Dure items die t echt waard zijn

Ik ben niet PizzaFunghi maar ik vind Ocean Breeze heel lekker!

Dit is tot nu toe mijn favo, aan de zoet/fruitige kant.

4 likes

Ik heb nu sinaasappel kaneel, vind 'm heerlijk. Maar heb vanalles geprobeerd en de geuren zijn nog nooit tegengevallen. Ik vind het vaak wel fijn om ze te mengen met de neutrale geur.

1 like

Dit is ook mijn favoriet! Zo een lekkere geur

1 like

Ik ben benieuwd of een tandenborstel van bijna 200 euro het nou waard is? Denk aan de io serie van oral b.

Welnee!

16 likes

Ik heb eens de onderzoeken bekeken en volgens mij zorgen ze iig niet voor minder carries enz dan een goedkope electrische

5 likes

Ik vind van wel maar ik heb een iets goedkopere io Ć  130 euro. Op aanraden van mijn tandarts en mijn tandvlees is veel gezonder geworden.

3 likes

Ik geloof wel dat sonisch beter is/meer plak verwijderd dan standaard elektrisch maar verder maakt het volgens mij weinig uit. Heb zelf een Boom Brush (die kostte toen 70 of zo?) en de eerste keer dat ik hem gebruikte was het net of ik net van de tandarts kwam, haha. Zo lekker glad en gepolijst.

4 likes

Die aller goedkoopste elektrische zijn wel slecht; die maken niet genoeg rotaties.
Maar eentje van ~80 in de aanbieding is al wel goed!!
Bij mijn tandenborstel zit bijv een app waarmee je je eigen persoonlijke poetsprogramma kunt samenstellen. Ja die onzin hoeft voor mij gewoon niet.

4 likes

Hoe kom je aan deze informatie? Ik zat laatst de test van consumentenbond te kijken en meeste scoren ongeveer hetzelfde op schoonmaak gebied. Alleen als je al die extra snufjes en betere accu wil betaal je meer.

6 likes

Zei m’n tandarts

3 likes

Ik had ooit dit gevonden en vond t wel plausibel klinken maar geen idee of t echt goed onderzoek is eigenlijk

4 likes

Die krijgt zeker elk half jaar een weekendje weg cadeau van Oral-B? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Geen idee. Ik merk zelf ook verschil tussen de goedkope die ik eerst had (oral b ook) en de duurdere die ik nu heb. Deze is veel krachtiger, de batterij gaat langer mee en de tandenborstel zelf heb ik ondertussen ook al 5 jaar in gebruik. Die goedkope was na 2 jaar echt op.

3 likes

Ja haha ik ook :sob:

8 likes

ik heb dat denk ik met elk woord waar vlees in zit haha, het klinkt gewoon automatisch goor ofzo

7 likes

Vorig jaar deze gekocht en ben er zo blij mee. Had een andere ventilator maar kon niet slapen van het geluid. Zelfs niet met oordopjes in
Vond deze best prijzig maar wel het geld waard

22 likes

Heb m ook weer van zolder gehaald. 2 jaar geleden gekocht en kan me er voor vanavond alweer op verheugen.

1 like

JA

Nog steeds blij met deze aankoop, ik heb hem gisteren ook weer van zolder gehaald. Die natuur/comfortstand is zo fijn bij het slapen!

1 like