Dure items die t echt waard zijn

Haha oke maar verslik je je dan niet? En is die straal zo hard dat hij echt tussen hele strak op elkaar staande kiezen komt?

Ik verslik me nooit in elk geval haha. Je kan de sterkte instellen van zielig sneu straaltje tot echt heel hard, bij mij komt het tussen tanden en kiezen die erg strak op elkaar staan, beter dan flosdraad of een ragertje.

2 likes

Hoe veel behandelingen heb je gehad?

Uggs sloffen
Rayban zonnebril
Tweezerman
Goede huidverzorging
Rains regenjas
Dure panty
Airfryer

  1. Ik heb alleen mijn schaamstreek laten doen, dus kan me voorstellen dat beide benen bijv meer behandelingen is. Maar het is nu al een jaar helemaal glad en zacht

Hmm ik ga me er nog een keer in verdiepen
Thanks!

1 like

Ik heb nu een panty van Swedish Stockings die al een halfjaar meegaat en ik draag m iedere week. Super goede kwaliteit en dus een aanrader! En ze zijn 20 euro dus niet heel veel duurder dan h&m. En gemaakt van gerecycelde panty’s :biggrin:

4 likes

Oooh kom alsjeblieft nog eens vertellen over die wc over een tijdje! Ben heel benieuwd!

3 likes

Ik kan alvast een filmpje voor je maken, moment!

Sorry, het filmen gaat niet maar als het af is maak ik een filmpje voor je!

1 like

parfum van zadig & voltaire

6 likes

Het zijn tijdloze schoenen maar tot vorig jaar zaten ze eerder in de alternatieve dan de hippe hoek

Ja, het waren inderdaad niet de instagram modemeisjes die ze tot een paar jaar terug droegen. Heb wel het gevoel dat ze al wel langer dan sinds vorig jaar weer veel meer terug zijn, maar kan ook aan al die hipsters hier in Berlijn liggen…
Ik ben iig nog steeds erg blij met mijn donkerblauwe paar dat ik al bijna 20 jaar heb, die zijn hun geld zeker waard geweest :smiley:

3 likes

Ik zit ook te twijfelen om er een te kopen, welke heb je?

Deze: https://www.waterpik.nl/nl/mondverzorging/producten/dentale-waterflosser/WP-100/

2 likes

Niet zo duur als de andere dingen in dit topic maar: lush. Normaal gebruik ik karige head&shoulders maar ik heb een (voor mijn doen) super dure shampoobar gekocht en douchen is echt een feestje nu

7 likes

Welke heb je?

Jumping juniper

1 like

Becca highlighter! Prachtige glow maar geen disco bal

1 like

Ik hoor dit wel eens vaker en wil dit toch eens testen. Ik word nu helemaal gek van die plakkerige restjes van het eco afwasmiddel van de AH. Moet het per se die groene zijn of maakt dat niet uit?