Durf te vragen #2

Heeft/gebruikt iemand hier een verzwaringsdeken? Ik zit te kijken om er eentje te huren, maar twijfel over het formaat. Ik denk dat ik 140x200 wil, maar lig je dan niet verstikkend onder zo’n grote lap??

En hoe zwaar? Ik denk dat ik de 10kg wil (moet 10-25% van je gewicht zijn) maar heeft iemand tips over waarom het zwaarder/minder zwaar zou moeten?

Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Heb eigenlijk geen idee hoe het voelt en wat ik dus precies wil, maar heb m’n vriend nu ook gek gemaakt en nu willen we er een bestellen als er ergens een goede deal is met Black Friday haha

@ontherun Heb jij de jouwe al binnen?

Ik heb even geprobeerd in de winkel. Durf niet te zeggen of het echt vacuüm trok. Zo voelde het niet. Ga even naar de Sony kijken. Bedankt voor de tip.

Nee joh

1 like

Nee, waarom zouden ze erachter komen? Deel je je account met hen? Er komt gewoon een bolpakket en bij de AH hebben ze al helemaal niets door.

1 like

Ik belde laatst met bol en toen zei degene dat er meerdere accounts op mijn adres stonden. Ze mocht niet zeggen hoeveel en of het meerdere van mij waren. Ik gaf aan dat alle andere met mijn naam wel weg mochten. Ze zei dat dat niet kon (als die er stonden), omdat ik die niet kon bevestigen met e-mail adres. Dus al zouden je ouders weten dat er een ander account op hun adres staat, weten ze nog niet van wie. Kan ook een oude bewoner zijn. Over bestellingen op die account weten ze dus al helemaal niks.

1 like

Ik wil een Apple Watch bestellen bij Amazon.de, moet ik dan nog ergens op letten? Is dat anders met garantie oid? Google geeft me niet veel info

Met je credit card heb je sowieso een jaar garantie

Ik doe met Sinterklaas een dobbelspel, want zijn leuke cadeautjes van rond de €10 die voor het hele gezin leuk zijn?

Spellen zoals Beverbende/Moddervarkens et cetera?

1 like

Heb nog een vraag vandaag! Waar kan je melden dat de woningbouw zich niet aan de regels houdt? Wij hebben een lift die niet meer mag. Waar meld ik dit?

Wat zijn de leeftijden ongeveer?

16, 50 en rond de 30 dus lekker divers

Een slacentrifuge, waxinelichtjes, spel Skipboo, kerstsokken, adventskalender, tijdschrift, kerstballen

1 like

Misschien wel gemeente ?

Kan er daar dus niks over vinden.

@Nox, op welke afdeling? Ik weet dan dus niet wie.

Algemeen nummer bellen en vragen welke afdeling ?

2 likes

Degene van wie je het huurt misschien?

1 like

Veel gemeentes hebben een KCC en dan kom je vanzelf wel bij de juiste persoon.

1 like

@Luzarl, die naaien ons alleen en zijn niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren. Doen wat ze willen. Tot de hele flat in opstand komt en ze van de rechter moeten. Dan pas gaan ze dingen vervangen hier.

@monkeyslut, thanks. Hier ga ik even op verder zoeken.