Dure items die t echt waard zijn

Ik heb het nu precies een jaar. In het begin was ik er laaiend over. Nu wat minder. Mijn haar is erg lang dik fijn en snel pluizend haar. Föhn is fijn, daarna gebruik een van de twee opzet stukken om het steil te föhnen of het ronde föhn borstel. Omdat het niet echt super heet wordt (beter voor je haar), heb ik het idee dat mijn haar minder goed in model zit, er blijft bv een rare slag in zitten of puntjes krullen niet mooi mee. Dit itt een goedkope fohnborstel van BabyLiss pro of mijn ghd steilborstel. Techniek is natuurlijk anders dan een echte steiltang, het geeft je meer een rechte blow dry effect. De Krul tangen heb ik nauwelijks gebruikt maar goed er waren ook niet echt feestjes waar ik naar toe kon. Ik gebruik het apparaat wel 3x per week. Fijn alles in een.

Ik denk zelf dat het bij korter haar of half lang haar wat niet zo dik is het beter werkt.

Ik had het gekocht met de eerste zorgbonus. Anders had ik het denk ik niet gekocht.

Edit had het met m’n kapper er erg keer over en ze gaf ook aan doordat het niet zo heet wordt zal m’n haar er nooit zo op de verpakking uit zien. Maar dat ligt echt aan de dikte van m’n haar.

4 likes

Ik heb hem toch besteld :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: 1000 reviews gezocht en filmpjes bekeken maar denk dat hij wel geschikt is voor mijn type haar. Maar Jezus wat een geld! Het is dat ik een financiële meevaller had deze maand. Ben benieuwd!

5 likes

Ja!

4 likes

Ik heb met verbazing de laatste post over de Dyson gelezen, ik ben wel fan van Dyson maar ook totaal niet van m’n steelstofzuiger. Ik had boven en beneden een gewone waarvan er eentje na 10 jaar kapot ging en de andere is nu 13 jaar en doet het nog steeds perfect.
Maar die steelstofzuiger heb ik voor boven, alleen nog, en ik vind het niks. Ja ik pak hem sneller, zelfs voor beneden sprint ik liever even naar boven om die te pakken dan de gewone. Maar dat is wel veel minder geworden want hij zuigt helemaal niet goed en spuugt veel uit.
Ik heb de V6 fluffy, 5 jaar geleden gekocht voor 500/600 euro. Misschien is het gewoon het verkeerde type maar zelfs met de turbo stand (die knop moet je dan continu ingedrukt houden :anguished:) gebeurt dat.
Ik wil geen andere haha want ik baal gewoon dat ik er in getrapt ben toen (damn if it sounds to good to be true it probably is :pleading_face:)

3 likes

Heb je nog tips voor producten om de krul goed te laten zitten? Ik gebruik inderdaad de föhnborstel ook heel veel, die bevalt me super goed. De krulopzetstukken heb ik nog maar een keer gebruikt en wil ik met kerst weer gebruiken, dus ik ben benieuwd wat jouw aanraders zijn.

1 like

Heeft de Dyson niet levenslang garantie? Mijn andere Dyson met draad iid wel. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice en aangeven dat de zuigkracht is afgenomen. Wie weet kunnen ze er iets mee?

1 like

Filters wel goed schoongemaakt? Anders inderdaad even contact opnemen met klantenservice. Het is een duur ding, je mag verwachten dat hij wel even meegaat!

1 like

Gisteren gegourmet en vergeten het dopje op mijn lampe berger te doen. Het huis ruikt nu zwaar naar de geur, beetje too much, maar de gourmet geur is nog maar minimaal aanwezig :+1:

4 likes

Haha, welke geur raad je aan?

1 like

Ik ben niet PizzaFunghi maar ik vind Ocean Breeze heel lekker!

Dit is tot nu toe mijn favo, aan de zoet/fruitige kant.

4 likes

Ik heb nu sinaasappel kaneel, vind 'm heerlijk. Maar heb vanalles geprobeerd en de geuren zijn nog nooit tegengevallen. Ik vind het vaak wel fijn om ze te mengen met de neutrale geur.

1 like

Dit is ook mijn favoriet! Zo een lekkere geur

1 like

Ik ben benieuwd of een tandenborstel van bijna 200 euro het nou waard is? Denk aan de io serie van oral b.

Welnee!

16 likes

Ik heb eens de onderzoeken bekeken en volgens mij zorgen ze iig niet voor minder carries enz dan een goedkope electrische

5 likes

Ik vind van wel maar ik heb een iets goedkopere io à 130 euro. Op aanraden van mijn tandarts en mijn tandvlees is veel gezonder geworden.

3 likes

Ik geloof wel dat sonisch beter is/meer plak verwijderd dan standaard elektrisch maar verder maakt het volgens mij weinig uit. Heb zelf een Boom Brush (die kostte toen 70 of zo?) en de eerste keer dat ik hem gebruikte was het net of ik net van de tandarts kwam, haha. Zo lekker glad en gepolijst.

4 likes

Die aller goedkoopste elektrische zijn wel slecht; die maken niet genoeg rotaties.
Maar eentje van ~80 in de aanbieding is al wel goed!!
Bij mijn tandenborstel zit bijv een app waarmee je je eigen persoonlijke poetsprogramma kunt samenstellen. Ja die onzin hoeft voor mij gewoon niet.

4 likes

Hoe kom je aan deze informatie? Ik zat laatst de test van consumentenbond te kijken en meeste scoren ongeveer hetzelfde op schoonmaak gebied. Alleen als je al die extra snufjes en betere accu wil betaal je meer.

6 likes