Dure items die t echt waard zijn

Zwilling!

6 likes

Welke pan(nen) vind jij toppers?

2 likes

Ik heb die braadpan van le crueset en die is echt oke! En een gietijzeren koekenpan van Le crueset, ze zijn ontzettend zwaar maar vind ze echt top!
Wokpan van kitchenaid en is echt heel fijn!

4 likes

Stoofpotjes ed zijn veel fijner te maken in mijn le creuset pannen. Heb alleen geen andere pannen van vergelijkbaar materiaal, maar ben met le creuset heel blij. Als je een lichtgewicht pan zoekt kan je beter verderkijken

2 likes

Jaaaa 100%. Werkt zo makkelijk en gerechten worden er echt lekkerder in!

1 like

Hier zijn we ook heel blij met Le Creuset! En dan vooral die gietijzeren braadpan, gebruik ‘m ook veel voor soepen te maken.

1 like

Ik weet niet hoor, heb zelf een gietijzeren stoofpan die ik ooit via een AH-actie heb gekocht en die lijkt ook van heel goede kwaliteit. Gebruik ‘m al jaren en kostte een fractie van de prijs van een Le Creuset. Dus ja: een goede kwaliteit gietijzeren stoofpan is het zeker waard om in te investeren (al is het dus niet per se duur) maar bij Le Creuset betaal je denk ik ook echt wel voor de naam en de looks. Als je dat belangrijk vindt prima natuurlijk! Ze hebben wel veel mooie kleuren.

10 likes

Ik heb een creuset pan van m’n opa, ze gaan dus zelfs langer dan een generatie mee! En een koekenpan van m’n schoonmoeder, ze vond hem niet fijn en gebruikt liever iets met anti aanbak. Wij vinden t wel echt een toppan!

2 likes

Ik ben wel benieuwd waarom dan!

1 like

Ik vind het helemaal niet zo’n speciaal matriaal, onhandig dat het zo zwaar is voor af te wassen, snel in een uit de kast te halen,…
Ik begrijp de voordelen er niet van. Ik heb ook gewone potten en pannen van ondertussen > 40 jaar en die doen het eigenlijk ook goed. Dus ivm levensduur, doen oude, merkloze degelijke potten/pannen van vroeger het zeker zo goed.

Mijn creuset pot staan ergens achteraan in een kast omdat ik geen zin heb om hem meer uit te halen.

6 likes

Global

1 like

Ik vind le creuset wel echt top! En van mensen raad ik Global aan

1 like

Ik wil ook nog even suncraft messen aanraden. Ik heb zelf deze Suncraft Senzo Clad Koksmes/Gyutoh AS-03, 21cm kopen | Kookpunt
Die past perfect in dit topic, echt een fantastisch mes

2 likes

Hier net zo. Ik heb een oude van mijn schoonmoeder, maar die gebruikte ze al jaren. Even lief poetsen en ze zien er weer uit als nieuw. Ik ga langzaamaan (want duur) veel vervangen voor Le Creuset. Ik koop mijne zelf trouwens altijd in de outlet (bijv. Bataviastad).

2 likes

Een telefoonhoesje van Nudient. Kleurtjes zijn een beetje saai, maar hoesje is stevig, en echt heerlijk dun!

5 likes

Verkleuren die ook niet? Ik had er eentje van holdit maar die werd best snel gelig :frowning_face:

3 likes

Nee, heb ik geen last van. Maar dit is geen transparante, heb er eentje in teal, en die ziet er na een half jaar nog prima uit

5 likes

Thanks, ik heb net mijn dure Leifheit en de botte Brabantia in de vuilnisbak gegooid. Wat een bagger vergeleken met deze!

3 likes

Ja die van nudient zitten echt heerlijk in je hand en verkleurt niet. Ik ben er vet blij mee. Twijfel of ik zo’n magneet pasjes houder erbij wil

1 like

Sorry als ik een vraag stel die misschien al eens voorbij is gekomen (via zoekfunctie niet gevonden), maar is de dyson airwrap echt zijn geld waard? Ik vind het zoveel geld dus twijfel al een hele tijd

2 likes