Dure items die t echt waard zijn

Ik gebruik nu ook lush shampoo en vind het heel fijn. Heb alleen nog zoveel andere shampoo staan… Misschien eens weggeven?

Voor de forenzen onder ons: een goede thermosbeker om de reis 's ochtends véél aangenamer te maken. Hierdoor ben ik me minder op gaan vreten over het feit dat ik 35 minuten auto moet rijden, is nu veel meer een ontspanmoment geworden met een leuke podcast en een goede koffie. Ik heb deze van contigo, houdt mijn latte goed heet en drinkt lekker. 10/10

13 likes

Ik gebruik alle kleuren. Ik merk serieus wel verschil met de goedkopere versies ja, hoop dat het niet in mijn hoofd zit ;-). Benieuwd of je iets merkt! (Ps bij Blokker heb je heeel vaak flessen in de aanbieding voor 1 euro :smile:)

1 like
  • Koffieapparaat, ik heb de delonghi magnifica zooooo blij mee. Kan er ook cappucino’s mee maken.
  • Thee (kusmi, fortnum & mason of chinese thee), ik lust hierdoor geen supermarkt theezakjes thee meer.
    -Charlotte tilbury hollywood bronze & glow, echt de perfecte bronzer en highlighter voor iedere dag en ziet er heel natuurlijk uit.
  • Sensai huidverzorging
  • Goede schoenen en tassen (van leer) heb niet specifiek een voorkeur voor een bepaald merk maar mijn mooiste tassen zijn echt leer die ik al 4 jaar heb en zien er nog steeds mooier uit dan mijn 13 in een dozijn MK tassen. En ja leren schoenen die goed zitten, dat loopt alleen maar lekker.
  • Bh’s en figuurcorrigerende onderjurkjes, doet zoveel voor je postuur waardoor je er gewoon 10x beter uitziet.
1 like

Mag ik vragen waar je je bh’s en onderjurkjes koopt? Ik vind Hunkemoller zo tegenvallen soms…

Gewoon bij de livera en dan eigenlijk altijd van Passionata, Chantelle en soms Freya.

1 like

M’n veel te dure ontbijtbeker maar wat een verademing om op een normale tijdstip lekker te kunnen ontbijten uit een mooie beker ipv s ochtends om 6.00. Daarbij een grote Dopper thermosfles voor een dragelijke reis.

Vind mn laptop ook alle geld waard, de dubbele prijs voor een lichtgewicht laptop was het meer dan waard inmiddels, en AirPods om het af te maken.

En de airfryer! Overgestapt van een neppe naar de echte en wat een verademing!

1 like

Ik heb laatst na jaren zonder te hebben geleefd weer een rekje met kratje voorop mijn fiets gezet. Toch een kleine investering maar het zó zó waard! Als ik nu naar de UB ga kan ik dus onbeperkt eten/ drinken /boeken meenemen en evt. nog een extra trui voor als ik het koud krijg in plaats van dat ik alles in een eastpack rugzak moest proppen die al bijna vol zat met enkel mijn laptop, adapter en een fles water.

7 likes

Vloerverwarming!!

3 likes

Yes! Helemaal met je eens! Samen dat met een pvc vloer. Nooit koude voeten! :blush:

2 likes

Haha hier dezelfde combinatie! Echt perfect. Ik voelde vanmorgen dat ie weer aanstond, heerlukkk

1 like

FF-influencers die de Ugg Scufette pantoffels hebben; welke maat hebben jullie? Je eigen maat of eentje groter en lopen ze uit?

Ik heb m’n eigen maat. Zitten in het begin wel iets strakker. Beste pantoffels ooit :tada:

1 like

Ik heb 1 maat groter genomen. Dit werd mij geadviseerd en ze zitten perfect.

1 like

Nooo wat balen!! Nu voel ik me schuldig door m’n tip :see_no_evil:

Hoeveel denier? Ik had het ook met Falke 20 den. Koop meestal Oroblu, HEMA en Zeeman nu

Ik vind dit topic zo grappig om te lezen omdat ik sommige dingen noooit zo duur zou kopen. Panty’s bijvoorbeeld, maar ik draag dan ook ong. eens per twee jaar een panty.

Wel jammer dat UGG nog steeds zo geaccepteerd is.

16 likes

Uggs zijn ook gemaakt van schapenwol. Had je open of gesloten pantoffels? Ik zou denken dat als je hier met leren schapenwol gevoerde pantoffels last van hebt, je daar ook met uggs last van gaat krijgen.

Ja ik heb dat ook soms in m’n schapenwollen pantoffels (uggs maar dan van het merk Warmbat), dus denk dat je dat ook zal hebben bij die ugg dingen. Soms doe ik daarom sokken er in aan hahah wel de warmte en comfort maar niet zo’n kleffe voet

Mijn wollen acne Studios sjaal, al twee en een half jaar in bezit maar zo fijn ding