Dure items die t echt waard zijn

Bedankt! Ga die opzoeken

2 likes

Ipad!! Ongeveer een jaar geleden gekocht en elke dag zo blij mee

Hier ook een fan !! Ik gebruik hem ook voornamelijk voor werk en het is zo heerlijk om al dat geroezemoes van collega’s niet te hoeven horen :tada: echt belachelijk veel geld voor een koptelefoon waar ik geen muziek door luister, maar het scheelt bij mij zoveel werkirritatie dat het het dubbel en dwars waard is

1 like

Ik heb mijn tweezerman ook ongeveer 10 jaar. Als ik merk dat het minder scherp is, dan vijl ik het met een glazen nagelvijl. Dat werkt echt top.

5 likes

Oeh lifehack! Zijn hier tutorials van of wil je het uitleggen?

2 likes

Is dit een klikbare link?

8 likes

Dank je voor de tip

1 like

Ja! Nice! Heb 'm opgeslagen :smiley:

1 like

Die van mij werkt dus al een tijdje niet meer goed, ga dit nĂș proberen haha. Dank je!

1 like

Ik ben mega blij met mijn:

  • KitchenAid, sinds ik deze heb gebruik ik hem bijna elke week
  • Steelstofzuiger (Philips), huis is echt veel schoner, omdat je hem makkelijker pakt dan een gewone
  • Iets duurdere föhn (Philips), vroeger had ik altijd zo een kleine van Carmen van 15 euro ofzo en met die van nu ben ik binnen 5 min klaar ipv 15
  • Vaatwasser (IKEA), denk de beste koop van mijn leven
5 likes

Mijn Dyson stofzuiger. Elke dag pak ik hem even !

6 likes

Waar heb je die vandaan? Ik ben namelijk ook op zoek!

Jaaa ik ben er ook zo blij mee :heart_eyes:

Ja ik ook. Echt mijn plinten zijn ineens schoon en als mijn zoontje plus de oppas kindjes nu kruimels maken is het zo weg :rofl:

3 likes

-Mijn dyson stofzuiger (net zoals zoveel hier haha). Ik vind het het ZO waard. Ik vind wel zuigkracht net iets minder dan echt een goeie met snoer, maar ik pak hem ook elke dag wel - en met de opzetstukken kun je hem ook op de bank gebruiken als kruimeldief (wij hebben blauwe suede banken en je ziet elk stofje)
-SodaStream - Niet echt superduur maar ik drink bijna 1,5 liter per dag en ik vind het zo chill om altijd prikwater te hebben (en drink daardoor minder (light) frisdrank)
-Mijn Gucci riem - was ongeveer 300 euro volgens mij maar ik heb 'm buiten coronatijd echt 3x per week om

1 like

Ja tuurlijk! Wij hebben volgens mij de v8 absolute, en gekocht met een kortingsbon van de ING-puntenwinkel. Dat scheelde weer 50 euro extra, en het is niet het allernieuwste model.

1 like

Wat maakt een dyson stofzuiger het dan “waard”?

De nieuwste V11. Ik had het gekocht bij Coolblue. Ze had een weekend actie van 25% korting en kwam uit net iets meer dan 400 euro. Ik heb voor de v11 gekozen omdat je niet van voorstukjes hoeft te veranderen als je zowel tapijt als laminaat ik je woonkamer hebt. Ik kan in een keer alles stofzuigen.

2 likes

Ohhhh echt, voor 400 :star_struck: jaloers!

Ik heb nog de V7 maar het is m’n beste vriend, en leg het geld zo weer neer. Wat een gemak.

1 like

Ik vind het gewoon fijn om niet steeds van stopcontact te wisselen, en ik vind de wendbaarheid van de stofzuiger zelf heel fijn. En dat je er zomaar een kruimeldief van maakt! Op de trap voel ik me veiliger omdat ik nog Ă©Ă©n hand over heb om de leuning mee te pakken. Ik denk dat ik alle snoerloze stofzuigers op die manier prettig zou vinden, maar toevallig zijn wij gezwicht voor een dyson.