Ik koop wel kwalitatieve badjassen van bijv bijenkorf en daar doe ik dan jaaaaaren mee. Zit denk ik op m’n tweede badjas in m’n volwassen leven haha. Dus ja ik denk wel dat je minstens zo’n 100 euro kwijt bent, maar ik vind dat zelf niet per se duur voor iets wat zo lang meegaat.
Ik merk wel dat de kwaliteit echt achteruit gaat. Ooit een hele mooie dikke en zware badjas voor mijn vader gekocht. Al jaren op zoek naar zoiets voor mezelf, maar ze bestaan niet meer zoals die helaas.
Ik heb deze en ben er heel blij mee. Hij is lekker dik en niet van dat vieze fleece maar van katoen.
En relatief betaalbaar
House of Rituals Cotton Bathrobe Women - katoenen damesbadjas | RITUALS1xvp4np_upMQ…_gs*MQ…&gclid=CjwKCAjw4dDTBhAqEiwAkHYmSo07nooSl3O5JBU-7XKeMneZZYXHy_k1kc5z9VBT_7oosfHNfg-STxoCIK0QAvD_BwE&gbraid=0AAAAADvLifvY1oOkGGJh7Yl9Hhd8IH1Er
Ja, die wilde ik ook tippen.
Ik heb die van de bijenkorf maar vind m helemaal niet zo fijn eigenlijk!
Ohja ik bedoel niet per se van het bijenkorf merk maar ‘een merk dat ze bij de bijenkorf verkopen’. Tommy hilfiger, marco polo… dat soort merken. Maar geloof het ook direct wat @Kastanjeboom zegt en dat de kwaliteit achteruit is gegaan
Deze vind ik mooi, binnenkort even passen in de winkel.
@crazyplantlady ja, precies anders toch de bijenkorf en dan een van hun merken die ze verkopen. Ik ben dan altijd wel een beetje bang dat je betaald voor het merk Tommy Hilfiger bijv. Ipv dat je ook betaald voor kwalitatief goede stof/afwerking/fit etc. Dus als iemand nog een aanrader heeft voor een merk waar ze tevreden over zijn.
Ik heb er eentje van Van Dijck, maar geen idee of het nu nog dezelfde kwaliteit is. Mijne is echt heel erg dik en gaat alweer 15 jaar mee denk ik. Wil wel weer eens een nieuwe, maar vind alles ook zo dunnetjes geworden. En ik koop liever niet bij Rituals.
Ik heb er ook een van Van Dijck! Nu 5 jaar ongeveer en hij ziet er nog goed uit. Volgens mij was-ie meer dan 100 euro, maar dat vind ik hem wel waard.