Ik vind het serieus leuk om mijn kleden stof te zuigen en het kattengrit.
Ik kan ze niet meer online vinden
In ben ook super blij met mijn draadloze Dyson! Wat een verademing.
Krijg je iets van 13e maand, eindejaarsuitkering oid?
Daar hebben wij vorig jaar onze Dyson van gekocht. Ik ben er ook echt blij mee. Zoveel chiller dan een gewone stofzuiger
Ik heb de wandelstokken met merinowol. En dat zit ook echt heerlijk!
Nu koop ik sowieso graag falke sokken omdat ik met mijn maatje 35 altijd tussen de sokkenmaten in zit. Te groot, of te klein
Welke heb jij?
Voor de dames met een dyson steelstofzuiger: welk type hebben jullie en zijn die duurdere echt veel beter? Ik zie modellen van 300 euro (Bijenkorf, aanbieding van een ouder model denk ik) tot ruim 700 euro. We hebben een kat en straks 2 kleine kinderen. En een lichte vloer met een tapijt.
Koreaanse huidverzorging. Je betaalt er meer voor, maar het gaat lang mee en mijn huid is echt super shiny en gezond.
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Wat gebruik je precies?
Wij kregen korting op onze Dyson via de ING rentepuntenwinkel destijds. Misschien is dat er nog steeds?
Volgens mij niet, had ik laatst al naar gekeken
Maxi-Cosi Axiss
Grappig, zoveel Dyson fans. Ik blijf het bizar vinden dat zo’n klein beetje meer gebruiksgemak zoveel verschil in beleving maakt.
Ik zal later even kijken welke ik precies heb.
@anon91169173 jaa zo bevredigend!
Als ik me niet vergis (man heeft hem ooit gekocht) hebben wij de v8 absolute, dus zeker niet de duurste, maar hij werkt echt top. Ik kan alleen natuurlijk niet zeggen hoe hij werkt in vergelijking met de nieuwste. Ik maakte me druk om hoe snel de batterij leeg zou gaan, maar heb nooit meegemaakt dat de batterij leeg was terwijl ik nog niet klaar was. En de max stand haalt echt veel kattenhaar en stof uit de bank en vloerkleed.
Ik tag je even in het Asian beauty topic want het wordt een heel verhaal haha
Wij hebben 2 jaar terug de Dyson v11 gekocht. Was toen de nieuwste versie en MM had die dag flinke korting. V11 heeft een automatische borstel zowel voor laminaat als vloerkleed. Zeker ook aparte borstel voor laminaat. Maar het gemak tov v10 of V8 zit dus in de langere accuduur en de automatische borstel. Ook echt een van m’n aankopen geweest.
Ik heb de V12 en zou die afraden. Gebruiksgemak 10/10 maar door die laser zie je zo veel stof. Nu weet ik hoeveel stof we verzamelen in een dag en voel ik me genoodzaakt om elke dag te stofzuigen. Deed eerst ook maar 1x per 2 weken.
Ik heb de V11 en stofzuig nu dagelijks. Beste aankoop voor ons huishouden!
Mijn zus heeft een V7 en die moet heel vaak opladen. Wij kunnen makkelijk meerdere keren ons hele appartement stofzuigen, dus de langere batterijduur is wel heel fijn.
Wij hebben de V8 en ben er superblij mee. Hiervoor hadden we een Dyson dupe en die was echt beduidend minder van kwaliteit (zuigkracht met name). Ik stofzuig nu meerdere keren per dag, gebruik hem ook als kruimeldief onder de eettafel etc. Ik vind stofzuigen leuk. Wie had dat ooit gedacht haha
Sinds dit jaar wel! Maar zal nog niet veel zijn want werk er net. We hebben het geld ervoor maar is mentaal ook dingetje van mij om zoveel geld voor een stofzuiger neer te leggen.
Gaat denk ik wel helpen voor mijn allergieën.
@Revelry we hebben geen ING.
Maar zag dat er verschillende soorten en prijzen zijn.