Dure items die t echt waard zijn

Nice die ga ik ook eens halen. Mijn dokter schrijft altijd Ketaconazol voor, maar dat is echt heel slecht voor mijn haar en is ook echt geen permanente oplossing! Ik kan alleen niet afleiden op de site of hij in glas of plastic verpakt is?

• leren jasjes (heb er eentje die ik al bijna 10 jaar heb en nog met veel plezier draag)
  • macbook air (net zoals velen hier heb ik hem al jaren, doet het nog steeds prima)
  • wonen in Rotterdam centrum (dichtbij alles, altijd wat te doen en altijd snel weer thuis)
  • parfum (ga om de zoveel tijd naar Skins als ik een nieuw parfum wil. het is wat duurder maar vind het echt heerlijk)
  • diptyque geurkaars (ruikt super lekker, ook al steek je hem nooit aan. en staat natuurlijk superleuk in huis)
  • slow juicer (ga elke week naar de markt voor verse groenten en fruit die ik dan in de slow juicer gooi. krijg zo meer groenten en fruit binnen op een makkelijke manier en het is super lekker)
  • dure hardloopschoenen van een hardloop-speciaalzaak (geen blessures meer)
1 like
  • Clinique DML crème. Gebruik ik al sinds ik tiener ben. Heerlijk.
  • Macbook Pro.
  • Molecules 02 parfum
  • Spiegelreflex camera met full frame
  • Wonen in Amsterdam
  • Tweezerman wimperkruller
1 like

Ik ga dit morgen kopen.

Btw (sommige) studieboeken en vrijetijdsliteratuur vind ik ook altijd een supergoede aankoop! Ben dol op boeken en de verhalen die ze vertellen

Verder:

• Bergschoenen van goede kwaliteit zijn elke cent waard
  • De huur van een chill appartement
1 like

Ook paula’s choice. Vooral de dagcreme tegen onzuiverheden. Het enige wat echt werkt tegen puisten.

Shabbies. Nooit zere voeten (ook niet na tien uur staan/lopen).

1 like

Een inbouwkast van Noteborn, ziet er na jaren nog steeds mooi uit en is superpraktisch.
Macbook Air, heeft het 7 jaar volgehouden en nu vervangen door een Macbook Pro;
iPhone, ik heb meer dan 3 jaar lang een 6 gehad die het perfect deed, totdat ik hem tijdens het doortrekken in de wc liet vallen vanuit de achterzak van mijn broek :whistling: Nu een iPhone 8 die eigenlijk nog fijner is.
Inductiekookplaat van Neff, hoef nooit meer terug naar gas.

Oeh deze ga ik ook halen!

@visual naar aanleiding van jouw bericht in WJEKW!

2 likes

Mijn leren goosecraft jasje. Ik kon hem toen met 70% korting kopen en dacht op het moment dat ik hem kocht dat ik me echt niet kon voorstellen dat mensen er de volle mep voor betaalden. Nou, inmiddels zou ik er met liefde 300 euro voor neerleggen. Ik heb hem al jaren en hij lijkt alleen maar mooier te worden, in tegenstelling tot de leren hema jasjes die ik daarvoor had

1 like

Oja dat is een goede. Heb de mijne in bataviastad gekocht. Nog steeds blij mee!

1 like

iPhone
Betere make up dan toen ik 16 was haha
Ray ban met glazen op sterkte, wel zo makkelijk tijdens autorijden
Reizen
Chanel chance parfum
Auto
Iets duurdere shampoos, werkt toch beter voor mn moeilijk haar (merk ik nu toevallig op vakantie omdat ik een mini shampoo van de drogist meeheb :cry: )
Philosophy dagcreme (gebruikte vroeger altijd nivea oid maar kreeg ik bulten van)
Clarisonic
Biosilk serum en een van Joico
Matt&Nat tasje
Tweezerman pincet
Bioderma micellair water (wel gekocht bij een actie haha)
Kwalitatief goede sieraden, gaan veel langer mee en blijven mooi
Mijn semi-automatische paraplu :stuck_out_tongue: (wel ergens laten liggen dus kwijt :cry: ), vind het om de een of andere reden superpraktisch als ik ‘m met een knopje kan openmaken en heel makkelijk terug kan toedoen en is veel beter bestand tegen wind dan het kruidvat paraplutje dat ik nu heb wat na 1 windvlaag al half stuk is aan zo’n metalen stuk waardoor hij er nu triestig bijhangt

1 like

Heb je zelf vet haar? Deze lijkt me wel wat want heb wel droge hoofdhuid op bepaalde plaatsen maar tegelijk ook vet haar en met momenten roos. Vroeg me dus af of hij ook geschikt zou zijn voor mij of enkel als je ook droog haar hebt bij de wortels

Welke uggs pantoffels hebben jullie? Ik gun mezelf voor deze winter ook een paar goede, luxe pantoffels😊

Ik zal vanavond even kijken, maar zeker doen! Lekkere warme voeten…heeerlijk!

Goed idee, hopelijk willen ze dit doen :slight_smile:

@Knofje ga ik eens proberen als het weer eens extra erg is! Als ik de deur niet uitmoet rek ik het wassen altijd zoveel mogelijk uit maar na 1 wasbeurt wordt dit al tenietgedaan jammer genoeg!

Hahaha hoe kwam je hier achter?

M’n gamepc <3
Electrische fiets
Givenchy ange ou demon le secret parfum

Asus Zenbook
Kobo ereader
Tom Ford parfum
Goed koffieapparaat
Echt zilveren sieraden
Gewoon naar de kapper gaan in plaats van alles zelf doen op basis van YouTube videos :sweat_smile:

2 likes

Macbook
Clinique tube mascara, sinds ik die heb wil ik niet meer anders
Backpack, hij gaat al 8 jaar mee
Espresso machine
Mijn systeemcamera, zulke mooie foto’s!
Donzen dekbed. Ik had hiervoor een ikea dekbedje en altijd koud 's in de winter!

edit: oops ik bedoelde het niet als antwoord op jou bericht Rilah, gewoon een algemene reactie in het topic

1 like

Haha no problem!