Dure items die t echt waard zijn

Zei m’n tandarts

3 likes

Ik had ooit dit gevonden en vond t wel plausibel klinken maar geen idee of t echt goed onderzoek is eigenlijk

4 likes

Die krijgt zeker elk half jaar een weekendje weg cadeau van Oral-B? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Geen idee. Ik merk zelf ook verschil tussen de goedkope die ik eerst had (oral b ook) en de duurdere die ik nu heb. Deze is veel krachtiger, de batterij gaat langer mee en de tandenborstel zelf heb ik ondertussen ook al 5 jaar in gebruik. Die goedkope was na 2 jaar echt op.

3 likes

Ja haha ik ook :sob:

8 likes

ik heb dat denk ik met elk woord waar vlees in zit haha, het klinkt gewoon automatisch goor ofzo

7 likes

Vorig jaar deze gekocht en ben er zo blij mee. Had een andere ventilator maar kon niet slapen van het geluid. Zelfs niet met oordopjes in
Vond deze best prijzig maar wel het geld waard

22 likes

Heb m ook weer van zolder gehaald. 2 jaar geleden gekocht en kan me er voor vanavond alweer op verheugen.

1 like

JA

Nog steeds blij met deze aankoop, ik heb hem gisteren ook weer van zolder gehaald. Die natuur/comfortstand is zo fijn bij het slapen!

1 like

Is dat zonder geluid of is dat een manier van blazen?

1 like

Wij hebben ook een duux (een kleintje) en zo fijn hoe stil ze zijn!

4 likes

Een soort manier van blazen, niet constant maar als een soort briesje

4 likes

Oke hier moet ik op terug komen! Brak, en verkleurde heel snel.

4 likes

Ik zoek een echt lekkere bodyscrub en lotion. Rituals kennen we ondertussen wel maar mag ook. Wie heeft er aanraders?

2 likes

De (scalp) scrub van Oui in de geur Melrose Place. Echt een goddelijke geur

4 likes

images

4 likes

Ja eens, deze is heel lekker. Krijg je nu bij een abo op linda, en op limango zijn ze ook voor de helft!

4 likes

Ik kwam dit tegen via zoeken op warmbat, maar kan jij misschien aangeven hoe ze vallen qua maat? Bij reviews lees ik allemaal verschillende geluiden, van dat ze op maat vallen tot dat je 1 a 2 maten groter moet kopen.
Normaal heb ik maat 41, maar heb een wat bredere voorvoet (geen hoge wreef oid)

3 likes

Ik vind ze best normaal vallen, normaal 35,5 en hiervan 36 en die zitten prima

4 likes

Die van mij vallen ook op maat, heb ze inmiddels 2 jaar en erg blij mee!

2 likes