Jaa die nagelknipper is ook echt superfijn! 100x beter dan zo’n goedkope.
Ik koop alleen nog maar jeans van Levi’s. Zitten heerlijk en gaan ook niet lubberen. Had ik met een Tommy hilfiger broek toen wel.
Nachtje in een hotel voor 700 euro (2 personen, dus ik betaalde ‘slechts’ 350).
Wel inclusief alles (diner, lunch, hele dag wellness, massage)
Voor mij ook fillers in m’n traangootjes. Heb het afgelopen februari voor het eerst gedaan en ze zijn nu een beetje uitgewerkt, dus ik ga binnenkort weer.
- kobo e-reader, maakt echt mijn treinreizen veel fijner
- huidverzorging van dermalogica, prijzig maar mijn huis ziet er beter uit
- portemonnee van Fabienne Chapot, gaat al jaren mee en blijft mooi
Ehmm, ik blijf liever anoniem hier! Buiten dat ik zelf geen voor- en nafoto’s heb.
Snap ik, helaas!
Nog even een toevoeging aan dit topic: Mijn gehele Jetske Ultee collectie! Zowel mijn puisten als eczeem zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Waar is dit voor?
Ik heb m proefje ontvangen van juliette has a gun - not a perfume maar vind er niks aan?
Ik ook niet, maar als ik Molecule 01 op heb denk ik dat ik nergens naar ruik maar krijg ik super veel complimentjes
Ja die vind ik weer te sterk
Haha shit, ik had ook zo’n proefmonster besteld. Nu ben ik wel heel benieuwd of ik het wat vind!
Ik vind hem wel lekker hoor, daar niet van, maar gewoon niet boeiend. In ieder geval niet zoveel geld waard.
Krijg je trouwens net zo’n miniatuur als die gratis proefjes bij de douglas of was het wel iets meer? Anders wel prijzig voor 3,50
Hmm het is wel ieeets meer maar wel zoiets ja…
Je krijgt gewoon zo’n proefje als bij de Douglas.
Ik had er vorige week een bronzer en twee testers besteld, maar kreeg er wel iets van 4-5 extra testers bij dus dat was wel chill!
Snap ook wel dat ze er wat op willen verdienen, lijkt me verschrikkelijk steeds van die testers te moeten vullen en op te moeten sturen
Ja snap ik ook wel, is ook inclusief verzendkosten natuurlijk. De volgende keer ga ik dan wel even bij de Douglas ruiken
-Sony mdr1000x headphones
-Kobo E-reader
Kan beide niet meer missen in het OV
Oh en de Paperbag inderdaad, jaren plezier van.
Paula´s choice gezichtsverzorging
Wonen in Amsterdam