Durf te vragen #2

Ik vind party en co altijd leuk! Verschillende spelletjes waardoor iedereen wel ergens goed in is

1 like

OH goeie! Dat heb ik een keer gespeeld, en ik zie dat het volgende week bij de Appie in de bonus is :+1:

Ik zag hem al bij mn eigen appie liggen voor €26 volgens mij

Volgende week 17,99!

Waar heb je dat gevonden? :scream:

https://www.ah.nl/bonus/week/48/segment/275675

(als ik het goed begrijp iig)

Ik ben bang dat die 17.99 voor die Idance microfoon is. Maar anders hele goeie deal!

Oh ja, nu je het zegt, dat lijkt er inderdaad op…

Dankjewel voor je berichtje, heb hm deze keer bij de Jumbo kunnen halen. Appie had hm helaas niet.

iemand een idee welke stad dit mogelijk kan zijn?

3 likes

Misschien kan je dit tevens op een kunstreddit o.i.d. vragen :slight_smile:

1 like

Super interessante vraag. Zit al een half uur op internet te speuren. Ik moest meteen denken aan Leiden, maar ik zie nu hoeveel steden /dorpen er wel niet beschilderd zijn. Aan de masten van de boot zou je kunnen zien uit welke tijd dit moet zijn. De tekens naast de cijfers, zijn dat Franse lelies of misschien wel vissen (horoscoop teken).
Op internet kwam ik Friese klokken tegen, deze zijn beschilderd.

1 like

Ah ik bleef steken op Zaanse klok maar lijkt erop dat het een Friese klok is inderdaad! Leiden herken ik er niet in haha, maar weet ook niet exact hoe het er daar jaren geleden uitzag

Ik gebruik altijd vloeibaar wasmiddel, dus ik weet niet of dat een-op-een overeenkomt qua hoeveelheid, maar op een volle wastrommel gebruik ik 50 ml.

1 like

Al gekeken naar Zuiderzee?

1 like

Ik ga op kraamvisite in december en dit is m’n eerste kraamvisite ooit haha. Wat is leuk om te geven? Juist iets voor de moeder of ook de baby? Met de babyshower heb ik al wat babyspulletjes gegeven.
Dacht misschien iets van lush en een knuffeltje?

1 like

Ik zou ik ieder geval géén knuffeltje doen, verder is alles prima, haha. Knuffeltjes kom je vaak in om, zo zonde. Heel leuk om ook iets voor de moeder te geven. Voor de baby vind ik zelf boekjes altijd leuk om te geven/krijgen, iets van badspeeltjes, bijtspeelgoed, ander speelgoed ook altijd goed.

2 likes

Oja daar heb je een punt haha, thanks!

Ik heb mijn nichtje een hele grote handdoek gegeven van Hema met zo’n ding dat om je hoofd kan. Dus handdoek met een punt zeg maar.
Waren ze heel blij mee omdat die zo groot is.

2 likes

Dat zijn ook fijne cadeaus ja!