 4 jaar geleden heb gekocht en nog als nieuw zijn

Dit jaar wil ik een acne studios sjaal kopen #influanched

Even opletten wanneer je hem koopt! Die van mij was heel snel (anderhalf of misschien twee maanden) doorgesleten bij het kruis, heb daar later naar gevraagd en die verkoopster zei dat de broeken in de zomer meestal van dunnere stof zijn en dus sneller slijten dan degenen die 's winters in de winkel liggen!
Edit: was er inderdaad wel een met wat stretch.

2 likes

Philips wake up light.

3 likes

Mijn auto for sure. Kost heel wat geld elke maand maar ik krijg er zo veel gemak voor terug.
Isabel Marant dicker boots. Tijdloos.

1 like

Lampe Berger in plaats van chemische geurstokjes
Smart tv
Soundbar
Asus Zenbook
OnePlus 6
Wollen wintermantel
Tommy Hilfiger katoenen Trenchcoat
Leren laarzen
Nike sneakers
Wijn van de wijnhandel
Paulas Choice dagcrème met spf, gezichtsreiniger en toner
YSL geurtje
Urban Decay primer en oogschaduw
Tom Ford lipstick
Estee Lauder bronzer
Lancome concealer

5 likes
  • Asus gaming laptop
  • Roccat gamemuis
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Snoerloze LG 2-in-1 steelstofzuiger
  • Bosch keukenmachine
  • Bed

Een jasje en 3 tassen van echt leer, mijn auto, mijn grote heerlijk zachte bed

Molecule 01 parfum
Olaplex, doet echt wat t moet doen.