Dure items die t echt waard zijn

Hier ook op maat. Gewoon 38 genomen, wat ik altijd heb.

5 likes

Ik heb wel 1 maat groter genomen. Vond ik fijner zitten maar ik heb wel een hoge wreef.

2 likes

Ik heb ook m’n eigen maat, zaten in het begin wat strak om m’n voet dus was bang de verkeerde maat te hebben genomen, maar na een paar weken zaten ze perfect!

3 likes

Blijft de binnenkant echt nog mooi na lange tijd gebruik?

3 likes

Je vroeg het niet aan mij, maar kan mijn ervaring wel delen. Ik heb mijn Warmbats nu 3 jaar en heb er elke dag nog veel plezier van.

Het materiaal aan de binnenkant is wat ā€˜geplet’ door het lopen erop, ik zie mijn voetafdruk staan zeg maar. Aan de buitenkant zie je een beetje de knik van het lopen. Maar aangezien ik ze heel intensief gebruik vind ik beide verschijnselen niet heel gek en kan ik nog steeds zeggen dat ze er erg goed uitzien en fijn zitten. Dus geen reden om ze te vervangen en mocht dat ooit wel zo zijn, koop ik weer Warmbats. Liefst weer die met de glitters :sparkles:🄹.

8 likes

Het paar wat ik nu heb is nu bijna 2 jaar oud en die zijn wel klaar nu. Je loopt dat vachtje natuurlijk sowieso plat maar begint nu ook echt te slijten

4 likes

Ik draag 41,5 en heb 42 in warmbat :slight_smile:

1 like

Wake-up light!!
Ik dacht net even dat de mijne de geest had gegeven en ik was meteen van plan een nieuwe te kopen.

9 likes

Ik koop ze een maatje groter.

@Scorpiovibes Ik ben veel thuis en na 1 jaar zijn ze wel op. Ik heb het idee dat de kwaliteit na mijn eerste paar ook wat achteruit is gegaan. Maar zou het wel weer kopen.

5 likes

Niet perse duur maar wel duurder dan wc papier en echt beter als je zesduizend keer je neus moet snuiten op een dag:

IMG_0683

12 likes

Nog beter; de allergy variant. De balsem van hierboven prikt aan mijn neus als die gevoelig is bij een intense verkoudheid.

8 likes

Shiseido wimperkruller, eindelijk een fijne voor m’n niet ronde organen blijft veel langer zitten dan andere

7 likes

Haha wat :lungs::anatomical_heart:

27 likes

Hahaha oke autocorrects finest, ik bedoel natuurlijk ogen :joy:

7 likes