Dure items die t echt waard zijn

Oja inderdaad. Taartjes van de luxe bakker of patisserie. Nooit meer supermarkt gebak voor mij

2 likes

Haha oja!! Ik ga het ook bestellen, ben benieuwd naar die parfum.
Update: besteld!

1 like

Macbook
iPhone
Racefiets
Marlies Dekkers BH’s

1 like

Magimix le mini - Gebruik dat ding bijna elke dag wel voor hakken, snijden, raspen of sausjes maken

Juliette has a gun, Citizen queen - Laf it, krijg er ook heel vaak complimenten over en zelfs nog aan het einde van de dag ruik je 'm nog goed.

Oh my bag, Little Frankie - Wordt alleen maar mooier, past precies genoeg in.

Rains regenjas - Met een hond in Nederland heb je gewoon een goede regenjas nodig.

Macbook pro - Anders kan ik m’n werk niet doen

Acne sjaal - Zo zacht en mooi

Mijn hond - Heeft geen uitleg nodig

Een hoge klustrap - Zo kut om geld aan uit te geven, maar wel erg handig om te hebben

Gereedschappen - Duur, maar gaan wel lang mee en je kan toch niet zonder

5 likes

Wat zijn die traangootfillers? Is dat om donkere kringen tegen te gaan?

1 like
  • Macbookverzekering. Mijn macbook ging na een jaar opeens kapot. Met de verzekering was ie binnen een week weer gemaakt.
  • Samsung Galaxy S-mobieltjes. Gaan jaren mee. Vervang ze meestal na 2 jaar, omdat mijn abo verloopt. Ik verkoop dan de oude weer.
1 like

Dit is echt mijn droom!!

1 like

Ja ik wil dit dus ook al heel lang. Misschien geef ik het als cadeau aan mezelf wanneer ik ben afgestudeerd. Waar heb je het laten doen? Hoeveel kostte het? Zien mensen dat je ‘iets aan jezelf hebt laten doen’? Was je bang dat er iets verkeerd zou gaan?

Same! Maar ik durf niet zo goed.

1 like
  • Ereader
  • Goede rugzak (Dakine in mijn geval, maar NorthFace lijkt me ook erg goed. FjĂ€llraven lijkt me wat minder)
  • Foundation van YSL
  • Biosilk serum en shampoo

Een goeie regenjas. Ik heb mijne al sinds ik 12 ben en nog steeds blij mee (ben nu 25). Ook echt op de groei gekocht haha eerst verzoop ik er in.

4 likes

Lief dat je de tijd nam om te antwoorden op al mijn vragen en fijn dat je er zo blij mee bent! 350 euro is inderdaad veel geld maar nog wel te doen. Ik zou het het geld denk ik ook wel waard vinden.

Had jij echt last van blauwe kringen, zo een groef onder je oog of beide?

1 like

Ja maat groter inderdaad, alhoewel Falke bij mij wel normaal valt. Als ik daar dus 1 a 2 maten groter neem, zijn ze veel te groot.

Ik neem 15 en 20 denier. Nog mooi doorzichtig, heb een stiekeme hekel aan dikke panty’s die bijna leggings zijn.

4 likes

Matt & Nat rugtas. Mooi, simpel en tijdloos. Heb ‘m al 4 jaar en ziet er echt nog goed uit. Bijna geen slijtageplekken terwijl ik het dus al 4 jaar voor werk gebruik.

1 like

Van oroblu vanitĂ© (lichte satijnglans) of de magie (satijnglans). Of de matte soms: sensuel. Oja, van oroblu neem ik ook vaak de kleur Nearly Black. Vind ik soms echt mooi staan bij bepaalde kleur jurkjes! Is dan iets minder ‘hard’

Van falke neem ik wel eens de seidenglatt.

Kunert is ook top! Satinlook is mooi.

2 likes

Ja heel erg eigenlijk. Word vaak al wakker van het licht en vind het super fijn. Maar ja wel duur ja. Heb hem nu al wel bijna 4 jaar denk ik

2 likes

Nee dat denk ik niet. Je zal vast wat folietjes moeten verwijderen enzo

Ik heb er ook zo lang van gedroomd! Een dag komt hij er voor je❀

1 like
  • M’n scooter, was het fietsen naar m’n werk zo zat
  • Lipfillers
  • Airfryer, ding is goud
  • Paperbag, tas gaat al jaren mee
  • DKNY portemonnee, heb hem al jaren maar hij ziet er nog als nieuw uit. Zelfde geldt voor m’n ByLoulou portemonnee

Welke Timberlands heb je? Jouw post heeft me (deels) overhaald om de Glancy te bestellen, kan niet wachten tot ik ze binnen heb :smiley:

16-8742

  • mijn autootje
  • tweezerman pincet (super scherp en grijpt zelfs de kleinste stoppeltjes en fijnste donshaartjes)
  • ABH modern renaissance, wĂ t een pigment in vergelijking met mijn goedkopere oogschaduw
  • Tamaris pumps: niet super duur, maar wel een pak meer draagcomfort dan pakweg H&M of New Look pumps
1 like