Dure items die t echt waard zijn

  • NS weekend vrij abonnement - geeft zoveel vrijheid
  • Regenjas
  • Asics hardloopschoenen
  • Airfryer
  • MacBook Air
1 like

Ook mijn MacBook ja! En m’n Volkswagen Polo, heeft me destijds al m’n spaargeld gekost omdat hij nieuw was maar wat een fijn ding. Maak veel kms dus echt geen spijt van

2 likes

Tweezerman pincet!

Heel lang gedacht dat mn Etos pincet van €5 prima zijn werk deed tot ik overstag ging voor een Tweezerman en heb er nog geen dag spijt van gehad.

14 likes

Niet heel fashionable maar m’n jack wolfskin winterjas. Warm genoeg voor op de scooter met -5 maar toch nog een beetje model en niet zo’n hobbezak.

1 like

Ik vind die van mij wel chill maar heb hem voor 35 euro gekocht dus vond ik niet bizar duur!
(als je ooit naar New York gaat, kun je ze daar kopen :D)

Mijn iPhone, iPad en Macbook, echt elke dag plezier van.
LOVEstories lingerie, echt prachtig en zulke goede kwaliteit.
Duurdere kleding van goede kwaliteit, dus truien van wol en 100 % katoen. Geen pillen, worden niet lelijk helemaal top!

Ohh interessant! Heb je nog tips qua maat? Ook een maat groter dan bij goedkope panty’s? En tot hoeveel dn is het nog wel doorzichtig?

1 like

Same! Heel blij met m’n Elvine jas

Verder:
iPhone 8 plus
Ray Ban Erika
Een goed bed (swiss sense)
Goede pannen (Sola)
Dr. Martens
Goede producten voor mijn haar
Een betere auto dan ik aanvankelijk van plan was om te kopen, maar door mijn vader een net grotere, nieuwere en dus duurdere gekocht (alsnog maar een gewone ford ka, maar wel heel blij mee)
Chanel mascara (le volume)

Mijn robotstofzuiger
Auto
Ecco laarsjes
Zesta jas
Mac blush
Woodwick kaars

M’n iPhone X! Beste aankoop ooit! Dat ding maakt zulke prachtige foto’s. Sinds ik hem heb maak ik enkel daarmee foto’s, en krijg zoveel complimenten over m’n foto’s

1 like

MacBook pro, is nu 6 jaar oud en ondanks dat ie ieeeeets slomer is, werkt ie verder nog perfect
PlayStation 4
Apple tv
Tom Ford bronzer
Bobbi Brown nachtcrème & oogcreme
Revitalash
4-laags toiletpapier

iPhone
MacBook
Gewone fiets
Racefiets
Auto
Mijn duurste draagdoek (tweedehands €400🤐)

Mijn auto
De robotstofzuiger
Mijn vakanties
Isolatie van het huis

Bedankt voor de tip! Dat ga ik me ook aanschaffen voor deze winter… Gezien mijn voornemen om eens af te stappen van die eeuwige jeans…

Ik heb dat met jeansjasjes trouwens. Ik heb zelf eentje van Lee (100% katoen) en sindsdien kan ik goedkope jasjes (vaak met veel elastaan) echt niet meer mooi vinden.

1 like

image
Mijn fornuis met zes pitten en twee ovens. Na een klote periode met een breakup na 7 jaar en twee verhuizingen in drie maanden kocht ik hem voor mezelf, terwijl ik alleen woonde. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik woonde eindelijk ergens waar hij paste in de keuken. Mijn topverbruik was 5 pitten en een oven tegelijkertijd, ik ga nog een keer ze allemaal tegelijkertijd gebruiken. Dit gaat me lukken jongens.

90 likes

Die met stretch slijten, zoals hierboven al gezegd inderdaad best snel. Bij mij was dat i.i.g. tussen m’n bovenbenen dat het lelijk werd. Ik denk dat modellen met minder stretch en meer katoen veel steviger zijn, maar dat geldt eigenlijk wel voor alle merken zo. Maar ja voor een skinny is een beetje stretch sowieso wel nodig.

(Zelf een grote fan van de Topshop Jamie. Nog steeds mooi na een jaar intensief dragen en wassen.)

2 likes

Met het kerstdiner gaat het je lukken! Ik had alle 6 de pitten in gebruik, de oven (heb er maar 1 haha) en bij mijn tante 2 deuren verderop had ik haar 2 ovens in gebruik :sweat_smile:

6 likes

Huawei p10plus (zelfs als iPhone liefhebber geen moment spijt van gehad)
Ray-ban zonnebril
MacBook Air
Goede regenjas

2 likes

Ohja ik weet er nog meer:

  • goede zonnebril, zó fijn en duizend x beter dan een plastic van de H&M
  • m’n gouden piercings. Mega duur maar ben echt blij dat ik er in 1 keer wat moois in heb
1 like

Ik heb een 501 die nog steeds mooi is, hij lubbert wel uit als je hem een tijdje niet waar. Maar heb nog geen gaten etc wat ik bij cheap monday altijd wel had

1 like